ایران خودرو | فروش فوری ایران خودرو | ثبت نام ایران خودرو | سایت ایران خودرو

فروش اقساطی 4 خودروی پرفروش ایران خودرو | با پرداخت 180 میلیون پیش پرداخت صاحب 207 شوید + تحویل 90 روزه

کد خبر: 1200636

به نقل از ایران خودرو، گروه صنعتی ایران خودرو هم زمان با فرارسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بزرگترین طرح پیش فروش محصولات خود را به اجرا می گذارد. تابلوی عرضه بورس کالا امروز میزبان عرضه ۳۰۵۰ دستگاه خودروی هایما، لاماری و T۵ است.

فروش اقساطی 4 خودروی پرفروش ایران خودرو | با پرداخت 180 میلیون پیش پرداخت صاحب 207 شوید + تحویل 90 روزه

گروه صنعتی ایران خودرو، به مناسبت دهه فجر بزرگترین طرح پیش‌فروش محصولات خود را به زودی اجرا می‌کند.

به نقل از ایران خودرو، گروه صنعتی ایران خودرو هم زمان با فرارسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بزرگترین طرح پیش فروش محصولات خود را به اجرا می گذارد.

در این طرح تعداد انبوهی از انواع محصولات گروه صنعتی ایران خودرو عرضه می شود که موعد تحویل آن حداکثر یک ساله درنظر گرفته شده است.

این طرح پیش فروش برای سه گروه متقاضیان عادی، قانون جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده به اجرا گذاشته خواهد شد.

در این طرح صرفا متقاضیان عادی باید ضمن حصول اطمینان از احراز شرایط عمومی ثبت نام، نسبت به افتتاح حساب وکالتی نزد بانک های عامل که به زودی اعلام خواهد شد اقدام کرده و به میزان مبلغی که در بخش نامه تعیین خواهد شد، موجودی این حساب را تکمیل کنند.

افتتاح حساب وکالتی مختص متقاضیان عادی بوده و شامل متقاضیان قانون جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده نمی شود.

سازمان‌ها برای بقا و رشد خود چاره‌ای جز نوآوری ندارند.با ما همراه شوید

متقاضیان از امروز به مدت سه روز فرصت خواهند داشت با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت‌ درخواست خود اقدام کنند. مادرانی که در طرح‌های سابق موفق به واریز وجه نشده‌اند نیز می‌توانند در طرح جاری ایران‌خودرو ثبت‌نام کنند.

امروز 2 هزار دستگاه خودروی هایما محصول ایران خودرو با قیمت پایه 743 میلیون تومان بر روی تابلوی عرضه بورس کالا می‌رود. تاریخ تحویل این خودرو 20 اردیبهشت 1402 و پیش پرداخت آن 50 درصد تعیین شده است.

 براساس اعلام ایران خودرو، به درخواست خریدار امکان تغییر رنگ سفید هایما به مشکی متالیک آبنوس و خاکستری متالیک وجود دارد.

شرکت آرین پارس موتور هم 550 دستگاه خودروی لاماری ایما را در سه رنگ به ترتیب 150 دستگاه خاکستری، 200 دستگاه مشکی و 200 دستگاه سفید در بورس کالا عرضه می‌کند.

قیمت پایه لاماری 981 میلیون تومان و تاریخ تحویل آن 5 اردیبهشت 1402 و پیش پرداخت این خودرو 50 درصد تعیین شده است.

شرکت فردا موتور نیز 500 دستگاه خودروی T5 اتوماتیک را در دو رنگ 200 دستگاه سفید و 300 دستگاه مشکی با قیمت پایه یک میلیارد و 174 میلیون تومان عرضه می‌کند.

تاریخ تحویل تی 5، 20 اردیبهشت 1402 و پیش پرداخت آن 50 درصد اعلام شده است.

هایما

قیمت 207 در بورس چند؟ |چه کسانی نمی‌توانند از بورس خودرو بخرند؟

چندماهی می‌شود که عرضه خودرو در بورس کالا آغاز شده و در این مدت 146 خودرو در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف وارد بورس شده است.

چندماهی می‌شود که عرضه خودرو در بورس کالا آغاز شده و در این مدت 146 خودرو در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف وارد بورس شده است.عرضه خودرو در بورس کالا نیمه اردبیشهت ماه امسال آغاز شد و همچنان ادامه دارد. این عرضه باعث شد که قیمت خودرو از درب کارخانه تا بازار آزاد کاهش زیادی داشته باشد و متقاضیان خودرویی با قیمت واقعی بخرند.

تا به امروز بیش از 146 خودرو در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف در بورس کالا عرضه شده که از این خودروها استقبال بسیار زیادی شده و اغلب مردم درخواست افزایش تعداد عرضه‌های خودرو در بورس کالا دارند.

به طور کلی در این شرایط عرضه خودرو در بورس کالا به نفع مردم است اما مشکل تعداد عرضه‌هاست. میزان عرضه‌ها در مقایسه با تعداد متقاضیان بسیار کم است و همین موضوع باعث شده که در برخی از موارد مردم بالاترین قیمت را برای خرید خودرو پیشنهاد دهند.

در میان این عرضه‌ها پژو 207 اتوماتیک و دستی نیز وارد بورس کالا شد. در حالی که قیمت پژو ۲۰۶ با احتساب دلار آزاد در طول ۵ سال گذشته روندی افزایشی داشته، خریداران پژو ۲۰۷ در بورس کالا این خودرو را نسبت به سال ۱۳۹۶ (به لحاظ دلاری) ارزان‌تر توانسته‌اند بخرند.

این در حالی است که کمتر از ۲ درصد خودروهای تولیدی در بورس کالا عرضه شده و با افزایش و تنوع خودروهای عرضه شده در بورس کالا، کاهش قیمت بیشتری در بازار خودرو رخ خواهد داد.

قیمت 207 در بورس چقدر است؟

در آخرین معامله بورس کالا، پژو 207 دستی با قیمت 400 میلیون تومان به فروش رفت که با احتساب هزینه‌های جانبی و مالیات به 456 میلیون تومان می‌رسد؛ در مقابل قیمت 207 در آگهی موجود در سایت‌ها حدود 92 میلیون تومان گران‌تر است. یعنی بر اساس آگهی این خودروها در سایت‌ها با قیمت حدود 550 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

چه کسانی نمی‌توانند از بورس خودرو بخرند؟

برخی نمی‌توانند از بورس کالا خودرو بخرند؛ چرا که شرط و لازمه خرید خودرو از بورس کالا داشتن کد بورسی کالایی و حساب وکالتی است. یعنی اگر فردی کد بورسی کالایی و حساب وکالتی نداشته باشد نمی‌تواند از بورس کالا خودرو بخرد.

همچنین هر متقاضی تنها یک خودرو می‌تواند بخرد و به واسطه این موضوع خودرو به خریدار واقعی می‌رسد.  در همین حال در برخی عرضه‌ها برای افرادی که از سال 98 بدین سو از خودروسازان، خودرو خریده باشند، ثبت سفارش ممنوع است.

در همین حال خرید خودرو تنها برای افرد بالاتر از 18 سال مجاز است و دارندگان کد بورسی کمتر از 18 سال نمی‌توانند از این طریق خودرو خریداری کنند./تجارت‌نیوز

۴

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها