اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو‎‌‎؛ امروز 23 بهمن | اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو + لینک

کد خبر: 1204466

مراسم قرعه کشی طرح پیش فروش محصولات گروه صنعتی ایران خودرو امروز ساعت ۱۴ در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو برگزار می‌شود.

اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو‎‌‎؛ امروز 23 بهمن | اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو + لینک

 ایران خودرو در جدیدترین طرح پیش فروش محصولات خود ویژه متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و متقاضیان جایگزینی خودرو‌های فرسوده چهار محصول وانت آریسان دوگانه سوز، راناپلاس، سورن پلاس بنزینی و پارس با موتور XU 7 را با موعد تحویل 4 تا 12 ماهه، عرضه کرد.

براساس این گزارش‎؛ مراسم قرعه کشی به صورت مستقیم از طریق سایت اینترنتی ایران خودرو به نشانی ikco.ir و صفحه رسمی این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir پخش خواهد شد.

براساس بخشنامه گروه صنعتی ایران خودرو؛ پس از اعلام نتایج قرعه‌کشی، برندگان حداکثر ظرف 5 روز کاری فرصت دارند انتقال باقی مانده وجه خود را انجام دهند و متقاضیانی که برنده نشده اند، می‌توانند ساعت 24 یا 7 صبح فردای آن روز، مبلغ واریزی بلوکه شده در حساب وکالتی را برداشت کنند.

ایران خودرو دو بانک پاسارگاد و رفاه کارگران را به فهرست بانک‌های عامل برای افتتاح حساب وکالتی و یا وکالتی کردن حساب اضافه کرد.

به گزارش ایبِنا از ایران خودرو؛ در پی الزام به ایجاد حساب وکالتی برای متقاضیان خرید خودرو به منظور فراهم کردن امکان خرید خودرو توسط مشتریان واقعی، علاوه بر بانک‌های ملی، سپه، ملت، تجارت و صادرات، دو بانک پاسارگاد و رفاه کارگران نیز خدمت افتتاح حساب وکالتی و یا وکالتی کردن حساب قبلی برای شرکت در طرح فروش ایران خودرو را ارایه می‌کنند.​

بر اساس این گزارش، متقاضیانی که در بانک‌های یادشده دارای شماره حساب هستند، می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی بانک‌ها نسبت به وکالتی کردن حساب خود و یا افتتاح حساب وکالتی اقدام کنند.

ارسال اطلاعات حساب وکالتی از بانک به ایران خودرو در بازه‌های زمانی ۴۸ تا ۷۲ ساعت انجام می‌شود به همین دلیل ضروری است، تا متقاضیان پس از گذشت ۷۲ ساعت از افتتاح حساب برای ثبت نام به سایت فروش اینترنتی ایران‌خودرو مراجعه کنند و امکان ثبت نام ۴۸ تا ۷۲ ساعت قبل از افتتاح حساب و تکمیل وجه آن میسر نخواهد بود.

روش افتتاح حساب وکالتی برای خرید خودرو

بر اساس اعلام ایران خودرو؛ متقاضیان محترم می‌بایست با مراجعه به هریک از شعب بانک‌های ملی، ملت، تجارت، سپه، صادرات، پاسارگاد و رفاه نسبت به افتتاح حساب وکالتی و یا تغییر یکی از حساب‌های خود به وکالتی اقدام و حساب مذکور را از روز سه شنبه ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ حداکثر تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ به میزان حداقل ۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال تکمیل نمایند.

        سامانه وکالتی بانک ملی:

https://firoozeh.bmi.ir/signin

        سامانه وکالتی بانک صادرات:

Https://sep.bsi.ir/sign

        سامانه وکالتی بانک تجارت:

https://www.tejaratbank.ir/vekalati

        سامانه وکالتی بانک ملت:

https://bastam.bankmellat.ir/bastam/start

        سامانه وکالتی بانک سپه:

https://ebanksepah.ir

        سامانه وکالتی بانک پاسارگاد:

https://bpi.ir

        سامانه وکالتی بانک رفاه:

https://mehvar.rb24.ir/ikco

متقاضیان رانت شگفت انگیز ایران خودرو کلیک کنید

گروه صنعتی ایران خودرو برنامه دارد تا عرضه دو تیپ توربوشارژر دنا پلاس و دو تیپ پژو ۲۰۷i را در بورس کالا ویژه بهمن ۱۴۰۱ آغاز کند و این دو محصول را به فروش برساند.

ایران خودرو می خواهد تا نام چهار محصول خود را برای سه شنبه بر روی تابلو بورس کالا درج کند. تاریخ دقیق عرضه این خودروها بزودی از سوی ایران خودرو اعلام می شود. در این عرضه به صورت کلی ۱۰ هزار خودروی دنا پلاس و پژو ۲۰۷i عرضه می شوند. پژو ۲۰۷i در دو تیپ دنده دستی سقف قلزی و اتوماتیک شش سرعته پانوراما در بورس کلا به فروش خواهند رسید و دنا پلاس هم با دو تیپ توربوشارژر ۶ دنده دسته و توربوشارژر ۶ دنده اتوماتیک عرضه می شوند.

در این عرضه خانواده دنا پلاس با تیراژ ۴ هزار دستگاه و خانواده پژو ۲۰۷i با تیراژ ۶ هزار دستگاه حضور دارند. دنا پلاس توربوشارژر به پیشرانه ۱.۶۵ لیتری ۱۵۰ اسب بخار و ۲۱۵ نیوتن متر گشتاور مجهز است و در هر دو تیپ دنده دستی و اتوماتیک به امکاناتی مانند سانروف، چهار کیسه هوا، رینگ آلومینیومی ۱۶ اینچی، صندلی های برقی جلو، کروز کنترل، تهویه اتوماتیک، فرمان کمکی برقی، آینه تاشو برقی، نمایشگر لمسی، دوربین و سنسور پارک عقب، ترمزهای دیسکی جلو و عقب مجهز هستند. در دنا پلاس توربو دنده ای جدید از گیربکس ۶ سرعته استفاده شده و در نسخه اتوماتیک جعبه دنده ۶ سرعته AT ساخت کمپانی DAE نصب گردیده است.

پژو ۲۰۷i دنده ای سقف فلزی در عرضه های عقبی بورس کالا به ترمز کاسه ای عقب، رینگ فولادی و فرمان هیدرولیک مجهز بوده است. اما ۲۰۷i پانوراما اتوماتیک جدید به جعبه دنده ۶AT ساخت کمپانی DAE و لندای مجهز است که پیشرانه TU5 پلاس در آن دیده می شود. این پیشرانه فناوری CVVT را دارد و ۱۱۳ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۴۴ نیوتن متر تولید می کند. این تیپ پژو ۲۰۷i به ترمز دیسکی عقب، رینگ آلومینیومی، فرمان کمکی برقی و… مجهز است.

نام خودرو     قیمت پایه در بورس کالا (تومان)

پژو ۲۰۷i دنده ای سقف فلزی     ۱۸۵.۰۰۰.۰۰۰

پژو ۲۰۷i پانوراما اتوماتیک ۶AT     ۴۰۴.۰۰۰.۰۰۰

دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی     ۳۱۹.۰۰۰.۰۰۰

دنا پلاس توربو ۶ دنده اتوماتیک     ۳۵۳.۰۰۰.۰۰۰

منبع: فرتاک نیوز

ثبت نام اولیه قرعه‌کشی پیش فروش ایران خودرو

امروز 22 بهمن ماه آخرین فرصت پیش فروش محصولات ایران خودرو خواهد بود.

منابع خبری در توییتر از آخرین مهلت ثبت نام در طرح جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو در بهمن ۱۴۰۱ خبر دادند و به بررسی زمان قرعه‌کشی محصولات این شرکت خودروسازی به مناسبت دهه فجر پرداختند.

چهل و چهارمین مرحله از قرعه‌کشی پیش فروش محصولات ایران خودرو از روز پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ آغاز شد.

بر اساس اعلام شرکت ایران خودرو، کاربران برای ثبت نام اولیه قرعه‌کشی پیش فروش تا ساعت ۲۴ امروز (شنبه) فرصت خواهند داشت تا با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو [esale.ikco.ir] نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

تخصیص چهار خودروی موجود در طرح پیش فروش و همچنین طرح‌های جوانی جمعیت و خودروهای فرسوده بر اساس قرعه‌کشی و پس از پیگیری افراد واجد شرایط صورت خواهد پذیرفت.

گفتنی است، قرعه‌کشی محصولات ایران خودرو در طرح پیش فروش بهمن ۱۴۰۱ پس از اتمام مهلت ثبت نام اولیه و پس از بررسی واجدان شرایط انجام می‌شود تجارت نیوز

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها