پایگاه خبری خانه فوتبال:

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به بازی فردای این تیم مقابل مس کرمان واکنش نشان داد.
مصطفی قنبرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط تیم پرسپولیس پیش از بازی با مس کرمان اظهار داشت: پرسپولیس همواره قطب فوتبال ایران است و در کنار سپاهان، گل‌گهر، استقلال و فولاد همواره رقبای جدی برای قهرمانی هستند. پرسپولیس همیشه مسئولیت قهرمانی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به دوش می‌کشد، هر چند که در این فصل تغییرات زیادی چه در کادر فنی و چه در بین بازیکنان به وجود آمد، اما با همه این مسائل باز هم روند تیم خوب بوده و صدرنشین هستند. با این همه نباید از رقبا غافل شد و مراقب حاشیه‌ها بود؛ چراکه این مسائل به تیم ضربه می‌زند.
وی افزود: از نظر فنی پرسپولیس وضعیت خیلی خوبی دارد و بازیکنانی مثل حمید امیری، کمال کامیابی‌نیا، سروش رفیعی و... عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند. در کنار این بازیکنان، بازیکنان جدید هم تا اینجا خوب کار کردند و خوشبختانه کادر فنی باتجربه‌ای هم بالای سر تیم قرار دارد. قهرمانی سخت به دست می‌آید، اما پرسپولیس لایق آن است.

قنبرپور در خصوص وضعیت مس کرمان رقیب فردای پرسپولیس خاطرنشان کرد: تیم‌های کویری همواره سخت‌کوش هستند و وقتی جلوی پرسپولیس بازی می‌کنند، با انرژی مضاعفی به زمین می‌آیند. با وجود اینکه فردا تماشاگر در استادیوم نیست، اما پرسپولیس میزبان است و باید از بازی میزبانی خود نهایت استفاده را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ببرد. پتانسیل پرسپولیس بالاست و گل‌محمدی حتما راهکارهایی برای این بازی دارد. اگر اتفاق غیرمنظره‌ای رخ ندهد، پرسپولیس برنده این بازی خواهد بود؛ چراکه قدرت آن به مس می‌چربد، هر چند که کرمانی‌ها بازی قبل خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برده‌اند و با روحیه بالایی به زمین می‌آیند، اما شک نکنید مقابل پرسپولیس با استرس بازی می‌کنند. خوشبختانه پرسپولیس بازی قبلی خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برده و آنها هم برای این بازی روحیه بالایی دارند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: بازیکنانی که جذب شدند همگی خوب هستند. سروش رفیعی که تا اینجا فوق‌العاده بوده و در کنار او بازیکنانی مثل کمال کامیابی‌نیا، مهدی ترابی، وحید امیری و علیرضا بیرانوند هم خیلی خوب ظاهر شدند. لوکادیا هم نشان داده فوق‌العاده چارچوب‌شناس است و خودش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در پرسپولیس خیلی خوب جا انداخته و نشان داده که بازیکن خطرناکی است. با بودن بیرانوند خیال مدافعان راحت است و او حالا با تجربه بازی با اروپا به پرسپولیس برگشته. بازیکنانی که در پرسپولیس هستند همگی برای افتخارآفرینی تلاش می‌کنند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: