کد خبر: 679742
تاریخ انتشار :

حجت‌الاسلام پورمحمدی:

رسالت اصلی کشور دفاع از معیشت محرومان است

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی گفت: امروز کشور ما ایده و رسالت اصلی خود را در دفاع از زندگی و معیشت محرومان قرار داده است.

رسالت اصلی کشور دفاع از معیشت محرومان است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی شامگاه شنبه در مراسم بزرگداشت سالگرد رحلت ملکوتی امام خمینی(ره) در کرمان افزود: امام خمینی(ره) همه وجود و تمام توان خود را برای ملت و به خصوص برای محرومان فدا کردند و تا آخرین لحظات عمر شریفشان دغدغه زندگی مردم محروم را داشتند.

وی خاطرنشان کرد: افتخار می‌کنیم که کشور ما از همان لحظات ابتدایی انقلاب با یک هدف روشن آغاز شد.

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی بیان کرد: امام خمینی (ره) اولین روزهای انقلاب کمیته امداد را تشکیل دادند و گفتند جزو اصلی‌ترین رسالت‌های ماست و گفتند اگر انقلاب کردیم و این حرکت بزرگ سیاسی را انجام دادیم و برای آزادی ملت این حرکت عظیم را آغاز کردیم، فقط به یک شعار نباید بسنده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه امام خمینی(ره) در همه موضوعات حواسش به قشر محروم بودند، بیان کرد: امام(ره) شاگرد مکتب پیامبر بودند و از روز اول آغاز انقلاب گفت باید به فکر محرومان باشیم.

پورمحمدی با اشاره به اقدامات کمیته امداد در جهت رفع محرومیت، گفت: دشمنان می‌خواهند صدای دفاع از محرومان را خفه کنند.

وی با اشاره به بحران‌هایی که بعد از انقلاب توسط دشمنان در کشور ایجاد شد، گفت: امام عاشق مردم و با مردم رو راست بودند و مردم به ایشان اعتماد کردند، رهبری نیز مثل امام(ره) بر مساله رفع محرومیت تاکید دارند.

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی با اشاره به اهمیت همدلی و همبستگی در رفع مشکلات محرومان، خطاب به مسوولان کمیته امداد گفت: از تلاشتان خسته نشوید از این مراجعه که به شما می شود ناراحت نشوید و این را افتخار بدانید.

وی در خطاب به مسوولان کمیته امداد ادامه داد: با عزت با مردم برخورد کنید و احترام بگذارید و با برخورد خوب آنها را راضی نگه دارید و این را عبادت بدانید زیرا خدا می گوید بالاترین عبادت این است که به خلایق خدمت و توجه کنید.

پورمحمدی با اشاره به نقشه‌های دشمنان از اول انقلاب تاکنون، اظهار داشت: دشمنان هر کاری خواستند کردند هر چند امروز در سختی هستیم ولی قوی هستیم و زمینه‌های رشد و توسعه کشور قدم به قدم پیش می‌رود.

وی تاکید کرد: جوانان و نوجوانان برای آینده تلاش کنند و با همت و دانش و تخصص توسعه هر چه بیشتر کشور را محقق کنند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها