جزییات حادثه تلخ مرگ قهرمان جوان ایران! همه چیز در چند ثانیه اتفاق افتاد

آرش آقایی که بعد از دو سال حضور در تیم ملی جودوی جمهوری آذربایجان به ایران بازگشته بود،روز گذشته مثل هر روز مشغول تمرین در باشگاه بدنسازی جمع و جوری بود که خودش آن را ایجاد کرده بود. جودوکار ملی پوش که به خاطر ورزش سنگین بدنش حسابی عرق کرده بود، نمی دانست که تا چند دقیقه بعد دچار یک حادثه مرگبار خواهد شد. گویا پکیج موجود در باشگاه دارای اتصالی برق بوده و آقایی که با بدنی خیس به آن دست زده، دچار سانحه برق گرفتگی شده و در جا جان خود را از دست داده است!

آرش آقایی در سال ۱۳۷۱ در تبریز متولد شد. او پس از وارد شدن به عرصه ورزش و رشته جودو در شهر زادگاهش، به تیم ملی جودوی ایران دعوت شد. او در سال ۲۰۱۳ با حضور در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا در چین توانست مدال برنز این مسابقات را کسب کند.

در سال ۱۳۹۸ این جودوکار ایران را به مقصد کشور آذربایجان ترک کرد. او به مدت دو سال برای تیم ملی جودوی آذربایجان به میدان رفت و در کاپ اروپا در وزن -۸۱ کیلوگرم برای این کشور مبارزه کرد.

آرش آقایی بعدا مدعی شد که حضورش در آذربایجان به معنی پناهندگی نیست و بنا به دلایلی مجبور به ترک کشور شده است و گفت: «من چهار ما‌ه است که در کشور جمهوری آذربایجان هستم و به عضویت تیم ملی جودوی این کشور نیز درآمده‌ام، ا‌ما این‌که گفته می‌شو‌د پناهنده شده‌ام اصلا صحت ندارد. من ۲۵ ساله هستم و می‌خواستم در ادامه مسیر هم بر‌ا‌ی جودوی ایران مبارزه کنم، اما آقایان گفتند تو را نمی‌خواهیم و به دنبال جوان‌گرایی هستیم. من تمام تلاشم را کردم تا بمانم و بر‌ا‌ی مملکتم مثل سال‌های قبل افتخارآفرینی کنم، ا‌ما آقایان ادعا کردند من را بر‌ا‌ی تیم ملی نمی‌خواهند.»

آرش آقایی