وام فوری | وام فوری بدون ضامن | وام ازدواج |وام فوری بانک ملت | وام فوری با سفته

وام بدون ضامن ویژه برای یارانه بگیران | وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیونی؛ بازپرداخت ۱۵ ساله بدون کارمزد

کد خبر: 1203668

شرایط پرداخت 2 وام آسان به یارانه بگیران منتشر شد.

وام بدون ضامن ویژه برای یارانه بگیران | وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیونی؛ بازپرداخت ۱۵ ساله بدون کارمزد

وام / وام یکی از ترفندهای دنیای اقتصاد برای ایجاد آسایش در زندگی مردم است و امروزه یکی از راهکارهایی است که مردم از آن برای تأمین نقدینگی لازم برای کارهای مختلف خود استفاده می‌نمایند. وام بانکی مجموعه‌ای از وام‌ های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام بانکی به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود

اشخاصی که کمبود نقدینگی دارند، در صورتی که حداقل سه ماه از افتتاح سپرده وی در بانک شهر گذشته باشد، می‌تواند برای وام 50 میلیون تومانی این مجموعه درخواست دهد. حداکثر سود این وام 18 درصد بوده و سقف مدت زمان بازپرداخت آن به 36 ماه می‌رسد. در صورتی که فرد امتیاز لازم را برای دریافت وام کسب کرده باشد، نیازی به ارائه ضامن ندارد. ضمانت اصلی برای این نوع تسهیلات، اعتبارسنجی متقاضی و داشتن اعتبار شغلی است.

آشنایی با انواع وام های بانک شهر

با توجه به نرخ  وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 1 میلیون و 807 هزار و 620 تومان است. کل سود تسهیلات 15 میلیون و 74 هزار و 312 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 65 میلیون و 174 هزار و 312 تومان خواهد بود.

مختصری درباره خدمات بانک شهر

بانک شهر سال 1387 فعالیت خود را آغاز کرد و از آن زمان تاکنون انواع خدمات مجاز بانکی را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد. هدف این بانک از ابتدای فعالیت خود تامین نیاز شهرداری‌ها به اعتبارات کلان، تامین نقدینگی و سرمایه و پوشش هزینه‌ها و مخارج شهر در راستای تحقق توسعه شهری و تجربه خودکفایی این نهادها بود.

این بانک طی سال‌های فعالیت خود توانسته تندیس زرین سرآمدی روابط عمومی ایران سال 1394، نماد نهمین کنفرانس بین المللی برند، سیمرغ زرین مدیر برتر سال 1393 و … را به دست آورد.

وام فوری ۳۰۰ میلیونی در طرح آنی بانک تجارت

بانک تجارت در طرح آنی تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان، وام فوری پرداخت می‌کند. نرخ سود تسهیلات آنی بانک تجارت با توجه به نرخ سود سپرده و میزان تسهیلات درخواستی، بین ۴ تا ۱۸ درصد متغیر است.

ضمانت این وام نیز با مسدودی سپرده است و ابطال این سپرده قبل از سررسید منوط به تسویه کامل مبلغ وام است. این سپرده نیز به مشتریان سود پرداخت می‌کند. با این وجود مشتری می‌تواند با انتخاب خود سود پنج، ۱۰ و ۱۵ درصد دریافت کنند.

هر قسط این وام با سود هفت درصدی و بازپرداخت ۳۶ ماهه نیز به ۹ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان می‌رسد. به علاوه متقاضیان این وام با دوره بازپرداخت ۶۰ ماهه و سود چهار درصدی، ماهانه پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قسط پرداخت می‌کند.

متقاضیان این وام ۳۰۰ میلیون تومانی در نهایت معادل ۳۳۰ میلیون تومان به بانک تجارت پرداخت می‌کنند.

برای ثبت نام وام با کارمزد صفر کلیک کنید

مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت از تصویب حذف کارمزد وام قرض‌الحسنه بانک رسالت در شورای فقهی بانک مرکزی خبر داد.

به گزارش ایبِنا؛ محمدحسین حسین‌زاده گفت: ۱۵ سال است که بر مدل اجرایی حذف کارمزد وام قرض‌الحسنه کار کردیم که این موضوع به تازگی در شورای فقهی بانک مرکزی به تصویب رسید و به زودی ابلاغ خواهد شد.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت ادامه داد: از سال آینده وام‌های قرض الحسنه بانک قرض الحسنه رسالت بدون‌کارمزد خواهد بود. در این مدل، هزینه خدمات اعم از دریافت کارت و پیامک و ... را خود مشتریان پرداخت خواهند کرد‌چرا که بانک رسالت نیز بدون شعبه است و طبیعتا بانک هزینه‌ای برای خدمات نمی‌پردازد بنابراین وام‌ها‌ هم کارمزدی نباید داشته باشند. این مدل در جامعه اسلامی و نظام بین‌المللی قابل اجراست که از لحاظ شرعی نیز بدون هیچ مشکل و ابهامی است.

سعید شمسی نژاد مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز در این نشست با بیان اینکه به‌زودی برای برخی وام‌های بانک  ما نیز کارمزد‌ خذف خواهد شد؛ اظهار کرد: این حرکت‌ خوب آغاز شده و هدف این است که به مرور پرداخت تمام وام های بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز با کارمزد صفر باشد.

شرایط وام ۳۰۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۱۵ ساله

 «محمدصادق معتمدیان، استاندار آذربایجان غربی» عصر امروز با حضور در خبرگزاری فارس به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

وی در بخشی از این گفت‌وگو جزئیاتی جدید از تسهیلات ویژه‌ای که برای زلزله زدگان خوی در هیئت دولت به تصویب رسیده است را تشریح کرد.

محمدصادق معتمدیان اظهار کرد: حدود ۲۱۲۰ واحد مسکونی در زلزله اخیر آسیب جدی دیدند و باید تخریب و به طور کامل بازسازی و نوسازی شوند. به تمامی این واحدها ۶۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض تعلق می‌گیرد، همچنین به واحدهای روستایی ۲۵۰ میلیون تومان و واحدهای شهری ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات با بازپرداخت ۱۵ ساله و سود ۴ درصد پیش بینی شده است که به سرعت توسط تمامی بانک‌های شهرستان خوی پرداخت شود.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: ۱۱ هزارو ۱۰۰ واحد مسکونی که آسیب جزئی دیده بودند نیز شناسایی شده که به این واحدها ۳۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض و ۴۰ میلیون تومان تسهیلات ۶۰ ماهه با سود ۴ درصد پرداخت می‌شود.

معتمدیان در خصوص پرداخت تسهیلات به واحدهای دامی آسیب دیده نیز گفت: ۵۵۰۰ واحد دامی شناسایی شده که در زلزله آسیب دیدند، به هر کدام از این واحدها ۲۰ میلیون وام بلاعوض و ۳۰ میلیون تومان تسهیلات ۶۰ ماهه با سود ۴ درصد پرداخت می‌شود.

وی تاکید کرد: همچنین با توافقاتی که با بنیاد مستضعفان انجام شده، مقرر شده تمامی میلگرد و سیمان موردنیاز جهت بازسازی و نوسازی واحدهای آسیب دیده توسط این نهاد به مردم اهدا شود.

استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: آواربرداری واحدهای تخریب شده به طور رایگان انجام خواهد شد همچنین تمهیداتی پیش بینی شده که مجوزهای ساخت و ساز نیز به طور رایگان صادر شود.

معتمدیان تصریح کرد: یکی از تاکیداتی که آیت الله رئیسی در سفر سرزده به استان داشتند، این بود که باید توجه ویژه‌ای به مستاجران شود، چرا که این تسهیلاتی که پیش بینی شده صرفاً برای رفع مشکلات صاحب خانه هاست و مستاجران که اسباب زندگی شان آسیب شده نیز باید دغدغه هایشان برطرف شود، بدین سبب ۳۳۵۰ فقره آسیب به لوازم خانگی شناسایی شد که به هر کدام از این خانوارها ۲۰ میلیون تومان وام بلاعوض و ۳۰ میلیون تومان تسهیلات ۶۰ ماهه با سود ۴ درصد پرداخت خواهد شد.

استاندار آذربایجان غربی این خبر خوب را به زلزله زدگان خوی داد که تمامی وام‌هایی اعطایی با مهلت تنفس ۶ ماه پرداخت خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به ۲۱۲۰ واحدی که به طور کامل آسیب دیده‌اند که ۵۰ میلیون تومان تسهیلات ودیعه مسکن پرداخت خواهد شد تا بتواند کمک حالی برای اجاره مسکن باشد./فارس

۳

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها