کد خبر: 622234
تاریخ انتشار :

سخنان وزیر اطلاعات اسبق با واکنش های گسترده مواجه شده است

فیلم جنجالی افشای دلیل رد صلاحیت هاشمی رفسنجانی

آیت الله هاشمی پنجم مهر ۱۳۹۴ گفته بود: مصلحی در جلسه آن‌ها گفته که ما صبح و ظهر و شب به طور مرتب آرای آقای هاشمی را رصد می‌کنیم که ساعت به ساعت بالا می‌رود و الان به هفتاد درصد رسیده است و در این چند روز تا انتخابات اگر همین‌طور بالا برود، ایشان از ۹۰ درصد بالاتر می‌رود و ما مصلحت نمی‌دانیم. چون اگر ایشان بیاید، همه‌ی رشته‌های دوره‌های ما را پنبه می‌کند.

فیلم جنجالی افشای دلیل رد صلاحیت هاشمی رفسنجانی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حجت الاسلام حیدر مصلحی وزیر اطلاعات دولت دهم روایت آیت الله هاشمی درخصوص رد صلاحیت خود را تایید کرد.

حیدر مصلحی بیان کرد: بر اساس گزارشات ما از کف خیابان در سال ۹۲ آقای رفسنجانی پیروز انتخابات می بود. یک عزیزی گفت مگر بچه حزب اللهی ها میگذارند این اتفاق بیفتد

وی افزود: جمع بندی من این بود باتوجه به شرایط نظام مصلحت این بود ایشان رد صلاحیت بشوند و دلایل آن را هم نوشتم. فقه ها و حقوقدانان شورای نگهبان هرچقدر در ذهنشان گشتند که یک ان‌قلت در مجموعه من بیاورند نتوانستند.

وزیر پیشین اطلاعات بیان کرد: یکی از حقوق دانان شورای نگهبان سوالی مطرح کرد که مگر ایشان چه گفته اند که رد صلاحیت شوند ، گفتم من با شخص کاری ندارم ، من می گویم حفظ نظام این هزینه و این فایده را دارد.

لازم به ذکر است که آیت الله هاشمی در مصاحبه ای با «انتخاب» در پنجم مهر ۱۳۹۴ گفته بود: مصلحی در جلسه آنها گفته که ما صبح و ظهر و شب به طور مرتب آرای آقای هاشمی را رصد می‌کنیم که ساعت به ساعت بالا می‌رود و الان به هفتاد درصد رسیده است و در این چند روز تا انتخابات اگر همین‌طور بالا برود، ایشان از 90 درصد بالاتر می‌رود و ما مصلحت نمی‌دانیم. چون اگر ایشان بیاید، همه‌ی رشته‌های دوره‌های ما را پنبه می‌کند. 

منبع: انتخاب

حجم ویدیو: 13.34M | مدت زمان ویدیو: 00:03:06 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها