از ریحانه پارسا توییتی منتشر شده مبنی بر دروغ بودن خبر کشته شدنش.مهدی کوشکی در برابر خبری که در فضای مجازی نسبت به فوت ریحانه پارسا پیچیده است هیچ حرفی نزد و فقط سکوت کرد و این کار او داستان را به واقعی بودن خبر نزدیک تر کرد. ریحانه پارسا بازیگر جوان ایرانی که مدتی بود به ترکیه مهاجرت کرده بود به قتل رسیده و هنوز دلیل این موضوع مشخص نیست.امروز در فضای مجازی اخباری منتشر شد که گویا جنازه ریحانه پارسا در قسمتی از استانبول پیدا شده اما قابل تشخیص نیست.برخی از کاربران این را شایعه دانسته و می گویند از طرف خود ریحانه پارسا برای جذب فالوور صورت گرفته. البته صحت و سقم این خبر توسط «مثلث آنلاین» قابل تایید یا رد نیست.

شایعه قتل ریحانه پارسا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

ریحانه پارسا بازیگر جوان و پرحاشیه تلویزیون است که مدتی هست که به ترکیه مهاجرت کرده است.ریحانه پارسا با بازی در سریال لیلا به شهرت رسید و مدتی بعد ریحانه پارسا خبر ازدواجش با مهدی کوشکی را علنی کرد.در چند ساعت قبل خبر از کشته شدن ریحانه پارسا در ترکیه فضای مجازی را پر کرده اما واقعیت این اخبار هنوز تایید نشده و در حد یک شایعه است.

 

ریحانه پارسا

 

بیوگرافی ریحانه پارسا

ریحانه پارسا اهل تهران و متولد اسفند سال ۱۳۷۷ است و در سال ۱۳۹۴ از هنرستان سوره دیپلم تئاتر گرفت. ریحانه پارسا یکی از جوانترین بازیگر‌ها در تلویزیون است که با نخستین فعالیت جدی خود در سریال پدر مشهور شد. البته به جز بازیگری در عکاسی نیز به طور تخصصی فعالیت می‌کند. شغل پدرش آزاد و مادرش خانه دار است. بچه اول خانواده است و دو خواهر کوچکتر از خودشخودش در این باره می‌گوید که وقتی آگهی فراخوان برای تست بازیگری در سریال پدر را دید، پیش آقای عنفا و توفیقی رفت و مورد توجه آنها قرار گرفت. او بعد از تست بازیگری از بین ۳۰۰ نفری که در آنجا حضور داشتند توانست نمره قبولی را به دست آورده و برای بازی در نقش لیلا در سریال پدر انتخاب شود.

پیشنهاد بازیگری به ریحانه پارسا

تجربه درخشان خانوم پارسا در سریال پدر باعث شد، پیشنهادات زیادی برای بازیگری به بشود. او می‌گوید بازی در سینما برایش جذاب است.

 ریحانه پارسا با انتشار عکس زیر در اینستاگرامش نوشت: «گر هیچ نباشد، چون تو باشی… ممنون از تبریکاتون و تشکر ویژه از جواهری باران بابت طراحی زیبای حلقه‌هامون.» همچنین روزبه حصاری در صفحه اینستاگرامش با انتشار تصاویری نوشت: «جان مرا جان تو را هر دو به هم دوخت قضا: مولانا. ممنونم از همه دوستانى که محفل خودمانى ما رو منور کردند و از همه دوستانى که در این ایام و تعطیلات کمتر کنارشان بودم عمیقا از اندوه جارى در کشورم غمگینم از پیغام هاى تبریک یکایک شما ممنونم و شرمسار آنان که نتوانستم در محفل کوچکمان پذیرایشان باشم عشق در زندگیتان جارى باد ارادتمند.»بعد از تبریک‌های فراوان از سمت دوستان و طرافداران، در نهایت آن‌ها خبر را دروغ سیزده خواندند و ریحانه پارسا نوشت که دروغ ۱۳ بود، که دروغ ۱۳ هست، که دروغ ۱۳ خواهد بود ….. که مجرد است!!!

ریحانه پارسا

ازدواج ریحانه پارسا با مهدی کوشکی

ریحانه 23 اسفند 1398 با انتشار عکس مشترک خود با مهدی کوشکی (بازیگر و کارگردان تئاتر) در ایام شروع کرونا، رسما خبر ازدواج خود را رسانه ای کرد. همزمان مهدی کوشکی نیز در پیج خود عکس و کپشن مشترکی را منتشر کرد با این مضمون: عهدمان در این قرنطینگی.

بیوگرافی ریحانه پارسا

مهدی کوشکی متولد 1359 است و پیش از این دو بار ازدواج کرده و یک فرزند پسر دارد. همسر پیشین او صحرا فتحی بازیگر بوده است. اختلاف سنی ۱۸ ساله مهدی کوشکی و ریحانه پارسا حواشی زیادی به دنبال داشت. و این آغاز حاشیه های بسیار این زوج نمایشی بود. عکس‌های متفاوت، ماجرای حق طلاق زن، تذکر رعایت حجاب و کنترل گوشی ریحانه پارسا از حاشیه های پر بازدید این دو بوده است!

آشنایی این زوج از دعوت مهدی کوشکی به عنوان کارگردان از خانم ریحانه برای حضور در تئاتر اولئانا در دی ماه 1398 شروع شد. یحانه پارسا به کتاب‌های روانشناسی و طراحی صحنه علاقه بسیار زیادی دارد. او در کلاس‌های بازیگری زیادی شرکت کرده و در دوران دانشجویی و مدارس کار تئاتر مدرسه را بر عهده داشته است. همچنین زمانی که دانشجو بوده چندین تئاتر را با دوستانش کار کرده است.

به گفته خودش به شدت در زندگی عادی آدم تنها و خانه نشینی است. او گفته: «در طول روز کار خاصی‌ام نمی‌کنم و سعی می‌کنم دورم خلوت باشه تا توی آرامش باشم، بیشتر اوقات می‌نویسم و امیدوارم روزی اتفاقی در نوشتن هم برایم بیفتد.» همچنین می‌گوید: همیشه در زندگی بلند پرواز بودم و فکر می‌کنم از همین رو چنین موقعیتی برایم پیش آمد؛ البته برنامه خودم هم بود.»

ریحانه پارسا

وی علاوه بر بازیگری، مهارت خاصی در نویسندگی و عکاسی دارد و به دنبال کارگردانی نیز هست.

مجید افشاری در اولین قسمت از برنامه خود در شبکه سه سیما ، از ریحانه پارسا و دنیا مدنی به عنوان مهمان دعوت کرد.در این برنامه مجید افشاری با ریحانه پارسا بازیگر نقش لیلا در سریال پدر در مورد روش انتخاب شدن در این سریال بعنوان نقش اصلی و همچنین اتفاقات حین فیلمبرداری این سریال از جمله رانندگی دنیا مدنی و … به بحث و گفتگو پرداختند