شخصی که روز گذشته با لباس روحانیت از خودش ویدئو منتشر کرده بود و در این ویدئو مدعی شده بود که امام زمان(عج) است، بازداشت شد.

امام زمان قلابی دوباره خواهان بیعت شد. تصویر امام زمان قلابی سوژه شد. امام زمان قلابی توجه کاربرای فضای مجازی را به خود معطوف کرد. در ادامه به فیلم امام زمان قلابی توجه شما را جلب می کنیم.

تکذیب مصاحبه عادل فردوسی پور |  اتفاقی که عصبانیت عادل فردوسی‌پور را برانگیخت | بازگشت عادل فردوسی پور به شبکه سه 

تکذیب مصاحبه عادل فردوسی پور | اتفاقی که عصبانیت عادل فردوسی‌پور را برانگیخت | بازگشت عادل فردوسی پور به شبکه سه

اولین تصویر از امام زمان قلابی با لباس روحانیت​

مجازات مدعى امامت چیست؟

 هرگاه فردى امامت را ادعا کند و بگوید من امام زمان موعودم و داراى مقام عصمت هستم، نخست باید از این فرد رفع شبهه شود تا شاید از طریق مذاکره مشکل او رفع گردد و به حقیقت برگردد. اگر بر ادعاى خود اصرار ورزید، در صورتى که ادعاى او ملازم با انکار نبوت باشد، محکوم به ارتداد است. بنابراین، هرگاه ادعاى مهدویت ملازم با انکار احادیث متضافر درباره ى خصوصیات حضرت مهدى(عج) باشد که به نوعى تکذیب پیامبر(صلى الله علیه وآله)است، در این صورت بر وى حکم ارتداد جارى مى شود، نه حکم قتل. ادعاى مطلق امامت، باعث ارتداد نیست، بلکه تعزیر مى شود و در عین حال مسأله به تأمل بیشترى نیاز دارد. والله العالم

 آنچه دیگران میخوانند :

اولین تصویر از امام زمان قلابی با لباس روحانیت | جولان امام زمان قلابی در اینستاگرام

فال حافظ امروز | فال حافظ یکشنبه 4 اردیبهشت 1401

طبیعت گردی یکتا ناصر و منوچهر هادی | بریزو به پاش یکتا ناصر و خانواده اش در مزرعه افتابگردان سوژه شد

تکذیب مصاحبه عادل فردوسی پور | اتفاقی که عصبانیت عادل فردوسی‌پور را برانگیخت | بازگشت عادل فردوسی پور به شبکه سه

yektanet.com

اخیرا در شهرهای مختلف کشور افراد منحرفی که بعضی از آنها سابقه رُمالی در پرونده ی خود دارند به دروغ  ادعای مرتبط بودن با امام زمان (عج) را میکنند و با سوء استفاده از احساسات مردم سعی می کنند آنها را منحرف کرده و اهداف شوم خود را القا کنند.

عمده ی این  افراد که بی سواد(کم سواد) هستند در چند سال گذشته اقدام به سوء استفاده از عنوان ارتباط با امام زمان(عج) کرده و مردم را به سمت و سو های مشخص شده دشمنان اسلام می بردند که با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر شده اند.

یک منبع آگاه  گفت: در یک ماهه گذشته بیش از بیست نفر با عنوان مدعیان دروغین امام زمان در مسجد مقدس جمکران دستگیر شده اند.

برخی از افراد منحرف قصد داشتند در آستانه عید نوروز وبا استفاده از شلوغی مسجد مقدس «جمکران قم »به مهدویت و امام عصر (عج) توهین کنند که خوشبختانه نتوانستند هیچ  اقدامی انجام دهند.

برخی از این« امام زمان های قلابی»  تیم هایی را در سطح مسجد جمکران قم داشته اند.

این افرادبا ایجاد شبهه در رابطه با مهدویت قصد تخریب حضرت ولی عصر (عج) را داشته و می خواستند به ساحت مقدس امام عصر(عج) توهین کنند که خوشبختانه با هوشیاری به موقع سربازان گمنام امام زمان (عج) در مسجد مقدس جمکران و در محوطه حیات مسجد در حین جو سازی و طرح ادعاهای واهی دستگیر شده اند.