فروش فوری خودرو | ثبت نام اینترنتی فروش فوری خودرو

شرایط جدید برای ثبتنام خرید خودرو | دور جدید فروش فوری خودرو با 12 محصول جدید

فاطمی امین گفت: در ماه‌های اخیر از ۱۲ محصول جدید در دستور کار خودروسازان، سه محصول تولیدی با نام‌های شاهین، آریا و اطلس رونمایی شده است.

شرایط جدید برای ثبتنام خرید خودرو | دور جدید فروش فوری خودرو با 12 محصول جدید
کدخبر : 13212
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

ایران خودرو به زودی سه خودرو جدید خود را در طرح فروش فوری خودرو به عرضه می گذارد.قرار است در  طرح فروش فوری خودرو 12 محصول جدید عرضه شود.بسیاری از خودروسازان نسبت به فروش فوری خودرو با قرعه کشی با روش جدید اعتراض کرده اند و معتقدند بدون سیستم قرعه‌کشی خودرو  مردم به سهولت خودرو را ثبت نام کرده و تحویل می‌گرفتند.حال باید دید جایگزین طرح فروش فوری خودرو تا چه حد به بازار پر نوسان خودرو کمک می کند.در ادامه به آخرین خبر از فروش فوری خودرو می پردازیم.

​سید فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت از عرضه ۱۲ خودروی تولید داخل طی امسال و سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: پیش از این هم سه محصول رونمایی شده است.

وی تصریح کرد: با اضافه شدن ۱۲ محصول جدید به سبد محصولات خودرویی کشور طی امسال و سال آینده، تمام خودروهای قدیمی از رده خارج خواهد شد. ‌

وزیر صمت همچنین درباره تولید خودروی اقتصادی هم توضیح داد که هم ایران خوردو و سایپا و هم خودروسازان بخش خصوصی در حال پیگیری خودروی اقتصادی هستند.

فاطمی امین گفت: در ماه‌های اخیر از ۱۲ محصول جدید در دستور کار خودروسازان، سه محصول تولیدی با نام‌های شاهین، آریا و اطلس رونمایی شده است.

وزیر صمت از ورود 12 خودروی جدید به کشور خبر داد و گفت این حجم از تولید و واردات در خودرو بی‌سابقه بوده است.

وزیر صمت گفت: امسال ۳ خودرو را از رده خارج کردیم و ۱۲ خودروی جدید وارد بازار خواهیم کرد و هیچ زمانی این میزان از تولید و واردات خودرو وجود نداشته است.

فاطمی امین وزیر صمت اظهار کرد: در ۸ ماهه اول سال جاری نسبت به ۸ ماهه سال گذشته ۳۲ درصد عرضه خودروی سواری افزایش پیدا کرد و همچنین در آبان ماه ۱۲۲ هزار دستگاه انواع خودروهای سبک و سنگین تولید شده که تولید آبان ماه سال جاری رکورد ۵ ساله را شکست.

وزیر صمت گفت: سال گذشته خودروسازانی غیر از ایران خودرو و سایپا حدود ۷۰ هزار خودرو تولید کردند و در سال جاری به ۲۰۰ هزار دستگاه رسیده است.

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: تاکنون دو محموله خودرویی به بنادر کشور وارد شده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان هفته سه محموله دیگر نیز وارد شود.

پس از ورود و تخلیه بار نخستین کشتی حامل خودروهای وارداتی در بندر لنگه هفته گذشته (سوم دی‌ماه)، یک محموله دیگر نیز در هفته‌ای که گذشت وارد کشور شد.

پیش‌بینی می‌شود تا پایان هفته جاری نیز شاهد ورود سه محموله دیگر خودرویی به کشور باشیم و جریان واردات با سرعت بیشتری تا پایان سال ادامه داشته باشد.

گفتنی است تاکنون تعداد زیادی از ثبت سفارش‌های انجام شده از سوی شرکت‌های صلاحیت‌دار، مربوط به خودروهای زیر ۱۰ هزار دلاری بوده است.

وی در خصوص واردات خودروهای برقی و هیبریدی به کشور نیز گفت: مقرر شده در مناطق آزاد کشور فقط خودروهای برقی وارد شود، اما در آیین‌نامه واردات خودرو هیچ ممنوعیتی برای خودروهای هیبریدی لحاظ نشده است.

بدیهی است چنانچه قیمت خودروهای هیبریدی در محدوده قیمتی مد نظر وزارت صمت (کمتر از ۲۰ هزار دلار) باشد، مانعی برای ورود آنها وجود نخواهد داشت.

فروش فوری خودرو

ایران خودرو یکشنبه ۱۸ دی ۸ هزار دستگاه خودرو شامل ۴ هزار دستگاه پژو ۲۰۷ دستی سفید، ۲ هزار دستگاه پژو ۲۰۷ اتوماتیک سفید و ۲ هزار دستگاه تارا دستی سفید را روانه تابلو بورس کالا می‌کند.

این شرکت قرار است پژو ۲۰۷ دستی سفید را با قیمت پایه ۱۸۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و پژو ۲۰۷ اتوماتیک سفید را با قیمت پایه ۲۸۰ میلیون تومان عرضه کند.

قیمت پایه تارا دستی سفید نیز ۲۵۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

میزان پیش پرداخت کلیه خودروهای عرضه شده ۱۰۰ درصد درنظر گرفته شده است.

درخصوص عرضه های روز ۱۸ دی گفتنی است: هر کد ملی مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و برای یک خودرو بوده و خریداران باید ۱۸ سال تمام را داشته باشند.

از سوی دیگر اشخاصی که در عرضه های قبلی و از ابتدای سال ۱۳۹۸ از شرکت های خودروسازی موفق به خرید شدند امکان ثبت سفارش ندارند.

خریداران جهت ادامه مراحل خرید همزمان با تسویه مبلغ معامله در بورس (حداکثر تا پایان مهلت مجاز تسویه در بورس) با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس اینجا (esale.ikco.ir) نسبت به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی اقدام و در زمان مقرر که طی پیامک (تکمیل وجه هزینه متعلقات قانونی) اطلاع رسانی می شود، علاوه بر انتخاب نمایندگی مجاز، بیمه گر مورد نظر خود را انتخاب کنند و اقدام به واریز وجه هزینه بیمه و شماره گذاری و هزینه ثابت به مبلغ ۴ میلیون و ۳۷۱ هزار و ۳۱۰ تومان به علاوه ۱۳ درصد بابت مالیات و عوارض قانونی برای خودروهای پژو ۲۰۷ دستی و تارا دستی و ۱۲ درصد برای خودروهای پژو ۲۰۷ اتوماتیک که براساس مبلغ معامله خریدار باید پرداخت شود، نمایند.

درصورت عدم واریز هزینه ها حداکثر تا ۵ روز تقویمی پس از ارسال پیامک (تکمیل وجه متعلقات قانونی) به نسبت زمان تاخیر خریدار در واریز وجوه تکمیلی، زمان تحویل خودرو تغییر و مشتری متعهد به پرداخت جریمه یک دهم درصد ارزش معاملاتی به ازای هر روز تاخیر قبل از تحویل خودرو می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه