کد خبر: 619246
تاریخ انتشار :

اخبار روز | اخبار حوادث | اخبار زنده

اخبار روز : مرد تبر به دست بلای جان گرگانی ها!

در این حادثه متأسفانه یکی از شهروندان به علت شدت جراحت وارده فوت کرد و 9 نفر نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شدند که حال دو نفر از آنها بدحال گزارش شده است

اخبار روز : مرد تبر به دست بلای جان گرگانی ها!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

جانشین فرمانده انتظامی گلستان گفت: حمله یک شرور با چاقو و تبر به مردم در گرگان، منجر به مرگ یک نفر و مجروحیت ۹ نفر دیگر شد.

یک کشته و 9 زخمی بر اثر حمله یک شرور به مردم در گرگان

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ فرزاد تاجره با اعلام خبر بازداشت فردی که به مردم در گرگان حمله‌ور شده بود، در تشریح این خبر اظهار کرد: ساعت 19 روز گذشته به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره درگیری و چاقوکشی در چهار راه میدان گرگان بلافاصله مأموران یگان امداد شهرستان به محل اعزام شدند.

جانشین فرمانده انتظامی گلستان افزود: با حضور پلیس در محل مشاهده شد فردی با تبر و چاقو در حال درگیری با تعدادی از رهگذران بوده که طی آن چند نفر از شهروندان مجروح شدند.

وی تصریح کرد: متهم با مشاهده مأموران قصد حمله‌ور شدن به سمت پلیس را داشت که مأموران ضمن رعایت قانون به‌کارگیری سلاح اقدام به شلیک تیر هوایی کردند که در این لحظه متهم اقدام به فرار کرد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با سرعت عمل و آمادگی بالای مأموران، متهم که مسلح به سلاح سرد تبر و چاقو بود در عملیاتی ضربتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

به گفته تاجره، در این حادثه متأسفانه یکی از شهروندان به علت شدت جراحت وارده فوت کرد و 9 نفر نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شدند که حال دو نفر از آنها بدحال گزارش شده است.

جانشین فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به اینکه با اخذ دستورات قضائی تحقیقات در حال انجام است ، گفت: علت و انگیزه این حادثه دلخراش در حال بررسی است.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها