کد خبر: 622696
تاریخ انتشار :

شیطان اینستاگرامی دستگیر شد!

با انجام اقدامات فنی و تخصصی متهم با هویت معلوم شناسایی و پس از مواجهه با مستندات موجود به جرم ارتکابی خود اعتراف و هدف از این اقدام را سرگرمی در فضای مجازی عنوان کرد.

شیطان اینستاگرامی دستگیر شد!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سرهنگ جمالی از شناسایی عامل مزاحمت و هتک حیثیت شهروند ایلامی در لایو اینستاگرام خبر داد.

بازداشت شیطان اینستاگرامی!

سرهنگ علی جمالی اظهار داشت: با مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر اینکه فردی ناشناس در شبکه اجتماعی اینستاگرام به عنوان شیطان اینستاگرامی که اقدام به مزاحمت و هتک حیثیت وی و موجب سلب آسایش خانواده او شده است، پرونده‌ای در این پلیس تشکیل شد.

وی گفت: پس از بررسی مستندات و اخذ اظهارات شاکی مشخص شد شخصی ناشناس در لایو اینستاگرامی حساب کاربری شاکی با انتشار اکاذیبی موجب هتک حیثیت وی و خانواده او شده است که موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

جمالی افزود: : با انجام اقدامات فنی و تخصصی متهم با هویت معلوم شناسایی و پس از مواجهه با مستندات موجود به جرم ارتکابی خود اعتراف و هدف از این اقدام را سرگرمی در فضای مجازی عنوان کرد.

 

ویمطرح کرد: افرادی که در فضای مجازی برای شهروندان به هر نحوی ایجاد مزاحمت کرده و باعث هتک حیثیت آنان شوند قانون گذار برای آنان مجازات در نظر گرفته و برابر قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد.

وی گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه جرایم در فضای مجازی موضوع را سریعاً از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی به کارشناسان ما اطلاع دهند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها