کد خبر: 625146
تاریخ انتشار :

مهدی قایدی | اخبار مهدی قایدی | همسر مهدی قایدی

همسر مهدی قایدی توبه کرد ؟

همسر مهدی قایدی سلفی از خودش در حرم امام رضا منتشر کرد

همسر مهدی قایدی توبه کرد ؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مهدی قایدی این روزها در امارات زندگی لاکچری خود را به نمایش گذاشته است.مهدی قایدی یکی از بهترین بازیکن های استقلال بود..مهدی قایدی با بازی درخشانی که داشته مورد توجه بسیاری از تیم های آسیایی قرار گرفته است.اما مهدی قایدی در روزهایی که استقلال روزهای سختی را داشت این تیم را رها کرد.در ادامه تحلیل مطالبی درمورد جزییات زندگی مهدی قایدی را میخوانید.

سلفی عجیب همسر مهدی قایدی در حرم امام رضا + ستاره معصومی توبه کرد ؟

خیلی ها عقیده دارند ستاره معصومی توبه کرده و دیگر عکس های بی حجابی از خود منتشر نمی کند.او چند وقتی است که حتی عکس در کنار همسرش را به نمایش نمی گذارد

setareh.mehdi.fah18_272901820_225052143167944_8388909248018513227_n.webp

 شاخ شدن ستاره تنها در خودش تمام نمیشود. او دو خواهر از خود کوچکتر دارد که راه به راه به لطف آقای داماد که فوتبالیست هستند، به دبی رفته و همواره در حال خوشگذرانی می باشند.

ستاره معصومی تا به حال تصاویر زیادی از خواهران و برادر خود منتشر کرده اما گاهی هم از مادرش با حجاب در ایران عکس می گذاشت، اما او به تازگی ویدیویی کوتاه همراه با مادرش استوری کرد که هر دوی ان ها بی حجاب هستند و نکته جالب اینجاست که همانطور که ستاره از فیلتر های اینستایی زیاد استفاده می کند روی مامان جان هم فیلتر گذاشته بودن که قسمتی از آن پرید و چهره واقعی معلوم بود.

البته اینکه ستاره و یا مادرش چه شکلی هستند موضوع مهمی نیست چون هر کسی زیبایی خاص خودش را دارد اما اینکه چنین شاخ های مجازی تنها از فیلتر های جذاب و پلنگ کن زیاد استفاده می کنند نشان دهنده اعتماد به نفس پایینشان  می باشد!

ستاره خانم بسیار اهل فخر فروشی و نشان دادن خوشی هایشان در فضای مجازی است. وی دو خواهر به نام های گندم و پریسا هم دارد که از خودش داف تر هستند و ظاهرا عمل های زیبایی در این خانواده و البته به برکت آقای داماد (مهدی قائدی) بسیار رایج است.

مدتی پیش ستاره معصومی تصویری از گندم برای تبریک تولدش منتشر کرد و او را خانم دکتر خطاب کرد. جالب اینجاست او با هر استوری تگ اسم هم انجام می دهد که دقیقا از همین طریق پیج این دو خوهار عزیز را هم بالا برد.

مهدی قایدی

فخر فروشی همسر مهدی قایدی برای جذب فالوور | استوری جنجالی

ستاره معصومی با انتشار متنی از بد بودن برخی از انسان ها نوشت. البته اینکه بسیاری از کاربران هستند که تا تقی به توقی میخوره عقده های زندگی خود را بر سر این اشخاص خالی می کنند و الفاظی رکیک نثارشان می کنند راهی نادرست است اما خانم شاخ هم علاقه زیادی به نشون دادن لاکچری بازی ها و میز غذاهای خفنشون داره! در ادامه متن او را مشاهده می کنید.

مهدی قایدی

دلایل رفتار همسر آقای فوتبالیست!

برخی بر این باورند که دلیل نمایش های ستاره معصومی همسر مهدی قائدی از زندگی اشرافی و لوکس خود در دبی ذوق زدگی اوست و بعد از مدتی برای او عادی می شود و رفتار او طبیعی تر خواهد بود. همسر مهدی قائدی هم می خواهد بلاگر باشد و هم همسر یک فوتبالیست! هم در مسائل فوتبالی مهدی دخالت می کند و هم سبک زندگی خودش را به نمایش می گذارد!

گردنبندی هم که گردن آقا مهدی در تصویر پایین مشاهده می کنید کادویی بود که ستاره خانم برای تولدش همین چند روز پیش خرید و حسابی تو چشم همه فرو کرد.

مهدی قایدی

ستاره معصومی با فاصله سنی هفت سال از مهدی قایدی بزرگتر است و به همین دلیل مورد قضاوت شدید کاربران قرار می گیرد. وی توسط شهرت مهدی و تصاویر نامتعارف از استایل های داف طور خودش توانست به بیش از نیم میلیون فالوور برسد و به یک شاخ اینستایی نیز تبدیل شود. در ادامه ویدیویی که ستار معصومی همانند بلاگر ها در یک رستوران از قهوه طلایش منتشر کرد را مشاهده می کنید.

البته فخرفروشی ستاره معصومی فقط در رستوران رفتن و قهوه خوردن خلاصه نمی شود. خانم به تازگی استوری منتشر کرده که با چند نفر از دختران و خانوم هایی ایرانی به دل صحرا زدند و مشغول سوارکاری هستند. در این ویدیو هم ستاره و همراهانش حجاب خیلی درست و حسابی ندارند.

تاره معصومی همسر جذاب و البته باهوش مهدی قائدی می باشد که حالا در امارات در رفاه و عشق و حال کامل به سر میبرد. البته که این زوج در ایران و تیم استقلال هم که بودند به دلیل استعداد مهدی قائدی، زندگی خوبی داشتند اما خب با جدایی از آبی ها و رفتن به تیم عربی ان رفاه مالی و کیفیت زنگی چندین برابر شد.

 اگر سری به پیج ستاره معصومی بزنید و یا از دنبال کنندگان قبل او بوده باشید تغییر 180 درجه ای آنها را از ظاهرشان به خوبی متوجه می شوید.

همسر مهدی قایدی لو داد ! نی نی نزدیک است ؟

از این ها که بگذریم ستاره معصومی به تازگی باکس کوئسشن گذاشت تا فالوورا سوالی ازش دارن بپرسن و جالب اینجاست که تماما مواردی که ازش تعریف کردن و قربون صدقش رفتنو به اشتراک گذاشت. اما این وسط یکی از سوالا که معلومه از آشناهای ستاره هم بوده ازش میپرسه نی نی کی میاد ؟

مهدی قایدی

احتمالا آقای فوتبالیست قراره بابا بشه و این استوری هم محض رد گم کنی و شیطونی ستاره خانم معصومی بوده اما نظر خیلی از کاربرا این بود که اصلا مهدی قائدی که سنش کمه ستاره معصومی هم با توجه به این که هنوز تو حال و هوای کلاس گذاشتن و عروسکه چطور میخوان نی نی دار بشن!

البته که میدونید نظرات کاربران همیشه در صحنه بسیار تند و تیز تر از اینی بوده که ما گفتیم!

خیلی از طرفداران استقلال معتقدند که ستاره با برنامه ریزی مهدی قایدی را از استقلال جدا و به امارات برد بلکه به آرزو های خودش برسد دقیقا به همین خاطر ستاره بین طرفداران مهدی هم چندان محبوب نیست و استقلالی ها به خاطر جدایی مهدی از استقلال دل خوشی از او ندارند و حتی تو باکس سوالات هم برخی همچنان ستاره رو متهم کردند و خیلی ها هم گفتن تو مقصر نبودی و مهدی کار درستی کرد که رفت!

اما از این ها که بگذریم ستاره خانم این روزها حسابی معروف شده و مدام استوری های تبلیغی در صفحه اش منتشر می کند و پول خوبی هم از این راه به جیب می زند.  انگار درآمد زیاد و زندگی عالی ای که مهدی برایش فراهم کرده ستاره خانم را قانع نکرده چرا که خانم بلاگر که به لطف حاشیه هایی که داشته حالا فالوورهای زیادی را در صفحه اینستاگرامش جمع کرده پیوسته در حال تبلیغ اینستاگرامی است و در کمال تعجب از هیچ تبلیغی هم دریغ نمی کند!

اما ستاره معصومی با وجود اینکه از مهدی هفت سالی بزرگتر است ولی به خوبی راه دل همسرشو بلده و مهدی هم با وجود سن کمش اما همانند خیلی از سلبریتی ها و فوتبالیست ها در پی دخترهای متعدد نیست و همراه با همسرش زندگی خوبی داره.

ستاره معصومی چند روز پیش که به ایران اومد با انتشار تصاویری که لباسی جذب و نامتعارف داشت کپشنی عاشقانه نوشت. البته که نوع پوشش ستاره در ایران برای خیلی ها سوال شد که برای مهدی مشکلی در تیم پیش نیاد که نیومد، اما ظاهرا خانم خانما علاقه زیادی به این نوع تیپ ها دارد!

اعتیاد مهدی قایدی در دوبی ؟ مهدی قایدی معتاد شد!

تصویری از مهدی قایدی در امارات منشر شده است که برگرفته از یک فیلمی می باشد که به طور مخفیانه از وی گرفته شده است.خیلی ها عقده دارند مهدی قایدی با رفتن به لیگ امارات به خود ظلم بزرگی کرد.

mhdy_qydy_1

سوپرایز جنجالی همسر مهدی قایدی برای تولد همسرش

مهدی قائدی فوتبالیست ایرانی در تاریخ ۱۰ دی ۱۳۹۸ با هم ازدواج کردند. البته قبل از ازدواج، عکس های دو نفره از آنها به عنوان خواهر و یا دخترعموی مهدی قائدی در صفحات مجازی منتشر شد که بعدها مشخص شد که دختری که در کنار قائدی قرار دارد، نامزدش بوده و بعداز مدتی خبر ازدواج شان رسانه ای شد.

ستارره معصومی در روز تولد همسرش سوپرایز جانانه ای برگزار کرد و با دادن کادویی گران قیمت آن هم در زیر بلندترین آسمان‌خراش دنیا تولدی رویایی برای همسرش برگزار کرد

مهدی قایدی

بعد از نقل و انتقالات و ترانسفر مهدی قائدی به الاهلی امارات، این فوتبالیست به همراه همسرش به امارات کوچ کردند و هم اکنون ساکن دبی هستند.

بیشتر حواشی ستاره معصومی بعد از رفتن به امارات آغاز شده، از کشف حجاب تا پست ها و عکس های اینستاگرامی جنجالی و حواشی تتلو و ….

تصاویر لورفته از همسر مهدی قایدی در جشن تولد میلیاردی اش

مهدی قایدی از زمانی که با ستاره معصومی آشنا شد خرج های بسیار هنگفتی را برای همسرش به نمایش گذاشت.همسر مهدی قایدی که علاقه خاصی به نشان دادن تفریحات خود به مخاطبان اینستاگزامش دارد از هر لحظه ای که قایدی برایش کادوهای گران قیمت می خرد عکس و فیلم منتشر می کند.

مهدی قایدی

مهدی قایدی

مهدی قایدی

 

 

مهدی قایدیمهدی قایدی

مهدی قایدی

تصویر همسر مهدی قایدی با فیلتر متفاوت

عکس های همسر مهدی قایدی را بافیلترهای متفاوت مشاهده می کنید

نوید محمدزاده

مهدی قایدی

هک اینستاگرام مهدی قایدی توسط چه کسی بود ؟

این فوتبالیست جوان از زمان حضور خود در استقلال اغلب درگیر حاشیه بود

اولین ماجرا مربوط به هک اینستاگرام و انتشار چت های خصوصی و غیر عرف او تا جایی جنجالی شد که پیش بینی می شود از استقلال اخراج خواهد شد که نشد

مهدی قایدی

 

واکنش همسر مهدی قائدی به تازه به دوران رسیده بودنش

واکنش ستاره مصعومی همسر مهدی قائدی بازیکن استقلال به انتقادات بعد از رفتن مهدی قائدی به تیم عربی و استفاده از کلمه تازه به دوران رسیده توسط فالوورهایش.

بعد از اینکه ستاره معصومی همسر مهدی قائدی تصاویری بی حجاب از خودش منتشر کرد، انتقاد ها و جنجال های زیادی به پا شد. عده ای به خاطر طرفداری از تیم استقلال و دوری حاشیه از این تیم او را نقد کردند و عده ای دیگر به او لقب تازه به دوران رسیده را دادند !

حالا ستاره معصومی در واکنش به حرف های فالوورهایش (بعد از رفتن مهدی قائدی به تیم عربی و ترک استقلال) نوشت :

هرکس ولو به لحظه ای خیال کند که کسی شده است، همان لحظه، لحظه ی سقوط اوست ...

مهدی قایدی

تصاویر همسر مهدی قایدی قبل از عمل جراحی!

ستاره معصومی همسر مهدی قایدی این روزها همراه همسرش در امارات زندگی می کند.خیلی ها همسر مهدی قایدی را مشاور اصلی قایدی می دانند.عکس های دیده نشده از این دو زوج را مشاهده می کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عکس دیده نشده از مهدی قایدی و همسرش در رستوران

مهدی قایدی ستاره فصل گذشته استقلال با درخشش برای شباب الاهلی در هفته گذشته لیگ برتر فوتبال امارات، به تیتر یک رسانه ها و فضای مجازی این کشور تبدیل شده است.

قایدی در بازی هفته گذشته شباب الاهلی مقابل شارجه ناجی و ستاره بلامنازع تیمش بود. او 2 گل به ثمر رساند و یک گل را ساخت تا شباب الاهلی با نتیجه 4 بر 3 به پیروزی برسد.

اماراتی ها عاشق مهدی قایدی شدند! + جزییات

همچنین با این درخشش، قایدی به عنوان بهترین بازیکن هفته لیگ امارات انتخاب شد و با این انتخاب سوژه کاریکاتور فضای مجازی امارات شد.شاید زمانی که انتقال مهدی قایدی به باشگاه اماراتی صورت گرفت وی با انتقادهای فراوانی از سوی بسیاری از اهالی ورزش روبرو شد که چرا لیگ امارات؟ اما در آستانه ورود قایدی به باشگاه شباب الاهلی شاید بتوان بسیاری را اینطور قانع کرد که این درخشش ها باعث ورود او به لیگ های اروپا خواهد بود.

مهدی قایدی

واکنش مهدی قایدی به سوتی کارگردان تلویزیونی

مهدی قایدی به اشتباه تلویزیون قطر در درج نام و پستش واکنش نشان داد.

برد پرگل و ارزشمند تیم ملی ایران برابر عراق در شرایطی به دست آمد که کارگردان تلویزیون قطر چندین اشتباه در درج نام و پست بازیکنان و البته مربیان داشت.

مهدی قایدی

یکی از اشتباهات مربوط به لاین آپ تیم ملی ایران بود که نام سردار آزمون به عنوان یکی از ۲ هافبک دفاعی تیم ملی ایران درج شده بود. مهمتر از آن، اما معرفی مهدی قایدی، مهاجم ایران به عنوان سرمربی تیم ملی بود! اسم قایدی، هم زمانی که اسامی بازیکنان و مربیان به نمایش گذاشته شد به عنوان سرمربی درج شده بود و هم زمانی که تصویر دراگان اسکوچیچ پخش شد اسمش را مهدی قایدی و سرمربی ایران عنوان کردند! این اشتباهات حالا سوژه ای برای خود مهدی قایدی شده تا نسبت به آن واکنش نشان دهد.

مهدی قایدی

همه رکوردهای استقلال به نام قایدی

مهدی قایدی در این فصل تمام رکوردهای استقلال را به خود اختصاص داد. او با حضور در ۲۸ بازی بیشترین تعداد حضور را داشت، با⁧ ۲۳۶۱⁩ دقیقه بازی بیشترین دقایق بازی را به خود اختصاص داد، با ۷ گل همراه با مطهری بهترین گلزن این تیم شد، با ۷ پاس گل بهترین پاسور آبی‌ها شد و سرانجام با گرفتن ۳ پنالتی، پنالتی گیر ترین بازیکن این تیم بود

مهدی قایدی.

خداحافظی مهدی قایدی از استقلال؟

به نظر می‌رسد ستاره جوان تیم استقلال آخرین روزهای خود را با پیراهن این تیم تجربه می‌کند و به زودی لژیونر جدید آبی پوشان خواهد شد.

 در روزهایی که بین استقلالی‌ها اختلافات فراوانی وجود دارد و کادر فنی به همراه بازیکنان یک طرف و مدیریت یک طرف دیگر قرار دارند، به نظر می‌رسد تنها نقطه اشتراک همه ارکان تیم، ترانسفر مهدی قایدی پس از پایان فصل باشد.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در یکی از مصاحبه‌های خود وقتی گفت: «همه بازیکنان را می‌خواهم و اگر یک نفر برود من هم می‌روم»، بلافاصله یک تبصره برای قایدی می‌گذارد و او را از سایرین جدا می‌کند: «جلوی پیشرفت بازیکنی مثل قایدی را نباید گرفت و او می‌تواند برود».

مهدی قایدی ستاره جوان و ملی پوش تیم استقلال که به دلیل تکنیک بالا، بازی چشم‌نواز و شم بالای گل زنی در کنار گل سازی، مدتهاست در معرض ترانسفر شدن قرار دارد، حالا می‌تواند مطمئن‌تر از همیشه برای بازی کردن در یک لیگ خارجی فصل را به اتمام برساند.

مهدی قایدی

بدهکاری و معضلات مالی نیز مدیران باشگاه را راضی به جدایی این بازیکن می‌کند تا با مبلغی که بابت این ترانسفر نصیب باشگاه می‌شود، بخشی از مشکلات حل شود.

قایدی در روزهای اوج فوتبال خود پیشنهاداتی جدی دارد که مهم‌ترین آنها پیشنهادی از لیگ‌های یونان و پرتغال در اروپا و پیشنهاداتی مهم از دو سه تیم قطری و کویتی است.

فرهاد مجیدی در صحبت کوتاهی که با مدیر برنامه قایدی داشته به وی توصیه کرده این ترانسفر را از تیم‌های عربی آغاز کند و این‌طور برای او بهتر است. توصیه‌ای که منطقی به نظر می‌رسد و شاید به پیشرفت قایدی در مسیری که در آن قرار گرفته است کمک کند.

در مورد قایدی همه چیز در حد صحبت است و هنوز هیچ موردی قطعی نشده، اما می‌توان گفت با توجه به اتفاق نظر باشگاه و سرمربی، به احتمال بسیار زیاد پس از پایان جام حذفی ترانسفر شدن او به طور جدی کلید خواهد خورد.

 

 

ازدواج مهدی قایدی راه نجات او شد!

خیلی ها معتقدند مهدی قایدی با ازدواج درست و به موقعی که داشت زندگی فوتبالی خود را به سوی آرامش در کنار پیشرفت سوق داد.رابطه خوب او با همسرش باعث شده تا قایدی تمرکز بهتری در زندگی فوتبالی خود به وجود آورد.پیشرفت قابل توجه مهدی قایدی باعث شد تا این روزها ستاره تیم محبوبش باشد.مهدی قایدی زمانی که شماره 10 استقلال را به تن کرد شاید خیلی ها انتقاد کردند که شماره 10 را باید یک بازیکن بزرگ بپوشد اما شاید آن ها نمی دانستند که بازیکنان بزرگ با تلاش و پشتکار فراوان محبوب و بزرگ شدند ودر ابتدا این گونه مشهور نبودند.

مهدی قایدی

 

 

سرنگونی قایدی باعث سرنگونی شماست!

 در شبی که حملات استقلال راهی به درون دروازه سایپا پیدا نمی کرد، مهدی قایدی با نفوذ به درون محوطه جریمه حریف، توسط ماهینی و عبدی سرنگون شد و داور نیز یک خطای پنالتی به سود استقلال اعلام کرد که ارسلان مطهری آن را به خوبی وارد دروازه حریف کرد.

قایدی که در هفته های اخیر فرم بسیار خوبی را از خود نشان داده است، هنگام ورود به درون محوطه جریمه حریف، باعث افزایش احتمال شکل گیری فرصت به روی دروازه رقبا می شود و تکنیک و سرعت بالای او، باعث می شود تا مدافعین حریف دچار اشتباه شده و روی او مرتکب خطای پنالتی شوند.

مهدی قایدی

اتفاقی که برای مدافعین سایپا رخ داد، پیش از این برای تیم های دیگری نیز رخ داده بود و باشوی کوچک برای یازدهمین بار موفق شد که از رقبایش خطای پنالتی بگیرد. مهاجم تند و تیز و ریز نقش آبی ها، می توانست این آمار خود را نیز افزایش دهد اما در بسیاری از بازی ها، داوران مسابقات خطاهای پنالتی رخ داده روی او را اعلام نکردند تا این آمار فعلا روی عدد 11 بماند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها