کد خبر: 625790
تاریخ انتشار :
محسن تنابنده

اخبار بازیگران | اخبار محسن تنابنده | محسن تنابنده

عصبانیت محسن تنابنده از خوردن غذای حیوانات خانگی! + فیلم

سکانسی از سریال پایتخت سه را مشاهده می کتید که نقی از خوردن غذای خانگی شاکی شده است

عصبانیت محسن تنابنده از خوردن غذای حیوانات خانگی! + فیلم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

محسن تنابنده متولد ۲۶ فروردین ۱۳۵۴ است.محسن تنابنده جز آن دسته از بازیگرانی است که محبوبیت زیادی بین مردم بدست آورده است. محسن تنابنده  فارغ‌التحصیل رشته بازیگری است. محسن تنابنده با بازی در سریال پایتخت به شهرت بسیاری رسید.جزییاتی از زندگی شخصی و حرفه ای محسن تنابنده را می خوانید.

نگاهی به مهم‌ترین نقش‌آفرینی‌های محسن تنابنده

عنکبوت (ابراهیم ایرج‌زاد)

محسن تنابنده برای بازی در نقش یک قاتل زنجیره‌ای کار دشواری را پیش‌رو داشته است.

قهرمان (اصغر فرهادی)

محسن تنابنده ایفاگر یک نقش مکمل مهم و تاثیرگذار در فیلم قهرمان است. شخصیتی که به اندازه رحیم دوست داشتنی نیست.

شکستن_همزمان_بیست_استخوان (جمشید محمودی)

تنابنده در این فیلم نقش کارگری افغانستانی را بازی می‌کند که عاشق مادرش است.

سن_پطرزبورگ (بهروز افخمی)

محسن تنابنده در این فیلم ثابت کرد در ایفای نقش‌های کمدی نیز مانند درام‌های تلخ بسیار موفق است.

هفت_دقیقه_تا_پاییز (علیرضا امینی)

بازی در نقش تراژیک و بسیار تلخ پدری که فرزندش را از دست می‌دهد برای تنابنده سیمرغ بهترین نقش اول مرد را به همراه داشت.

پایتخت (سیروس مقدم)

بی‌شک سریال پایتخت بخش اعظم محبوبیتش را مدیون محسن تنابنده است.

استشهادی_برای_خدا (علیرضا امینی)

تنابنده در این فیلم نقش یک روحانی در روستایی دورافتاده را بازی می‌کند.

محسن تنابنده

 

استقبال بی نظیر از محسن تنابنده + پایتخت 7 در راه است ؟

فیلمی از اکران مردمی فیلم عنکبوت را مشاهده می کنید که استقبال بسیار خوبی از آن به عمل آمد.محسن تنابنده در مصاحبه ای اعلام کرده بود که اگر بودجه لازم فراهم شود اماده ساخت پایتخت 7 هستند

ناگفته ها از ماجرای قاتل زنان خیابانی مشهد - وقتی تنابنده قاتل زنجیره ای می شود

سرویس فرهنگ و هنر - کارگردان فیلم سینمایی «عنکبوت» که از روز گذشته اکران خود را آغاز کرده درباره دشواری های ساخت فیلمی با موضوع یک قاتل زنجیره ای توضیح داد.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر برخط نیوز به نقل از همشهری - فیلم سینمایی «عنکبوت» به کارگردانی ابراهیم ایرج زاد و نویسندگی اکتای براهنی، تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی و سرمایه گذاری محمدصادق رنج کشان از شب گذشته ۲۶ بهمن  در سینماهای سراسر کشور اکران شد.

کارگردان فیلم سینمایی «عنکبوت» با اشاره به موضوع این فیلم و چالش های پرداختن به موضوعات اجتماعی و جنائی بیان کرد: مدتی طولانی و در جلسات مختلف کارم شده بود توضیح دادن به مسئولین و تصمیم گیران تا آنها را قانع کنم که اجازه دهند فیلمی به نام «عنکبوت» ساخته شود. پس از ساخته شدن هم چالش های فراوانی داشتیم تا بتوانیم آن را به اکران عمومی برسانیم.

ابراهیم ایرج زاد کارگردان فیلم سینمایی «عنکبوت» که اکران فیلمش از سه شنبه ۲۶بهمن ماه در سینماها آغاز شده است، درگفت وگویی با ایسنا درباره این فیلم و چالش های ساخت و تولید آن بیان کرد: در ابتدا وقتی مطرح شد که قرار است فیلمی با موضوع یک قاتل سریالی ایرانی ساخته شود با سوالات متعددی مواجه شدم مبنی بر اینکه  چرا می خواهی چنین فیلمی بسازی؟ چرا باید در مورد این سوژه صحبت شود؟ و مدتی طولانی و در جلسات مختلف کارم شده بود توضیح دادن به مسئولین و تصمیم گیران تا آنها را قانع کنم و اجازه دهند فیلمی به نام «عنکبوت» ساخته شود.

او ادامه داد: نزدیک دو سال پروسه گرفتن پروانه ساخت فیلم زمان برد و زمانی که به جشنواره فجر  رسیدیم دوباره کسانی که همچنان قانع نشده بودند جلوی حضور و دیده شدن  فیلم را گرفتند. پس از آن با شیوع کرونا و تاخیر در اکران ها بازهم نمایش عمومی فیلم به تاخیر افتاد. پس از فروکش کردن تدریجی پیک های کرونا مجدد برای نمایش این فیلم اقدام کردیم اما در این زمان هم با توجه به آنکه با تغییر دولت، مدیران نیز تغییر کرده بودند مجبور شدیم بار دیگر برای این فیلم اجازه نمایش بگیریم.

کارگردان فیلم «عنکبوت» با اشاره به اینکه بعد از نزدیک به سه سال این فیلم به اکران رسیده، گفت: بنا داشتیم تا این فیلم را پیش از شروع جشنواره فیلم فجر روی پرده ببریم اما این امکان از ما گرفته شد و به ما قول دادند که بعد از جشنواره اکران خواهد شد. حالا مدتی است که می گویند شاید اکران های نوروزی از ۱۱اسفند آغاز شود که اگر این اتفاق بیفتد درواقع فیلم ما تنها ۲ هفته روی پرده  بوده و با ورود فیلم های جدید اکران «عنکبوت» ضربه خواهد خورد.

این فیلمساز ادامه داد: با وجود تمام این سختی ها و اتفاقاتی که پیش روی ما بود اکران این فیلم از ۲۶ بهمن در سینماهای سراسر تهران آغاز شد و در ادامه در شهرستان ها از پنجشنبه روی پرده خواهد رفت. امیدوارم نمایش این اثر فتح بابی شود برای نمایش هرچه دقیق تر و جزئی تر چنین سوژه ها و پرونده هایی تا مسائل اجتماعی آسیب شناسی و کمکی شود برای روند اصلاح جامعه.

فیلم سینمایی «عنکبوت» به کارگردانی ابراهیم ایرج زاد و نویسندگی اکتای براهنی، تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی و سرمایه گذاری محمدصادق رنجکشان درباره یکی از قاتلان زنجیره ای دهه هفتاد است که در شهر مشهد چندین زن خیابانی را به قتل رساند.

محسن تنابنده، ساره بیات، شیرین یزدان بخش، ماهور الوند، گلنوش قهرمانی، علی باقری، مهدی حسینی نیا، جواد یحیوی، آتیه جاوید، مهدخت مولایی، سحر عبدالهی، حمیدرضا هدایتی راد، نیوشا علیپور، یوسف خسروی و با حضور فرید سجادی حسینی از جمله بازیگران «عنکبوت» هستند.

 

محسن تنابنده

محسن تنابنده از سریال پایتخت به شهرت رسید. محسن تنابنده از بازیگرانی است که در اینستاگرام فعالیت دارد. محسن تنابنده به غیر ازبازیگری کارگردان و نویسنده نیز هست. محسن تنابنده برنده سیمرغ طلایی در جشنواره فیلم فجر نیز هست. عکسی از همسر محسن تنابنده را مشاهده کنید که ظاهرا شبیه بازیگران هالیوودی است.

بیوگرافی محسن تنابنده

محسن تنابنده (زاده ۲۶ فروردین ۱۳۵۴) فیلم نامه نویس و بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون است.

محسن تنابنده فارغ التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه هنر و معماری است. او فیلم نامه نویس و بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون است. و همه او را با بازیگر نقش نقی در سریال نوروزی پایتخت می شناسند.

محسن تنابنده می گوید:من قبل از اینکه دانشجوی رشته بازیگری بشوم، بهترین بازیگر جشنواره دانشجویی شدم. از کودکی که در آمفی تئاتر پیکان شهر نقش کرم دندان را بازی می کردم تا امروز که کمی در دنیای بازیگری مطرح شده ام، حال و هوایم عوض نشده است. همیشه به فکر تحقیق و پژوهش و بازی کردن و کودکی کردن هستم.

محسن تنابنده در سال ۱۳۹۴ با روشنک گلپا ازدواج کرده است.

محسن تنابنده

نام :محسن

نام خانوادگی :تنابنده

تاریخ تولد :26 فروردین 1354

تحصیلات :فارغ التحصیل رشته بازیگری

همسر:روشنک گلپا

فرزند:یک پسر به نام نامی

زندگی خصوصی محسن تنابنده

محسن تنابنده بازیگر، کارگردان و فیلمنامه نویس کشورمان 26 فروردین ماه سال 1354 در تهران متولد شد و یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوچکتر از خود داردخانواده محسن تنابنده پنج نفره است و این هنرمند کشورمان یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوچکتر از خود دارد.این هنرمند سرشناس کشورمان تحصیلاتش را در زمینه بازیگری در دانشگاه هنر به پایان رساند و از سال 74 به دنیای بازیگری در تئاتر راه یافت.

محسن تنابندهمحسن تنابنده 23 بهمن ماه سال 94 با انتشار تصاویری از مراسم عقدش خبر ازدواجش را به صورت رسمی اعلام کرد.نامی اولین فرزند محسن تنابنده است که بهمن ماه سال 96 متولد شد و محسن تنابنده با وجود او اولین بار طعم پدر شدن را چشید.

ورود فعالیت های هنری محسن تنابنده

محسن تنابنده از دوران کودکی به بازیگری علاقه مند بود و به گفته خودش در آمفی تئاتر پیکان شهر نقشی را ایفا کرده است و بهترین بازیگر جشنواره دانشجویی هم شده است.

این نویسنده و بازیگر کشورمان فعالیت حرفه ای در دنیای هنر را با بازیگری تئاتر آغاز کرد و اولین بار در سال 1374 روی صحنه رفت.نمایش بارعام و بعد از آن جریان عصبی به نویسندگی و کارگردانی حسن وارسته در سال 74 اولین تجربه های بازیگر محسن تنابنده در دنیای نمایش بود که ادامه همکاری با حسن وارسته به سریال پایتخت هم رسید.

این هنرمند کشورمان بعد از تجربه های متعدد در دنیای نمایش به سراغ بازیگری در سینما رفت و فیلم سینمایی دانه های ریز برف به کارگردانی علیرضا امینی اولین تجربه بازیگری او در سینما بود.

محسن تنابنده در فیلم دانه های ریز برف ایفاگر نقش کارگر معدن بود و با بازیگرانی چون مجید بهرامی، محمد سلطانی، بهروز جلیلی و... همبازی بود.

محسن تنابنده1398 عنکبوت

1398 سه کام حبس

1397 قسم (کارگردان)

1396 شکستن همزمان بیست استخوان

1394 فراری

94–1388 محمد رسول الله

1393 گینس ( بازیگر و کارگردان)

1393 ایران برگر

1392 لامپ 100

1388 سن پطرزبورگ

1388 ندارها

1388 سنگ اول

1388 هفت دقیقه تا پاییز (نویسنده و بازیگر)

1387 پسرها سرباز به دنیا نمی آیند (نویسنده)

1386 استشهادی برای خدا (نویسنده و بازیگر)

1386 زمانی برای دوست داشتن

1386 هندوانه شب یلدا (تله فیلم)

1385 اگه می تونی منو بگیر(نویسنده)

1385 به خاطر سوگند

1384 آفساید

1384 چند کیلو خرما برای مراسم تدفین

1384 چند می گیری گریه کنی(نویسنده)

1382 دانه های ریز برف

1382 کنار رودخانه(بازیگردان)

مجموعه های تلویزیونی محسن تنابنده

محسن تنابنده1398 پایتخت 6 (بازیگر، نویسنده، بازیگردان)

1396 پایتخت 5 (بازیگر، نویسنده، بازیگردان)

1395 علی البدل (بازیگر، نویسنده، بازیگردان)

1394 پایتخت 4 (بازیگر، نویسنده، بازیگردان)

94–1388 سرزمین مادری (بازیگر)

1392 پایتخت 3 (بازیگر، نویسنده، بازیگردان)

1391 پایتخت 2 (بازیگر، نویسنده، بازیگردان)

1390 چک برگشتی (نویسنده)

1389 پایتخت (بازیگر، نویسنده، بازیگردان)

1388 چاردیواری (نویسنده)

1387 مأمور بدرقه (بازیگر)

1386 پیامک از دیار باقی (نویسنده)

1385 زندگی به شرط خنده (نویسنده)

جوایز محسن تنابنده

محسن تنابنده در بیست و ششمین جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۸۶ برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم استشهادی برای خدا شد. تنابنده در بیست و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نفش اول مرد را برای بازی در فیلم‌های سنگ اول و هفت دقیقه تا پائیز به‌دست آورد.

پرسش و پاسخ

  • محسن تنابنده ازدواج کرد؟
    بله یک پسر هم دارد
  • محسن تنابنده متولد چه ماهی است؟
    محسن تنابنده متولد ۲۶ فروردین ۱۳۵۴ است

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها