کد خبر: 626011
تاریخ انتشار :

اخبار استقلال | فرهاد مجیدی | اخبار فرهاد مجیدی

شادی پس از گل جالب فرهاد مجیدی را ببینید + فیلم

این روزها فرهاد مجیدی سرمربی استقلال است او تلاش بسیاری کرد تا در ساختار این باشگاه نظم دلخواه را ایجاد کند.در ادامه جزییاتی درباره فرهاد مجیدی را میخوانید.

شادی پس از گل جالب فرهاد مجیدی را ببینید + فیلم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

فرهاد مجیدی متولد 13 خرداد 1355 در تهران است.فرهاد مجیدی اصالتا اهل روستای قادیکلا قائم شهر استان مازندران است.فرهاد مجیدی یکی از محبوب ترین بازیکنان تاریخ باشگاه استقلال است که استقلالی ها از او خاطرات  شیرین بسیاری دارند.این روزها فرهاد مجیدی سرمربی استقلال است او تلاش بسیاری کرد تا در ساختار این باشگاه نظم دلخواه را ایجاد کند.در ادامه جزییاتی درباره فرهاد مجیدی را میخوانید.

شادی پس از گل جالب فرهاد مجیدی را ببینید + فیلم

شادی گل جالب فرهاد مجیدی را در سال های دور در لیگ امارات مشاهده می کنید.فرهاد مجیدی یکی از بهترین های لیگ امارت بود و در آن زمان با پرچم ایران قهرمانی اسیا را در تیم الوصل تجربه کرد.

فرهاد مجیدی

 

فرهاد مجیدی

 

رابطه فرهاد مجیدی و سردار مثال زدنی است + فرهاد سوگلی حاجی شد!

محمد مومنی عضو هیات مدیره استقلال: رابطه مجیدی و اجرلو مثال زدنی است./ همه از فرهاد مجیدی حمایت می‌کنیم.

من صحبتی انجام دادم و گفتم مجیدی در این خصوص اسکوچیچ تند صحبت کرده ولی دلیل بر بی‌احترامی به سرمربی تیم ملی نبوده است. متأسفانه صحبت‌هایم طور دیگری عنوان شد. مجیدی سرمربی استقلال است و به او حق می‌دهیم از بازیکن تیمش دفاع کند.

با توجه به کوچ برخی تیم‌های شهرستانی به تهران و گرفتن زمین‌ها با هزینه‌های هنگفت که جای بررسی دارد، سرمربی حق دارد که نگران وضعیت زمین تمرین تیمش باشد.

سرمربی باید مشکلات و معضلات را بیان کند اما همانطور که ما سعی می‌کنیم بازیکنان آرامش داشته باشند، بهتر است که این ارتباط دو طرفه باشد. رابطه آجورلو و مجیدی مثال زدنی است و مجیدی می‌تواند از این موضوع استفاده کند. مدیریت پشت سرمربی است.

فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی

سرقت باورنکردنی از منزل سرمربی استقلال

فرهاد مجیدی که در یک خانه دو طبقه ویلایی به همراه مادرش زندگی می‌کند، شب گذشته منزل خود را ترک کرده و به طبقه بالا رفته تا به مادرش سر بزند که در بازگشت بعد از دقایقی کوتاه، ناگهان متوجه سرقت گاو صندوقی می‌شود که در آن اموال شخصی و اوراق بهادار خود را نگه می‌داشته است.

این سرقت عجیب، سریع و باورنکردنی با حضور نیروی انتظامی و صورت جلسه کردن وضعیت موجود همراه شده و ماموران انتظامی به دنبال کشف سارقین منزل سرمربی استقلال خواهند بود. از میزان خسارتی که در این سرقت به مجیدی وارد شده، اطلاع خاصی نداریم اگرچه به نظر می‌آید خسارت سنگینی متوجه سرمربی استقلال باشد.

گل زدن پسر فرهاد مجیدی در امارات | فیلم دیده نشده از فرزندان فرهاد مجیدی

همه ی آتشها از گور یک مدیربرنامه ی بازیکنان بلند میشود.

همان فردی که ارتباط نزدیکی با رسانه کثیف  "تتل فوتبال" دارد و در دوره های نقل و انتقالات، از برخی اخبار جابجایی بازیکنان در آن رسانه پرده برداری میکند.

و از قضا در تابستان گذشته، خبر آنچنانی از تیم استقلال به آنجا راه نیافت چراکه آقافرهاد سرمربی، دست وی را کوتاه نموده بود برخلاف تابستان قبلتر که حسابی با احمد سعادتمند، مدیرعامل وقت استقلال جولان میدادند.

استقلالی ها در صفحات مجازی خود این گونه از مدیر تیم محبوبشان تشکر کردند :

به جای مصاحبه و شو آف و اینجور داستانا در سکوت داره همه کارها رو به درستی پیش میبره...

همچین مدیری این چند سال آرزومون شده بود..

#رسمی

مشکل ژستد و یامگا حل شد

سردار آجرلو در سوت خبری مشکل مجوزی بازیکنان استقلال را برطرف کرد تا یکی مهم ترین دغدغه فرهاد مجیدی و هواداران رفع شود.در آستانه دربی هواداران با وجود تمام کارشکنی های سازمان لیگ به برد تیم محبوبشان امید دارند.

فرهاد مجیدی

واکنش فرهاد مجیدی به صحبت های صادق درودگر | درودگر باید محاکمه شود!

 فرهاد مجیدی در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه استقلال درباره برنامه امروز ورزش و مردم و مناظره انجام شده، گفت: «جالب است آقای درودگر از آبروی باشگاهها در آسیا می‌گویند اما یادشان رفته که همین سه ماه قبل تیم استقلال مجبور شد با الهلال در ورزشگاه آزادی بازی نکند. آیا آن موقع کسی نگران هواداران استقلال نبود؟ تیم من در خاک عربستان به عنوان تیم اول صعود کرد اما آقایان در فدراسیون و سازمان لیگ یک الهلال را نتوانستند به تهران بیاورند، آن وقت از احترام به حقوق باشگاهها می‌گویند؟ بدتر اینکه ما حتی در دوبی هم نتوانستیم در حضور تماشاگران با الهلال بازی کنیم! در حالی که لیگ امارات در همان مقطع با تماشاگر برگزار می‌شد، رقیبان ما آنقدر قابلیت داشتند که بازی را در دوبی بدون تماشاگر کنند! آن وقت آقای درودگر می‌گوید که الهلال با چهار قهرمانی پرافتخارترین تیم آسیاست. خب معلوم است با این میزان از عرضه و لیاقت؛ الهلال باید قهرمان بشود. آقایان چرا سه ماه قبل به فکر آبروی استقلال و فوتبال ایران نبودند؟!»

سرمربی آبی‌ها درباره بحث تبلیغات محیطی و موضوع محرومیت بازیکنان خارجی تیم استقلال در بازی با گل گهر تاکید کرد: «می‌شنوم که بعضی از مسؤولان فدراسیون و سازمان لیگ طوری حرف می‌زنند که انگار من جدا از باشگاه هستم و دنبال یارگیری هستند. این آقایان بدانند که تبلیغات محیطی تازه گام اول ماست. قدم بعدی حق محتوای تصویری باشگاه استقلال است. کاش باشگاه زودتر مقابل این حق طبیعی هم ایستادگی کند. از آقای آجورلو و بنده تا تک‌تک هواداران استقلال در سراسر دنیا، برای حقوق مسلم این باشگاه با کسی تعارف و شوخی نداریم. برداشت من از مناظره امروز و صحبت‌های روزهای گذشته این است که آقایان دنبال لجبازی با استقلال هستند. آقایان حرفه‌ای پاسخ بدهند که که حق پخش تلویزیونی چه شد؟ درباره اتفاق بازی با گل گهر هم باید بگویم که قطعا غیر از انگیزه انتقام‌گیری بر سر تبلیغات محیطی، اصرار دوستشان هم پشت این ماجرا وجود داشته است.

فرهاد مجیدی

آیا صحبتهای صادق درودگر مصداق توهین به رهبری بود؟

همین صحبتها کافی بود تا موجی از انتقادات از صادق درودگر در فضای مجازی به راه بیفتد که وی صحبتهای رهبری خطاب به ترامپ را چاله میدانی قلمداد کرده و بسیاری از کاربران خواستار برخورد و رسیدگی با صادق درودگر که رئیس بخش اقتصادی فدراسیون فوتبال است، شده اند. نکته جالب اینکه معاون حقوقی باشگاه استقلال که به تبعات صحبتهای خود و رقیبش در مناظره آگاه بود، به درودگر هشدار داد که مراقب صحبتهایش باشد و به نظر می رسد مطرح کردن این جملات از سوی درودگر برای وی تبعاتی به همراه خواهد داشت.

گفتنیست موضوع بحث در خصوص کشمکش اخیر بین باشگاه استقلال و سازمان لیگ در خصوص تبلیغات محیطی بود که به حاشیه های عجیبی کشیده شد.

صادق درودگر در کنار حسین هدایتی اخلالگر اقتصادی

فرهاد مجیدی

طبق ماده 514 قانون مجازات اسلامی در بخش کتاب پنجم مصوب سال 1375 در این خصوص بدین گونه مشعر است هرکس به حضرت امام خمینی، بنیانگذار جمهوری اسلامی رضوان ا…..علیه و مقام معظم رهبری اهانت نماید به حبس شش ماه تا دو سال محکوم خواهدشد.

فرهاد مجیدی

عکس فرهاد مجیدی در کنار پسر فوتبالیستش | پسر فرهاد در بارسلونا؟

فرهاد مجیدی

عکس دیده نشده از فرهاد مجیدی و فرزندانش را مشاهده می کنید.دختر و پسر فرهاد مجیدی در امارات زندگی می کنند و در مدارس انگلیسی زبان تحصیل کرده اند.

فرهاد+مجیدی

فرهاد مجیدی را نگه میدارم| صحبت های مهم آجرلو در حمایت از مجیدی

مصطفی آجرلو در حمای از فرهاد مجیدی حرف های مهمی را به زبان آورد که بسیاری که مورد توجه بسیاری از رسانه ها شد.آجرلو بیان کرد که اسپانسر های وب تاکید داشته که فرهاد مجیدی را برکنار کنند و وی در جواب گفته : چایی ات را خوردی برو!

خیلی از ورزشی ها اعتقاد دارند رابطه خوب مدیرعامل و سرمربی استقلال باعث پیشرفت این باشگاه بعد از مدتها خواهد شد.فرهاد مجیدی نیز به دلیل رابطه دوستانه ای که با سردار اجرلو دارد این وزها با آرامش بیشتری به کارش ادامه می دهد.آرامشی که بعد از چند سال سکان داری دولت بنفش می تواند نتایج خوبی را برای استقلال رقم بزند.

اگر ورود تماشاگر آزاد شده به ما هم بگویند

مجیدی:گل زشت! بازیکن فجر با کجایش گل زد؟

فرهاد مجیدی معتقد است که تیم او از موقعیت هایش استفاده نکرده و همین مسئله باعث شد تا پیروزی آنها از دست برود.

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال پس از تساوی یک – یک برابر فجرسپاسی و در نشست خبری بعد از این دیدار گفت: قبل از اینکه درباره بازی صحبت کنم، می خواهم یک تشکر ویژه از حراست و پلیس و نیروی انتظامی شهر شیراز داشته باشم که از دیشب و امروز تیم را به بهترین شکل به ورزشگاه هدایت کردند.

وی افزود: جا دارد ورود تماشاگران را به ورزشگاه ها را به جامعه فوتبال تبریک بگویم چون امروز شاهد حضور تماشاگران زیادی در استادیوم بودیم. سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال اگر حضور تماشاگران ‌آزاد شده به باشگاه ما هم بگویند که هواداران استقلال هم به ورزشگاه بیایند.اگر بحث کرونا و مسائل بهداشتی تمام شده به ما هم اعلام کنند. من خیلی خوشحال شدم که تماشاگران خونگرم شیرازی را در ورزشگاه دیدم. امیدوارم همانطور که به حضور تماشاگران اهمیت می دهند به زمین ورزشگاه هم برسند که تیم ها در اینجا بتوانند فوتبال بازی کنند. باز هم به جامعه ورزش تبریک می گویم و امیدوارم تماشاگران بتوانند از بازی آینده به ورزشگاه بیایند.

سرمربی تیم استقلال در خصوص روند فنی بازی تاکید کرد: ما در کل 90 دقیقه بازی تیم برتر زمین بودیم، موقعیت های بسیار زیادی داشتیم و به گل تبدیل نکردیم. می توانم بگویم که زشت ترین گل لیگ را خوردیم، اگر از زننده گل سوال کنید نمی داند گل را با کجایش به ثمر رسانده است. وقتی که از موقعیت هایمان استفاده نکنیم نتیجه اش این می شود که در دقیقه 95 گل را دریافت می کنیم. ولی من از کیفیت بازی بچه ها راضی هستم. در این زمین بسیار خوب بازی کردند بخصوص در نیمه اول. دریافت گل در دقیقه 95 جزئی از اتفاقات فوتبال است، این بازی برای ما تمام شده و تمام تمرکزمان را روی بازی بعدی می گذاریم.

فرهاد مجیدی

ماموریت ویژه مجیدی در شیراز؛ رسیدن به رکورد تیم پورحیدری

فرهاد مجیدی در صورت پیروزی مقابل فجرسپاسی به یک رکورد ویژه خواهد رسید.

به گزارش فوتبالی، پیروزی استقلال مقابل تراکتور باعث شد تا تیم فرهاد مجیدی با سه برد متوالی، آماری مشابه تیم صمد مرفاوی در لیگ ششم ثبت کند که هر سه بازی ابتدایی‌اش در لیگ را با پیروزی پشت سر گذاشته بود.

تیم مجیدی، روز جمعه می‌تواند به یک رکورد دیگر تیم صمد مرفاوی هم برسد. استقلال در لیگ نهم و در چهار هفته ابتدایی توانست دروازه‌اش را بسته نگه دارد و حالا در صورتی که آبی‌ها جلوی فجرسپاسی هم موفق به کلین‌شیت شوند، می‌توانند به آماری مشابه آن تیم برسند.

مهمتر از کلین‌شیت در این بازی برای استقلال، سه امتیاز دیدار با فجرسپاسی برای فرهاد مجیدی است. او اگر بتواند این بازی را ببرد بهترین شروع استقلال در تاریخ لیگ برتر را رقم خواهد زد.

پیش از این، تنها زمانی که استقلال موفق شده بود هر چهار بازی ابتدایی‌اش در لیگ را ببرد به جام قدس 1368/69 برمی‌گردد که استقلال در نخستین دوره لیگ فوتبال ایران بعد از پیروزی انقلاب موفق شد هر چهار بازی ابتدایی‌اش را ببرد. استقلال در آن سال، با 8 پیروزی متوالی، بیشترین برد پیاپی را کسب کرد و توانست قهرمان اولین دوره جام قدس شود و حالا باید دید مجیدی می‌تواند به رکورد تیم منصور پورحیدری برسد یا نه.

فرهاد مجیدی

عکس دیده نشده فرهاد مجیدی کنار خانم های تعمیرکار

فرهاد مجیدی که یکی از شخصیت های محبوب فوتبال ایران بوده و است سعی می کند همیشه با هواداران خود در هر قشر و شغلی به درستی برخوررد کند.عکس فرها مجیدی در کنار دو خانم تعمیرکار را مشاهده می کنید.

فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی

وقتی فرهاد مجیدی لژیونر اروپایی در تیم راپید وین بود +عکس

فرهاد مجیدی مهاجم به یادماندنی استقلالی ها با وجود فرصت های خوبی که داشت تنها یک بار به فوتبال باشگاهی اروپا راه یافت.

کاپیتان سابق استقلال در سال 1379 (فصل 1999-2000) به راپیدوین اتریش پیوست و تنها یک فصل برای این تیم اتریشی بازی کرد. او در این یک فصل 12 بار برای تیم وینی به میدان رفت و تنها دو گل زد. فرهاد در پایان همان فصل مجددا به استقلال برگشت و هرگز فرصت دوباره برای حضور در باشگاه های اروپایی را پیدا نکرد.

البته فرهاد مجیدی پس آن بخش عمده دوران فوتبالی خود را در لیگ امارات و قطر سپری کرد. 

فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی

 

فرهاد مجیدی

تصاویری از فرهاد مجیدی در این روزهای پرتمرین استقلال مشاهده می کنید

فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی

فرهادمجیدی

فرهادمجیدی

فرهادمجیدی

فرهادمجیدی

فرهادمجیدی

فرهادمجیدی

فرهادمجیدی

فرهادمجیدی

فرهادمجیدی

فرهادمجیدی

فرهادمجیدی

فرهادمجیدی

 

 

 

پرسش و پاسخ

  • فرهاد مجیدی چند سال دارد؟
    37
  • فرهاد مجیدی چند فرزند دارد؟
    یک دختر و یک پسر

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها