کد خبر: 641995
تاریخ انتشار :

بهاره رهنما | اخبار بهاره رهنما

افشاگری عجیب درباره ازدواج اول بهاره رهنما

بهاره رهنما که به تازگی از شوهر خود جدا شده است به تازگی استوری و فیلم های جدید از خودش در صفحه شخصی اش به اشتراک می گذارد

افشاگری عجیب درباره ازدواج اول بهاره رهنما
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

بهاره رهنما این روزها حاشیه های فراوانی به دنبال دارد.بهاره رهنما جز بازیگرانی است که این روزها ک کار شده و بیشتر وقت خود را در کارهایی به جز بازیگری می گذراند.بهاره رهنما با استوری و پست های جنجالی خود باعث شده تا خیلی از سلبریتی ها و مردم عادی به رفتارهای او واکنش نشان دهند.بهاره رهنما این روزها خبر شنیدن طلاقش از شوهر فعلی هم شنیده می شود.درمورد بهاره رهنما بیشتر بخوانید. بهاره رهنما متولد دهم آذرماه ۱۳۵۲ در روستای هزاوه از توابع شهر اراک است. بهاره رهنما تحصیلاتش را در دو رشته ادبیات نمایشی و حقوق قضایی به ترتیب تا مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به پایان رسانده است. او همسر سابق پیمان قاسم خانی از نویسندگان مشهور ایرانی بوده است. حاصل ازدواجش با پیمان قاسم خانی دختری به نام پریاست و از شوهر دومش امیرخسرو عباسی نیز جدا شد. بهاره رهنما تصویری که در میبینید را در اینستاگرام خود منتشر کرده است.

بهاره رهنما به سفرهای لاکچری علاقه بسیاری دارد.تقریبا همیشه او رادر حال سفر کردن و انتشار عکس های مختلف از سفرهای لاکچری اش میبینید.

بهاره رهنما گویی عادت دارد به لاکچری بازی! این اولین بار نیست که وی پز مارک بازی هایش را به مخاطبان می دهد.اینبار به بهانه تبلیغ از مارکگوشی چند میلیونی اش رونمایی کرد

بهاره رهنما که به تازگی از حاجی جدا شده این روزها بدون توجه به مسائل خانوادگی اش همچنان از خود تصاویر به ظاهر لاکچری به اشتراک می گذارد. خیانت همسر دوم وی نیز دومین تجربه تلخی بود که در زندگی وی اتفاق افتاد.بهاره رهنما که به تازگی از شوهر خود جدا شده است به تازگی استوری و فیلم های جدید از خودش در صفحه شخصی اش به اشتراک می گذارد.

بهاره رهنما که همیشه سعی دارد خودش را یک فرد شاد نشان دهد این روزها درگیر حواشی زیادی شده است.ماجرای اختلاف بین بهاره رهنما و همسرش تیتر بسیاری از خبرگزاری ها شده و خیلی ها می گویند او دیگر آن فرد شاد سابق نیست. ماجرای طلاق بهاره رهنما در بسیاری از رسانه ها تیتر یک شده بود که چندی پیش نزدیکان بهاره رهنما این موضوع را تکذیب کردند.بهاره رهنما که این روزها شغل بلاگری را به بازیگری ترجیح می دهد کمتر از قبل از همسرش استوری می گذارد و در افتتاحیه شعبه جدید فروشگاه محصولات ارایشی همسرش حضور نداشت.

گیتی معینی از جمله بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون است که در کارهای زیادی ایفای نقش کرده و بیشتر هم نقش مادر را ایفا کرده است.

 به تازگی گیتی خانوم در یک گفتگوی اینترنتی حاضر شده و صحبت های جالبی کرد. گیتی در مورد حضورش در کارهای مهران مدیری گفت و این که در بسیاری از کارها نقش مادر را ایفا کرده بود اما به یکباره مهران مدیری مادر بهاره رهنما را جایگزین او کرد و به نوعی نون او آجر شد.

پروین قائم مقامی مادر بهاره رهنما هم مثل دخترش عجیب و غریب است او که با سریال ساختمان پزشکان معروف شد بعد تر در سریال های مهران مدیری حضور پیدا کرد. البته پروین خانوم به شدت پشت دخترش است و اعتقاد دارد بهاره بی نظیر است. در ادامه صحبت های جنجالی مادر بهاره را درمورد ازدواج دوم دخترش و همچنین خاص بودن او مشاهده می کنید.

پیشتر دیده بودیم که حاجی کاملا از حواشی و صحبت های عجیب و غریب بهاره رهنما حمایت می کرد. حالا بهاره خانوم مامان پروینش را هم وارد گود کرده و از او برای پررونق شدن اینستاگرامش استفاده می کند.

البته انگار عجیب بود در خانواده رهنما ژنتیکی است چرا که پدر بهاره خانوم هم زمانی که در قید حیات بود صحبت های خنده داری درباره دخترش می زد که با نظرات منفی کاربران مواجه بود. او اعتقاد داشت بقیه نوزادان زشت هستند و تنها بهاره بود که در زمان نوزادی اش خوشگل و خاص تر از بقیه نوزادان بوده است. این گفته های پدر رهنما حواشی بسیاری داشت که کاربران می گفتند مگر بقیه نوزادان زشت هستند!

چندی پیش انتشار ویدیویی از صحبت های بهاره رهنما بازیگر زن جنجالی سینما و تلویزیون با واکنش کاربران فضای مجازی همراه بوده است.

بهاره رهنما که در ترکیه حضور دارد در یک ویدئو در اینستاگرام خود درباره وضعیت مالی‌اش گفت: طبیعتا وقتی من این همه سال کار کردم طبیعی ست که در این سن آسایش مالی داشته باشم.

بهاره رهنما اضافه کرد: هر آدمی که بعد از سی سال کار کردن نتواند برای خود و خانواده‌اش آسایش و رفاه فراهم کند، آدم بی دست و پایی‌ست.

سخنان بهاره رهنما درباره «رفاه مالی» و «آدم بی دست و پا» موجی از واکنش را به همراه داشت.

عاقبت انتقادها از بهاره رهنما آنقدر زیاد شد که در نهایت مجبور شد درباره این سخنانش توضیح دهد. بهاره رهنما گفت: “مخاطب حرفهایم خودم بودم؛ من بعد از سی سال اگر نتوانم رفاه را برای فرزندم تامین کنم آدم بی‌دست و پایی هستم.

امیر خسرو عباسی آخر هفته و در حالی که بهاره مشغول چالش هایش بود شعبه ای جدید از محصولاتش را در تهران افتتاح کرد که بهاره خانوم در این مراسم حضور نداشت. این در حالی بود که پیشتر در تمامی مراسمات این مدلی بهاره پای ثابت بود و حتی دوستان بازیگرش را هم با خود می آورد.

از آن طرف هم بهاره رهنما مدتی میشه که بدون آقای شوهر همش در حال سفر رفتن و گشت و گذار است. از مسافرت ترکیه که دو بار رفت تا سفر کیش که به تازگی رفته بود و اتفاقا تیپ و استایل های خانم بازیگر خیلی کاربران را متعجب کرد.

بهاره رهنما را می توان یکی از زنان فعال ایرانی دانست که هوش خوبی هم دارد. او دقیقا از همان راهی که باید برای درآمد نجومی وارد میشد، شد. خیلی ها بهش فحش و الفاظ رکیکی رو نسبت دادند که البته این هم جزوی از راه خانم بازیگر بود تا به هر قیمتی خود را بر سر زبان ها بی اندازد که انداخت!

یکی از کاربرا نظری جالب زیر پست خانم بازیگر گذاشته بود. او نوشت: چرا تنها هنرمندی هستی که هیچ هنرمندی برات کامنت نمیزاره! البته که این جمله خیلی سنگین بود واقعی.

بهاره رهنما همان خانم بود که میگفت عمل زیبایی انجام نمیدم و با اب خوردن و خواب درست و... جوان میمونین اما خب ظاهرا فضا و جو اینستاگرام هیشکیو در امان نمیزاره و همه برای خوشگل تر شدن و شاخ تر شدن یه کارایی رو صورتشون می کنن.

ما هم خرده نمیگیریم اما شخصی مثل رهنما که برای خودش و روند کاریش حرفشو یادش رفته زیاد جالب نیسن. گویا خانم بهاره رهنما عمل جراحی زیبایی بلفاروپلاسی انجام داده. عمل بلفاروپلاستی باعث جمع شدن حجم چربی پشت پلک و باز شدن چین و چروک های اطراف چشم می شود که کمک به شادابی و جوانی چهره می کند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها