فروش فوری ایران خودرو | پیش فروش ایران خودرو | ثبت نام ایران خودرو

فروش فوری ایران خودرو به قیمت کارخانه | تحویل فوری ایران خودرو بدون قرعه کشی

براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته دو مدل خودرو هایما در بورس کالا به فروش خواهند رسید.

فروش فوری ایران خودرو به قیمت کارخانه | تحویل فوری ایران خودرو بدون قرعه کشی
کدخبر : 9765
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

طرح فروش فوری ایران خودرو  برای افراد ثبت نام کرده در سایت، از 17 اردیبهشت تا سه خرداد مهلت دارد. طرح فروش فوری ایران خودرو، فرصت خوبی برای خرید با قیمت ارزانتر در بازار خودرو برای افراد است. فروش فوری ایران خودرو هر چند وقت یک بار تمدید شده و برای اطلاع رسانی به افراد اعلام می گردد. در طرح فروش فوری ایران خودرو، اتوموبیل های تولید ملی و ساخت خود کشور به فروش می رسند. فروش فوری ایران خودرو باعث معرفی خودرو های ملی نیز می شود.

فروش فوری ایران خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو با هدف شفاف‌سازی فروش محصولات و حذف تدریجی قرعه‌کشی، برای عرضه خودرو در بورس کالا اقدام کرده که در نخستین گام، بخشی از تولیدات دو مدل هایما S۵ و S۷ از این طریق به فروش خواهد رسید.

این اقدام در راستای شفافیت در فروش محصولات، ایجاد امکان خرید آسان برای مشتریان واقعی و حذف سودجویان از فرآیند فروش و در نهایت حذف قرعه کشی صورت خواهد گرفت.

با بررسی‌ و مطالعات کارشناسی صورت گرفته در حال حاضر عرضه در بورس کالا مناسب‌ترین روش برای فروش خودرو است و با این روش مشتری واقعی علاوه بر دسترسی سریع و آسان به خرید خودرو، از خرید با قیمت‌های کاذب در بازار بی‌نیاز خواهد شد.

فروش فوری ایران خودرو

اسامی منتخبین رزرو فروش فوق العاده مرحله دوم ایران خودرو ویژه تیرماه ۱۴۰۱ اعلام شد.

اسامی برندگان رزرو قرعه کشی مرحله دوم فروش فوق العاده ایران‌خودرو از طریق سامانه فروش یکپارچه تخصیص خودرو به نشانی sale.iranecar.com  اعلام شد.

متقاضیان محترم دومین مرحله از طرح یکپارچه تخصیص خودرو می توانند با مراجعه به صفحه "نتایج قرعه‌کشی"، وضعیت ثبت نام خود را مشاهده نمایند.

تمامی افرادی که در مرحله اول قرعه کشی این طرح برنده نشده‌اند می توانند جهت اطلاع از وضعیت قرعه کشی مجدد پروفایل خود را  چک  کنند.

در پی درج آگهی‌های فروش حواله محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو در سایت‌های فروش اینترنتی، پس از اعلام نتایج قرعه‌کشی، این شرکت در اطلاعیه‌ای نسبت به غیرقانونی بودن خرید و فروش حواله هشدار داد.

در اطلاعیه گروه صنعتی ایران خودرو آمده است: پس از اعلام نتایج قرعه‌کشی دومین فروش محصولات ایران‌خودرو در سامانه یک‌پارچه تخصیص خودرو، برخی از برگزیدگان به درج آگهی فروش حواله خودرو در سایت‌های خرید و فروش اینترنتی اقدام کرده‌اند که ممنوعیت این موضوع در بخش‌نامه‌های مختلف فروش ایران‌خودرو اطلاع‌رسانی شده و مورد تاکید بوده است.

این اطلاعیه می‌افزاید، برنده اعلام شده در نتایج قرعه‌کشی از منظر ایران‌خودرو مشتری نهایی بوده و تمامی اسناد و مدارک نیز به نام شخص وی صادر می‌شود؛ لذا تاکید می‌شود، گروه صنعتی ایران‌خودرو مسوولیتی در قبال معاملات حواله‌ها نداشته و هرگونه عواقب ناشی از این اقدام، متوجه طرفین معامله خواهد شد.

امید قالیباف، سخنگوی وزارت صمت در مورد زمان انجام قرعه کشی، اظهار کرد: شنبه یکم مرداد ماه ساعت ۱۰ صبح ، قرعه کشی مرحله دوم فروش خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو انجام خواهد شد.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲، پژوپارس سال، پژوه ۲۰۷ اتوماتیک ۶ سرعته قرمز (MC) با موتور TU5P، تارا اتوماتیک و دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک از جمله این محصولات برای این پیش‌فروش در نظر گرفته شده‌اند.

فروش فوری ایران خودرو

 متقاضیانی که در قرعه‌کشی‌های قبلی خودروسازان انتخاب نشده‌اند نیز می‌توانند در این طرح با شرایط ذیل ثبت‌نام نمایند.

نکته ۱: قبل از قرعه‌کشی، متقاضی هیچگونه وجهی واریز نخواهد نمود.

نکته ۲: به اطلاع متقاضیان محترم می‌رساند، ثبت‌نام این بخشنامه همزمان با بخشنامه پیش‌فروش انجام می‌شود و مشتری می‌تواند فقط در یک بخشنامه و فقط در یک خودروساز ثبت‌نام نماید.

متقاضی باید با مراجعه به سامانه https://sale.iranecar.com نسبت به انتخاب شرکت خودروساز و خودروی مورد نظر خود اقدام نماید.

دومین مرحله از فروش فوری ایران خودرو در سامانه جدید وزارت صمت از روز شنبه۲۵ تیر ماه با عرضه ۵ محصول آغاز می شود.

 ایران خودرو شرایط فروش فوق‌ العاده برخی از محصولات خود با موعد تحویل سه ماهه و از طریق قرعه کشی را اعلام کرد. این طرح در سامانه یکپارچه فروش خودرو با روش قرهه کشی از روز شنبه ۲۵ تیر ماه آغاز و به مدت ۷۲ ساعت ادامه خواهد داشت.

در این مرحله ۵ محصول پژو ۲۰۶ تیپ ۲، پژو پارس سال،‌ پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف قرمز، تارا اتوماتیک و دناپلاس توربو شارژ اتوماتیک با قیمت قطعی و موعد تحویل سه ماهه عرضه می شود.

لازم بذکر است خریداران برای ثبت نام محصولات ایران خودرو موارد زیر باید در نظر داشته باشند:

به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد.

ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

سند خودروهای واگذار شده از طریق این بخشنامه در رهن نیست.

شماره تلفن و شماره شبای معرفی شده باید به نام فرد متقاضی باشد. بدیهی است تبعات ناشی از عدم اعلام شماره شبا و تلفن همراه صحیح، بر عهده متقاضی است.

حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) از شرکت‌های ایران خودرو و سایپا ۴۸ ماه است. همچنین ثبت نام همزمان در دو شرکت مذکور امکان پذیر نیست.

ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک انتظامی فعال (نصب بر روی خودروهای سواری با کاربری شخصی) ممنوع بوده، همچنین ارائه گواهینامه رانندگی حداقل پایه سوم معتبر (عدم انقضای تاریخ اعتبار) الزامی است.

متقاضی باید در هنگام واریز وجه، از کارت‌های بانکی متعلق به نام خود استفاده کند. 

سخنگوی وزارت صمت از احتمال برگزاری مرحله دوم قرعه کشی خودرو در سامانه یکپارچه در پایان تیرماه خبر داد.

امید قالیباف گفت: تاریخ دقیق بر اساس عرضه محصول از سوی خودروسازان تعیین و توسط سامانه یکپارچه تخصیص خودرو انجام خواهد شد.

وی با اشاره به چشم انداز حذف قرعه کشی خودرو افزود: در زمینه خودروهایی که تقاضای بالاتر از عرضه دارند، مشکل داریم و ناچاریم از طریق قرعه‌کشی عمل کنیم ولی برنامه‌ریزی‌شده که احتمالاً تا پایان سال بساط قرعه‌کشی برچیده شود و عرضه و تقاضا تعیین قیمت کند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن اعلام خبر تعیین معیارهای ممنوعیت واردات کالا در مورد قرعه‌کشی خودرو گفت که با توجه به حمله‌ نرم افزاری به صنعت فولاد، این نگرانی ایجاد شد که حمله مشابهی برای قرعه کشی خودرو انجام شود، بنابراین شرکت اجرا کننده قرعه کشی ملزم شد قبل از دور جدید ثبت نام، مجوزهای امنیتی دریافت کند.

سیدرضا فاطمی امین در حاشیه مراسم روز ملی صنعت و معدن در جمع خبرنگاران درباره ماجرای نامه منتشر شده از بین معاونان وزارت صمت مبنی بر تعلیق قرعه کشی خودرو، اظهار کرد: هفته‌های گذشته با حمله های نرم افزاری در بخش‌های مختلف از جمله صنعت فولاد، این نگرانی ایجاد شد که حمله مشابهی برای قرعه کشی خودرو انجام شود. بنابراین مقرر شد شرکت اجرا کننده قرعه کشی قبل از دور جدید ثبت نام خودرو، مجوزهای امنیتی نرم افزاری لازم را دریافت کند.

وی همچنین در پاسخ به سوال ایسنا درباره تعیین تکلیف واردات چهار کالایی که رفع ممنوعیت واردات آن‌ها در دست بررسی بود، گفت: معیارهایی که مشخص می‌کند کدام کالاها باید ممنوعیت واردات داشته باشد در جلسه اخیر ستاد اقتصادی دولت مشخص شده و بر مبنای این معیارها کالاهایی که ممنوعیت آن‌ها رفع می‌شود، هم به زودی نهایی و اعلام خواهد شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه برنامه‌ای که امسال وزارتخانه از خودروسازان گرفته تولید بیش از ۱.۵ میلیون دستگاه خودرو است که در بهار امسال ۹۸ درصد آن برنامه محقق شده است، گفت: همان‌طور که پیش‌تر نیز گفته شد وزارت صمت برنامه‌ریزی کرده که در سال ۱۴۰۱ قرعه‌کشی خودرو را به‌تدریج حذف کند، البته این عبارت به‌درستی در برخی رسانه‌ها منتقل نشده و از ابتدا نیز مقرر نبوده که از آغاز سال قرعه‌کشی حذف شود، بلکه به‌تدریج و در طول سال این امر اتفاق خواهد افتاد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه برای حذف قرعه‌کشی چند کار باید انجام شود که نخستین آن ارتقای تولید است، تصریح کرد: عدم تعادل بین عرضه و تقاضا با عرضه ۹۰۰ هزار دستگاهی در سال گذشته و در مقابل تولید تقاضای بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار دستگاهی سبب شده که شکافی ایجاد شود و بازار خودرو متلاطم شود. امسال هم تولید تعداد بیشتری از خودروی پژو ۲۰۶ در دستور کار است، همچنین خودروی تارا و شاهین چهار برابر بیش از سال گذشته تولید خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • لیلا رضای
    0

    قرعه کشی

  • امیر
    0

    ایران خودرو چرا خودرو جانبازان ۲۵درصد راثبت نام نمیکند بااینکه بابنیاد شهید قرارداد بسته خواهشمندم دستور پیگیری بفرماید

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه