کد خبر: 642716
تاریخ انتشار :

معرفی فیلم های جدید 2022

معرفی فیلم های جدید 2022
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

فیلم های 2022 روند انتشار آنها مانند یک قطار که به تدریج سرعت می گیرد در حال سرعت گرفتن است، هم اکنون نزدیک به 10 عنوان از فیلم های 2022 منتشر شده است.

اگر قبلا خبرهای سایت ناب مووی را دنبال کرده باشید، تاریخ اکران بسیاری از فیلم و سریال های جدید را اطلاع دادیم. اما بهمن را میتوان ماه عسل فیلم های 2022 دانست چراکه بسیاری از فیلم های مهیج در این ماه منتشر خواهند شد. هم اکنون سریال صلح طلب، انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 4، کماندو ، سالگرد هری پاتر: بازگشت به هاگوارتز، گیاه تاجریزی از جمله عناوین 2022 هستند که منتشر شده اند. از مورد انتظارترین فیلم های 2022 میتوان به جان ویک4، موربیوس، آنچارتد، جیغ 5، A Hero, مرد شمالی، ثور: عشق و تندر اشاره نمود. دنیایی از دانلود فیلم 2022 در رسانه ناب مووی به همراه تاریخ اکران و پخش آنلاین در انتظار شماست.

دانلود فیلم آواتار 2

2

فیلم سینمایی Avatar 2 محصول 2022 آمریکا با ژانر اکشن، ماجراجویی و علمی تخیلی به کارگردانی و نویسندگی جیمز کامرون است. این فیلم توسط استودیو قرن بیستم تهیه شده که قسمت اول آواتار در سال 2009 تولید شد. بازیگران این فیلم عبارتند؛ کیت وینسلت، کلیف کرتیس، ادی فالکو، برندن کاول، میشل یئو، جامین کلمنت، اونا چاپلین، وین دیزل، و سی‌ جی جونز. کامرون این فیلم را با جان لاندو نوشته است و جاش فریدمن در ابتدا به‌ عنوان نویسنده مشترک فیلم با کامرون اعلام شد؛ اما بعداً اعلام شد که کامرون، فریدمن، ریک یافا، آماندا سیلور و شین سالرنو پیش از اینکه به آن‌ ها فیلم‌ نامه‌های جداگانه‌ای داده شود، در نوشتن همه دنباله‌ ها مشارکت داشته‌اند و دست‌ اندکاران نگارش نهایی فیلم نامشخص اعلام شد. 16 دسامبر تاریخ اکران این فیلم است.

فیلمبرداری اولیه فیلم در ۱۵ آگوست ۲۰۱۷ در منهتن بیچ، کالیفرنیا آغاز شد و سپس فیلم‌برداری اصلی هم‌زمان با آواتار ۳ در ۲۵ سپتامبر ۲۰۱۷ در نیوزیلند آغاز شد. مراحل فیلم‌ برداری در اواخر سپتامبر ۲۰۲۰ در پی بیش از سه سال فیلم‌ برداری به پایان رسید. جیک سولی و نیتری خانواده تشکیل داده‌ اند و برای ماندن در کنار هم هر کاری می‌ کنند. با این حال، هنگامی که تهدید قدیمی دوباره بر علیه پاندورا برمی گردد تا کار آغازشده را به پایان برسانند، آن‌ها مجبور به ترک خانه خود و کشف مناطق مختلف پاندورا می‌ شوند.

دانلود فیلم آکوامن 2: پادشاهی گمشده

فیلم جدید Aquaman and the Lost Kingdom ساخت 2022 آمریکا فیلمی اکشن، ماجراجویی و فانتزی به تهیه کنندگی و کارگردانی جیمز وان و نویسندگی دیوید لسلی جانسون، پل نوریس، مورت وایزینگر می باشد. این فیلم با موضوعی ابرقهرمانی، بر پایه شخصیت آکوامن از دی‌سی کامیکس است. ساخت این فیلم بر عهده دی‌ سی فیلمز، د سفرن کمپانی و اتومیک مانسترز پروداکشنز است و برای توزیع توسط برادران وارنر پیکچرز برنامه‌ریزی شده‌ است. این فیلم دنباله آکوامن (۲۰۱۸) و سیزدهمین فیلم در دنیای توسعه‌یافته دی‌ سی (DCEU) می باشد.جیسون موموآ، امبر هرد، پاتریک ویلسون، دولف لاندگرن، یحیی عبدالمتین دوم، تمورا موریسون و نیکول کیدمن از بازیگران این فیلم هستند. تاریخ اکران این فیلم 16 دسامبر 2022 می باشد. این فیلم بزودی با دوبله فارسی در رسانه ناب مووی منتشر خواهد شد.

دانلود فیلم مرگ بر روی نیل

فیلم سینمایی Death on the Nile محصول 2022 انگلستان و آمریکا کارگردانی کنت برانا و نوشته مایکل گرین است. این فیلم براساس رمان مرگ بر روی نیل نوشته آگاتا کریستی در سال ۱۹۳۷ ساخته شده‌ است. در مرگ بر روی نیل، کنت برانا نقش کارآگاه هرکول پوآرو را بر عهده دارد، که در ادامه ایفای نقش او در فیلم قتل در قطار سریع‌ السیر شرق می‌آید. عکاسی اولیه در سپتامبر ۲۰۱۹ آغاز شد و فیلمبرداری در لانگکراس استودیوز در انگلستان و مصر انجام شد و کار در دسامبر به اتمام رسید. تهیه و تولید توسط استودیو قرن بیستم انجام گرفته است. تاریخ اکران 11 فوریه 2022 است.

دانلود فیلم بتمن 2022- The Batman

The Batman ساخت 2022 آمریکا با ژانر جنایی، اکشن و درام بر پایه ابرقهرمانی از دی‌سی کامیکس ساخته شده‌ است.این فیلم بعد از شوالیه تاریکی برمی‌خیزد که در سال ۲۰۱۲ اکران شد، اولین فیلم مستقل بتمن است. فیلمبرداری اصلی در ژانویه ۲۰۲۰ آغاز شد و در فوریه ۲۰۲۱ به پایان رسید. تاریخ اکران بتمن ۴ مارس ۲۰۲۲ است. به گفته پتینسون، این فیلم مستقل از دنیای جوکر خواهد بود. این قسمت از فیلم بتمن در دومین سال مبارزه با فساد در گاتهام سیتی روایت می‌شود. بتمن این بار فسادی را در شهر کشف می‌ کند که به خانواده‌اش ربط دارد.

هنرمندان این فیلم؛ رابرت پتینسون، زوئی کراویتز، پل دینو، جفری رایت، جان تورتورو، پیتر سارسگارد، اندی سرکیس، کالین فارل می باشند.

دانلود فیلم شهر گمشده 2022- The Lost City

3

فیلم The Lost City یک فیلم اکشن-ماجراجویی کمدی و رمانتیک آمریکایی به کارگردانی آرون و آدام نی می‌باشد. این سومین فیلم برادران نی و همینطور بزرگترین پروژه کاریشان تا به الان محسوب می‌شود. فیلم‌ نامه این اثر با همکاری “دنا فاکس” و “اورن یوزیل” و براساس داستانی از “ست گوردون” به رشته تحریر در آمده است. بازیگران این فیلم؛ ساندرا بولاک، چنینگ تیتوم، دنیل ردکلیف، پتی هریسون، اسکار نونز، برد پیت هستند. یک نویسنده رمان عاشقانه (بولاک) همراه مدل جلدش (تیتوم) وارد یک ماجرای آدم‌ربایی و ماجراجویی جنگلی درباره یک جنایت می‌ شود. 

در آرشیو موضوعی دانلود فیلم در سایت ناب مووی به آدرس Naabmovie.ir فیلم های دیگری همچون؛ Dune: Part Two ، The Expendables 4 ، Black Panther: Wakanda Forever ، Mission: Impossible 7 وجود دارد که تاریخ دقیق انتشار و تریلر رسمی آنها قرار داده شده است، همچنین دو ورژن دوبله و زیرنویس فارسی به همراه امکان پخش آنلاین با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها وجود دارد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها