کد خبر: 711134
تاریخ انتشار :

این سامورایی شگفت‌انگیز: ژاپن هم به خاطر ایران برد

تیم والیبال ژاپن موفق شد با ارائه یک بازی برتر آرژانتین را شکست دهد.

این سامورایی شگفت‌انگیز: ژاپن هم به خاطر ایران برد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، لیگ ملت‌های والیبال شب گذشته رسماً آغاز شد که دو نتیجه خوب برای ایران حاصل شد؛ دو رقیب اصلی ایران در راه کسب سهمیه المپیک یعنی ترکیه و بلغارستان مقابل رقبای خود شکست خوردند.

در سومین بازی پراهمیت برای تیم ملی والیبال ایران  بامداد امروز دو تیم ژاپن و آرژانتین به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این سامورایی‌های غیر قابل توقف بودند که موفق شدند حریف خود را شکست بدهند و سه امتیاز ارزشمند را در همین اول راه به حساب خود واریز کنند.

در ست اول این شاگردان مارسلو مندز در تیم ملی آرژانتین بودند که کار را بهتر آغاز کردند و با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ به برتری دست یافتند. با این حال در ادامه ژاپن به بازی برگشت و موفق شد سه ست متوالی را با نتایج ٢۵ بر ٢٢، ٢۵ بر٢٣ و ٢۵ بر ١٩ پیروز شود و یک برد بزرگ در همین آغاز راه کسب کند. اگرچه فاصله امتیازی آرژانتین با ایران در رنکینگ زیاد است اما با این حال این برد ژاپن هم به نفع تیم ملی ایران شد، چرا که آرژانتینی‌ها نیز یکی از رقبای ایران هستند که هنوز سهمیه المپیک کسب نکرده‌اند.  

در این بازی فوق ستاره والیبال ژاپن یعنی یوجی نیشیدا با ۲۴ امتیاز بهترین بازیکن میدان بود و در سمت مقابل لوسیانو پولانسکی ١۶ امتیاز برای آرژانتین کسب کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها