کد خبر: 708553
تاریخ انتشار :

5 هتل لوکس در آبادان

اقامت در آبادان با وجود لیست بلندبالایی از هتل‌ها و اقامتگاه‌های مختلف کار سختی نیست. اما اگر به‌دنبال یک اقامت بی‌نظیر و فراموش‌نشدنی در هتل‌های لوکس و درجه یک هستید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

5 هتل لوکس در آبادان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

بندر آبادان یکی از زیباترین و محبوب‌ترین مقاصد سفر ایران است. آبادان با گرم‌ترین لبخندها، طلایی‌ترین غروب و زیبا‌ترین مناظر از نخلستان‌ها و دریا برای همیشه در قلب هر مسافری که به این خاک دوست‌داشتنی سفر کند، خواهد ماند. اقامت در آبادان با وجود لیست بلندبالایی از هتل‌ها و اقامتگاه‌های مختلف کار سختی نیست. اما اگر به‌دنبال یک اقامت بی‌نظیر و فراموش‌نشدنی در هتل‌های لوکس و درجه یک هستید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. شما برای این سفر خاطره‌انگیز به بلیط هواپیما آبادان، دوربین عکاسی برای ثبت مناظر بی‌نظیر و رزرو یکی از این پنج هتل نیاز دارید. آماده‌اید؟

1.هتل پارس کاروانسرا؛ امکانات خوب رنج قیمت بالا

هتل پارس کاروانسرا یکی از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌‌های 5 ستاره آبادان است که ساخت آن به سال 1350 بر می‌گردد. هتل پارس بازسازی شده و در حال حاضر از لحاظ استانداردهای صنعت گردشگری در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد. در مجموع 93 اتاق شامل 75 اتاق دوتخته، 9 اتاق سه تخته، یک سوئیت رویال و یک سوئیت معمولی با امکانات رفاهی مناسب در این هتل وجود دارد.

همچنین هتل امکاناتی مانند سالن جلسات، سالن چند منظوره، کافی شاپ و سفره خانه سنتی دارد. با اقامت در این هتل می‌توانید از دو رستوران، یک فست فود و سالن مخصوص صبحانه استفاده کنید. از لحاظ امکانات تفریحی هتل مجهز به استخر روباز آقایان، زمین‌های تنیس، والیبال و فوتسال، فضای مناسب پیاده روی و دوچرخه‌سواری و همچنین سالن مجهز بدنسازی و ماساژ است.

از لحاظ دسترسی، هتل در فاصله 7 کیلومتری از جزیره مینو و در فاصله 3 کیلومتری اروند رود قرارگرفته و از یادمان شهدای شلمچه و شهدای ولفجر به‌ترتیب 40 و 60 کیلومتر فاصله دارد. همچنین هتل در 7 کیلومتری فرودگاه و 12 کیلومتری راه‌آهن قرار دارد. هتل پارس کاروانسرا تا بازار مرکزی آبادان 6 کیلومتر و ازمراکز تجاری کنزال مال و اروند 8 و 5 کیلومتر فاصله دارد. همچنین هتل دارای یک محوطه سبز بسیار زیباست که می‌توانید در آن وقت بگذرانید. بنابراین اگر به‌دنبال یک هتل لوکس با امکانات بسیار خوب و استانداردهای بالا در آبادان می‌گردید هتل پارس کاروانسرا یک گزینه بسیار عالی برای شما خواهد بود.

2.هتل پارسیان؛ امکانات خوب رنج قیمت متوسط روبه بالا

هتل پارسیان که قدیمی‌ترها آن را با نام پرشین هم به‌خاطر دارند یک هتل 4 ستاره زیبا و در لیست بهترین هتل‌های شهر آبادان است. هتل 4 طبقه و 47 اتاق و سوئیت متفاوت با امکانات رفاهی بسیار خوب دارد. از ویژگی‌های خوب این هتل می‌توان به دسترسی بسیار خوب آن به دیدنی‌های آبادان اشاره کرد. هتل در مرکز شهر قرارگرفته و به جاذبه‌های مختلف شهر ازجمله؛ بندر کشتیرانی، بازار مرکزی آبادان، موزه آبادان و سینما نفت نزدیک است. همچنین این هتل در نزدیکی شهر خرمشهر قرار گرفته است.

میهمان‌نوازی و خدمات در این هتل در سطح استاندارد بسیار خوبی قرار دارد و یک مکان بسیار عالی برای اقامتی خاطره انگیز در آبادان است. از امکانات این هتل می‌توان به استخر خانم‌ها و آقایان، رستوران، چایخانه سنتی، کافی‌شاپ، صندوق امانات، سالن مجهز ورزشی، خدماتCIP (تشریفات ویژه)، سالن کنفرانس و فضای سبز بسیار زیبا با قابلیت پیاده‌روی اشاره کرد.

از لحاظ دسترسی به دیدنی‌های شهر هتل در فاصله 300 متری دریاچه بریم، در فاصله 500 متری اروند رود و در فاصله 3 کیلومتری مسجد رنگونی‌ها واقع شده است. همچنین دسترسی به بازار مرکزی آبادان، سینما نفت، سینما رکس و موزه آبادان با خودرو بسیار ساده است.

3.هتل آپارتمان نخل آبادان؛ امکانات خوب رنج قیمت بالا

اگر هتل آپارتمان‌ها را ترجیح می‌دهید هتل آپارتمان نخل یک هتل 3 ستاره بسیار زیباست که در لیست بهترین هتل‌های آبادان از دیدگاه مسافران قرار دارد. این هتل در سال 95 ساخته شده است و به شما حسی از حضور در خانه را می‌دهد. در مجموع 31 اتاق و سوئیت مختلف در چهار بلوک با ساختمان‌های دو طبقه در این هتل وجود دارد که همگی به امکانات رفاهی مجهز هستند. هتل امکانات مختلفی مانند چایخانه سنتی، کافی شاپ، رستوران، سالن‌های ورزش و مطالعه، سالن اجتماعات و کنفرانس و محوطه سبز زیبا با قابلیت نشستن و پیاده‌روی دارد.

از لحاظ دسترسی به جاذبه‌های شهر هتل در فاصله 2 کیلومتری دریاچه بریم، در فاصله 3 کیلومتری اروند رود و در فاصله 6 کیلومتری مسجد رنگونی‌ها واقع شده است. همچنین تا موزه آبادان 10 کیلومتر، تا سینما نفت 8کیلومتر و تا بازار مرکزی و سینما رکس حدود 7 کیلومتر فاصله دارد. اگر برای اقامت به‌دنبال یک سوئیت راحت با رنج قیمتی بسیار مناسب و مقرون‌ به‌صرفه و امکات خوب هستید، هتل نخل آبادان را انتخاب کنید.

هتل امیرکبیر آبادان؛ امکانات مناسب رنج قیمت پایین

هتل امیرکبیر یک هتل سه ستاره بسیار خوب در شهر آبادان است که به‌راحتی در لیست بهترین هتل‌های شهر قرار می‌گیرد. هتل در منطقه آزاد اروند واقع شده است و دسترسی خوبی به نقاط مختلف شهر دارد. هتل امیرکبیر 4 طبقه و 32 اتاق با امکانات رفاهی بسیار خوب دارد. هتل دارای سالن همایش و کنفرانس، رستوران، کافی شاپ و اینترنت پرسرعت رایگان است. از لحاظ دسترسی، هتل تا موزه آبادان 2 کیلومتر، تا مسجد رنگونی‌ها 3 کیلومتر، تا اروند رود 5 کیلومتر و تا فرودگاه 13 کیلومتر فاصله دارد.

هتل آزادی؛ امکانات مناسب رنج قیمت متوسط

هتل آزادی یک هتل 2 ستاره با موقعیت و امکانات بسیار خوب است. شاید این هتل در لیست هتل‌های لوکس قرار نگیرد اما یک هتل پرطرفدار با امتیاز بسیار خوب از دیدگاه مسافران است. هتل دارای 4 طبقه و 30 اتاق با امکانات رفاهی خوب است و در 1394 بازسازی شده است. موقعیت مکانی این هتل باعث شده مسافران دسترسی بسیار خوبی به جاذبه‌های شهر داشته باشند. به‌طور مثال هتل تا بازار مرکزی 2 کیلومتر، تا موزه آبادان 3 کیلومتر، تا مسجد رنگونی‌ها 3 کیلومتر و تا دریاچه بریم 7 کیلومتر فاصله دارد. هتل آزادی دارای استخر، رستوران، اینترنت نامحدود در لابی است و اقامت در این هتل برای کودکان زیر سه سال رایگان است.

با خرید بلیط هواپیما آبادان از فلای تودی ارزان سفر کنید

برای سفر به آبادان زیبا به بلیط هواپیما آبادان، رزرو هتل و سایر خدمات سفر مانند ترانسفر نیاز دارید؟ همین حالا با فلای تودی تماس بگیرید. فلای تودی یک وب سایت تخصصی سفر است که این امکان را فراهم می‌کند تا بهترین پروازها را مقایسه کرده و با مناسب‌ترین شرایط و قیمت‌ها رزرو کنید. همچنین در این وب سایت می‌توانید رزرو هتل و خدمات سفر را با شرایط بسیار خوب و در کوتاه‌ترین زمان انجام دهید. دیگر نگران برنامه‌ریزی سفر نباشید، مقصد را انتخاب کنید و بقیه مقدمات سفر از بلیط، هتل، ترانسفر و...را به فلای تودی بسپارید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها