کد خبر: 639265
تاریخ انتشار :

تجربه خرید اقساطی لوازم خانگی، مبل اقساطی و تلویزیون اقساطی با قسطا

تجربه خرید اقساطی لوازم خانگی، مبل اقساطی و تلویزیون اقساطی با قسطا
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

اگر تجربه ی خرید اقساطی از طریق دریافت وام را داشته باشید، قطعا می دانید که مثلا برای خرید اقساطی لوازم خانگی، لازم است که مبلغی را به عنوان پیش پرداخت بپردازید و مابقی هزینه را از طریق وامی که دریافت کرده اید نقدا بپردازید و بعدا هزینه وام را با درصدی هزینه اضافه به عنوان کارمزد به بانک یا موسسه مالی دریافت کننده وام در قالب چند قسط بازپرداخت نمائید. اگر برای خرید مبل اقساطی، تلویزیون اقساطی و ... نیز از همین روش استفاده کرده باشید، آیا تاکنون به این مسئله فکر کرده اید که چه هزینه ی زیادی را بابت سود ، همراه با اقساط ماهیانه می پردازید؟ اگر به دنبال راه مطمئن تری برای خرید اقساطی هستید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

خرید اقساطی با کارت اعتباری

روش های مختلفی برای خرید اقساطی انواع کالا از جمله خرید لوازم خانگی اقساطی ، خرید مبل قسطی ، تلویزیون قسطی و ... وجود دارد. در بخش قبلی گفتیم که یکی از این روش ها، دریافت وام است. یک روش دیگر خرید اقساطی از فروشگاه های لوازم خانگی و سایر فروشگاه ها می باشد. اما یکی از بهترین روش های خرید اقساطی، خرید از طریق کارت اعتباری می باشد.

آیا تجربه خرید اقساطی لوازم خانگی با کارت اعتباری را داشته اید؟ اصلا چقدر در مورد کارت اعتباری ، نحوه ی خرید با آن و روش بازپرداخت آن اطلاعات دارید؟ با ما همراه شوید تا نکات جالبی را در این خصوص برای شما مطرح کنیم.

6

مزیت های خرید اقساطی لوازم خانگی با کارت اعتباری

کارت های اعتباری نوعی کارت بانکی می باشد که توسط بانک ها، موسسات مالی و برخی از شرکت ها صادر می شود. آنچه موجب برتری یک کارت اعتباری نسبت به کارت اعتباری دیگر می شود، ویژگی ها و خدمات شرکت ارائه دهنده آن می باشد.

پس چنانچه بتوانید موسسه یا شرکتی مطمئن و با شرایط مطلوب پیدا کنید که بتوانید با استفاده از کارت اعتباری آن شرکت خرید خود را با بهترین شرایط ممکن از لحاظ سود بازپرداخت، انعطاف پذیری در دریافت اقساط ماهانه و ... انجام دهید، در این صورت بهترین روش را برای خرید اقساطی انتخاب کرده اید.

خرید اقساطی مبل و تلویزیون

این روزها قیمت لوازم خانگی رو به افزایش است و اگر بخواهید جهیزیه تهیه کنید یا اینکه دکوراسیون خود را تغییر دهید باید هزینه زیادی را در این زمینه در نظر بگیرید.

قیمت تلویزیون با توجه به امکانات متعددی که ارائه می دهد؛ متفاوت است و اگر تلویزیون با امکانات بالا و مخصوصا از برندهای معتبر بخواهید تهیه کنید باید هزینه بالایی بپردازید.

علاوه بر کالای دیجیتال، که بیشتر اجزای سخت افزاری آن وارداتی است و با افزایش دلار، قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند؛ قیمت مبلمان نیز بسیار گران شده است.

اگر تمایل داشته باشید مبلمان و میزنهار خوری را ست تهیه کنید؛ هزینه بیشتری نیز باید بپردازید. البته که مبلمان هایی که قابلیت تاشو داشته باشند و تخت خواب نیز شوند؛ قیمت بیشتری دارند.

خوشبختانه خرید تلویزیون اقساطی و در حالت کلی خرید قسطی، یکی از بهترین روش هایی هست که بدون توجه به بودجه خود می توانید کالای مورد نیاز خود را تهیه کنید. البته که تنها نکته مهم آن است که از مجموعه ای تسهیلات آنلاین را فراهم کنید که هم کارمزد کمتری از شما دریافت کند و هم مراحل وام دهی در گام های کمتری طی شود. مجموعه های مختلف مدارک متفاوتی نیز از شما دریافت می کنند و تهیه چک و ضامن برای افرادی که دنبال وام هستند؛ سخت است.

پس با توجه به نکاتی که به صورت خلاصه مطرح کردیم؛ به دنبال یک مجموعه معتبر با ارائه خدمات بهتر از سایر رقبا باشید.

قسطا یکی از برترین شرکت های ارائه دهنده خدمات خرید اقساطی

مجموعه قسطا ، پیشرو در صنعت لندتک در ایران، یکی از شرکت های خدمات مالی است که به منظور رفاه حال مشتریان و گسترده تر شدن سبد خرید خانواده ها، شرایطی مطلوب را برای خرید اقساطی لوازم خانگی، خرید تلویزیون اقساطی، خرید مبل اقساطی  و سایر لوازم وکالاهای مورد نیاز خانواده ها فراهم کرده است و این امر از طریق صدور یک کارت اعتباری به نام قسطا کارت میسر شده است.

7

قسطا کارت چیست؟

دوست عزیز، به منظور بهره مندی از خدمات قسطا، لازم است برای دریافت کارت اعتباری درخواست دهید. اما قبل از آن باید در سایت قسطا برای خود حساب کاربری ایجاد کنید.

در حقیقت قسطا بنا به درخواست شما یک امتیاز یا وام الکترونیکی بدون ضامن را برای شما در نظر می گیرد و آن امتیاز را در قالب یک کارت اعتباری به نام قسطا کارت ارائه می دهد.

چرا خرید اقساطی از قسطا؟

از مهم ترین مزیت های قسطا که آن را از سایر رقبا متمایز می سازد این است که، قسطا میزان سود بازپرداخت هزینه خرید با کارت اعتباری را حداقل میزان سود ممکن در نظر گرفته است و این یکی از بهترین گزینه ها برای خرید اقساطی محسوب می شود چرا که شما ناچار نیستید هزینه های زیادی را بایت کارمزد و سود دریافت وام الکترونیکی پرداخت نمائید.

به علاوه خرید با قسطا کارت محدود به فروشگاه های خاصی نمی باشد و شما می توانید با این کارت اعتباری از تمامی فروشگاه های فیزیکی سراسر کشور خرید نمائید.

همچنین امکان دریافت رمز اینترنتی برای قسطا کارت وجود دارد و شما می توانید از فروشگاه های معتبر آنلاین نیز خرید نمائید.

کلام پایانی

سعی کردیم شما را با بهترین روش خرید اقساطی آشنا کنیم و به معرفی مجموعه قسطا برای خرید اقساطی لوازم خانگی، مبل اقساطی، تلویزیون اقساطی با شرایط ویژه و مطلوب پرداختیم.

اگر برای خرید اقساطی لوازم خانگی، خرید مبل اقساطی، خرید تلویزیون اقساطی و ... هنوز اقدام نکرده اید و به دنبال مکانی مطمئن برای خرید اقساطی هستید، پیشنهاد ما این است که حتما به وب سایت قسطا سری بزنید.

از طریق امتیاز الکترونیکی بدون ضامن قسطا، می توانید از هر نوع خدمات از جمله خدمات پزشکی، دندانپزشکی و ... در کشور به صورت اقساطی نیز بهره مند شوید.

شرایط و مراحل دریافت قسطا کارت را می توانید به طور کامل در سایت قسطا مشاهده نمائید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها