کد خبر: 640233
تاریخ انتشار :

چطور برای عزیزانمان در خارج از کشور گل بفرستیم؟

چطور برای عزیزانمان در خارج از کشور گل بفرستیم؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

ارسال گل به خارج از کشور، راهی عالی برای شاد کردن عزیزان

هدیه دادن گل از گذشته‌های دور نشان‌دهنده علاقه و محبت یک فرد به شخص دیگر است. این عادت به صورت جهانی در همه جای دنیا دیده می‌شود و به بخش مهمی از فرهنگ کشورهای مختلف تبدیل شده است. تعداد زیادی از ایرانیان در کشورهای مختلف جهان زندگی می‌کنند و در آنجا به کار یا تحصیل می‌پردازند. اگر یکی از این افراد جزو عزیزان شما باشد، حتما دوست دارید که در یک فرصت مناسب او را شاد و خوشحال کنید. ارسال گل به خارج از کشور یک ایده عالی برای سوپرایز کردن عزیزان شما خواهد بود. امروزه ارسال گل به خارج از کشور از طریق راه‌های مختلفی ممکن است که در این مطلب به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

ابراز عشق با ارسال گل به خارج از کشور

همه ما انسان‌ها لحظاتی را تجربه می کنیم که در آن نیاز به همراهی و ابراز احساس عزیزان خود داریم. اگر دوست یا اعضای خانواده شما در یکی از کشورهای دیگر اقامت داشته باشد، مسلما دلتنگ شما خواهد شد و اگر نشانه‌ای از شما ببیند خوشحال می‌شود. برای اینکه به او اثبات کنید که به یادش هستید می‌توانید از روش ارسال گل به خارج از کشور نهایت استفاده ممکن را ببرید. اگر سلیقه فرد مقابل خود را می‌شناسید، حتما همان گلی را تهیه کنید که او دوست دارد. مطمئن باشید که پس از رسیدن بسته گل حتما سوپرایز خواهد شد و بابت این لطف از شما سپاسگزاری خواهد کرد.

 شاید انجام این کارها در ابتدا کوچک به نظر برسد ولی تاثیر زیادی بر روی رابطه شما خواهد داشت. زمانی که شما برای عزیز خود در خارج از کشور گل می‌فرستید، ارزش و اهمیت او را یادآوری می‌کنید و حس مثبتی به او خواهید داد. اگر دوست دارید که این کار شما خاطره‌انگیزتر شود، بهتر است که در کنار گل یک هدیه هم قرار بگیرد. با این کار تاثیرگذاری هدیه شما چند برابر می‌شود و عزیز شما از این بابت بسیار خوشحال خواهد شد. خوشبختانه انواع گل‌های زیبا در ایران تولید می‌شوند و شما در زمینه گل‌ها از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستید.

در حال حاضر همه روزه بسیاری از ایرانیان برای افراد مقیم در خارج از کشور گل ارسال می‌کنند و آن‌ها را در مناسبت‌های مختلف سوپرایز می‌کنند. مطمئنا اگر شما هم در یک کشور غریب یک دسته گل زیبا از دوست یا خانواده ایرانی خود دریافت کنید بسیار خوشحال خواهید شد.

2

ارسال گل به خارج از کشور برای عذرخواهی

هیچ انسانی دوست ندارد که عزیز خود را ناراحت کند یا به او غصه‌ای وارد کند. بعضی از اوقات شرایطی به وجود می‌آید که به صورت ناخواسته فرد از شما ناراحت می‌شود. در چنین شرایطی بهترین کار این است که از فرد مقابل عذرخواهی کنید. این موضوع در بین افراد خانواده همچون زوج‌ها اهمیت بیشتری خواهد داشت. برای اینکه بتوانید عذرخواهی را به بهترین نحو ممکن انجام دهید، راه‌های زیادی برای اینکار وجود دارد. ممکن است که عزیز شما در دسترس نباشد یا به کشورهای دیگر برای کار یا تحصیل رفته باشد.

شاید با خود فکر کنید که از راه دور فقط می‌توانید به صورت زبانی معذرت‌خواهی کنید. خوشبختانه با امکان ارسال گل به خارج از کشور، شما می‌توانید یک دسته گل زیبا و فوق‌العاده را به عزیز خود بفرستید. اگر دوست دارید که معذرت‌خواهی شما نتیجه بهتری بدهد، حتما یک متن زیبا هم بنویسید و آن را در کنار گل قرار دهید. در انتخاب گل تا جایی که امکان دارد دقت کنید و حتما از بهترین گل‌ها برای معذرت‌خواهی بهره ببرید. مطمئنا دوست و عزیز شما در خارج از کشور انتظار دریافت گل را ندارد پس به همین دلیل حتما از کار شما شگفت زده خواهد شد.

با توجه به کار بزرگی که شما برای خوشحال کردن طرف مقابل انجام می‌دهید، مسلما عذرخواهی شما نیز قبول می‌شود و دوباره رابطه خوبی را با یکدیگر تجربه خواهید کرد. مطمئنا دوست یا عزیز شما هم دلش برای شما تنگ شده و به دنبال بهانه‌ای است تا دوباره رابطه زیبای خود با شما را آغاز کند.

3

برای همدردی بیشتر با عزیزانتان به خارج از کشور گل بفرستید

همیشه لحظه‌های سخت و دردناک در زندگی انسان به وجود می‌آید و هر کسی را درگیر خواهد کرد. مشکلاتی مانند بیماری یا فوت عزیزان بخش جدایی‌ناپذیری از زندگی روزمره انسان‌ها است و هر کس آن را تجربه می‌کند. شرایط زمانی سخت‌تر می‌شود که عزیزان شما در خارج از کشور باشند و شما نتوانید به دلایل مختلف به آن جا بروید. وجود مسائل مالی یا اقامتی باعث می‌شود که شما از عزیزان خود دور بمانید و این موضوع برای شما بسیار سخت خواهد شد. در چنین شرایطی که امکان حضوری برای شما فراهم نیست، باید از لحاظ روحی و روانی در کنار فرد آسیب‌دیده باشید تابتواند بحران خود را پشت سر بگذارد. چنانچه یکی از اطرافیان در کشورهای خارجی از دنیا برود یا بیمار شود،‌ باید به دنبال راهی برای تسکین دردهای او باشید.

در چنین شرایطی بهترین کار ممکن فرستادن گل به خارج از کشور است. در صورتی که یکی از عزیزان در کشورهای دیگر از دنیا رفته است می‌توانید یک تاج گل زیبا به عنوا تسلیت بفرستید. این تاج گل می‌تواند بر روی مزار شخص گذاشته شود تا شما هم به نوعی همدردی خود در این مورد را ابراز کرده باشید. اگر هم عزیزی در بیمارستان‌های خارج از کشور بستری است، می‌توانید گل را به آدرس بیمارستان بفرستید تا مستقیما به دست فرد برسد. شاید انجام این کارها در ظاهر ساده به نظر برسند ولی برای فرد مقابل شما اهمیت خیلی زیادی خواهد داشت. زمانی که انسان‌ها دچار مشکلات مختلف می‌شوند باید درکنار آن‌ها قرار بگیریم تا بتوانند این شرایط سخت را پشت سر بگذارند و هر سریع‌تر زندگی جدید خود را آغاز نمایند.

4

ارسال گل به خارج از کشور برای مناسبت‌های مختلف

اگر نگاهی کلی به آمارها بیندازیم، متوجه خواهیم شد که بیش از سه میلیون ایرانی در کشورهای مختلف زندگی می‌کنند. اکثر این مهاجران به صورت دائمی در کشورهای مقصد زندگی می‌کنند و سال‌های زیادی است که به ایران برنگشته‌اند. تمام این افراد خویشاوندان زیادی در داخل ایران دارند که با آن‌ها به صورت تلفنی یا اینترنتی در تماس هستند. مهاجران ایرانی در سایر کشورها مناسبت‌های مختلف را برگزار می‌کنند و بعضی از ایرانیان داخل کشور نیز به این مراسم دعوت خواهند شد. با این حال افراد زیادی از ایران توانایی رفتن به مناسبت‌های خارج از کشور را ندارند. در چنین حالتی شما باید از دعوت آن‌ها سپاسگزاری کنید و به خاطر عدم حضور خود از دعوت‌کنندگان عذرخواهی کنید. البته اگر شرایط حضور برای شما فراهم بود، حتما دعوت عزیزتان را بپذیرید تا بداند که چقدر برای او ارزشمند و مهم خواهید بود.

مناسبت‌های مختلفی همچون جشن عروسی و جشن تولد از اهمیت زیادی برخوردار هستند و عزیزان شما انتظار دارند تا برای آن‌ها در این مناسبت‌ها سنگ تمام بگذارید. در چنین شرایطی که خود نمی‌توانید به صورت حضوری تبریک بگویید، بهترین راه ممکن ارسال گل به خارج از کشور است. در واقع با ارسال گل میزان اهمیت خود به شخص مقابل را یادآور می‌شوید و شخصیت فوق‌العاده خود را نشان خواهید داد. در کنار دسته گل فرستاده شده، وجود یک متن زیبا می‌تواند خاطره بهتری از شما در ذهن آشنایان و عزیزانتان به جای بگذارد.

5

روش‌های مختلف ارسال گل به خارج از کشور

با توجه به اهمیت بالای ارسال گل به خارج از کشور، باید راه‌های مختلف را به خوبی شناخت و از بین آن‌ها مناسب‌ترین روش را انتخاب کرد. به طور کلی ارسال گل به دو روش سنتی و مدرن انجام می‌شود که در حال حاضر روش مدرن بیشترین میزان استقبال را به خود دیده است. در ادامه هر کدام از این روش‌ها را به صورت ویژه بررسی می کنیم.

خرید گل در کشور مقصد با همراهی دوستان یا اعضای خانواده

اگر می‌خواهید که در یک کشور خارجی برای عزیزان خود گل تهیه کنید، یکی از راه‌ها سپردن آن به دوستان و آشنایان خودتان است. برای اینکار با دوستان خود تماس بگیرید و هزینه خرید گل را به حساب آن‌ها واریز کنید. در نهایت دوستان شما گل را از طریق گل‌فروشی‌ها به صورت حضوری تهیه کرده و به دست عزیزانتان می‌رسانند. این یک روش سنتی به شمار می‌آید که از گذشته دور توسط ایرانیان خارج از کشور به کار می‌رود. از آنجا که بسیاری از افراد دوستان و آشنایان کمی در خارج از ایران دارند، امکان انجام این روش برای آن‌ها فراهم نخواهد بود. در چنین شرایطی شخص باید به دنبال راه‌های جایگزین برای این مورد باشد.

خرید گل از طریق سایت‌های بین المللی فروش گل

یکی از مدرن‌ترین روش‌ها برای خرید گل، استفاده از سایت‌های بین‌المللی معروف در این زمینه است. در این روش شما هزینه گل را از طریق اینترنتی و در محیط سایت پرداخت خواهید کرد. گل خریداری شده توسط شما به آدرسی که در سایت اعلام کرده‌اید فرستاده می‌شود. در واقع امکان تحویل در محل توسط این سایت‌ها عرضه می‌شود و جای نگرانی در این بخش وجود نخواهد داشت. سرعت تحویل گل نیز بر اساس شرایط سایت خواهد بود و یک تایم مشخص به شما اعلام خواهد شد. مسلما هر وقت که گل به دست عزیزتان برسد، برای تشکر از شما تماس خواهد گرفت و از تحویل آن مطمئن خواهید شد. برای اینکه بهتر با این روش آشنا شوید، دو مورد از محبوب‌ترین گل‌فروشی‌های آنلاین بین‌المللی را بررسی خواهیم کرد.

6

سایت بین‌المللی فروش گل فلورا کوئین (flora queen)

‌اگر به دنبال یک سایت بین‌المللی امن و معتبر هستید، بدون شک سایت فلورا کوئین یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود. این گل‌فروشی آنلاین می‌تواند ارسال گل را بیش از صد کشور در سراسر جهان انجام دهد. در صورتی که شما در این سایت سفارش گل دهید، می‌توانید آن را به آدرس صد کشور بفرستید که یک آمار خارق‌العاده به شمار می‌آید. بیشترین آمار ارسال گل توسط این گل‌فروشی به کشورهایی نظیر انگلستان، فرانسه، آلمان،‌ ایتالیا و لهستان است و هر ساله هزاران سفارش به این کشورها فرستاده می‌شود.

همانطور که‌ می‌بینید بیشترین حجم سفارشات از این گل‌فروشی مربوط به کشورهای اروپایی است. همچنین اکثر گل‌های فرستاده شده به شهرهایی نظیر بارسلون، لندن، پاریس و رم فرستاده می‌شوند و اکثر آدرس‌های ثبت شده مربوط به این موارد است. گل‌فروشی فلورا کوئین در مناسبت‌های مختلف تخفیف‌های خوبی را قرار می‌دهد تا مشتریان بتوانند به راحتی خرید خود را انجام دهند. خوشبختانه این سایت امکان ارسال هدیه را در کنار گل فراهم کرده است که می‌توانید از آن بهره ببرید.

معمولا در کنار گل می‌توان بسته‌های هدیه را نیز فرستاد تا اثرگذاری و ماندگاری کار شما در ذهن عزیزتان بیشتر شود. کادوهای بچگانه بخش مهمی از هدیه‌های این سایت به شمار می‌آید که می‌تواند یک انتخاب جذاب برای دادن گل و کادو به بچه‌ها باشد. اگر می‌خواهید تولد خواهرزاده یا برادرزاده خود را در کشور دیگر تبریک بگویید، استفاده از این طرح می‌تواند او را سوپرایز کند. گل‌فروشی فلورا کویین سالم رسیدن گل‌ها را تضمین خواهد کرد و همواره از بهترین محصولات خود برای ارسال سفارشات استفاده می‌کند. همه گل‌ها به صورت روزانه تهیه می‌شوند تا به صورت کاملا تازه به دست عزیزان شما برسد. تمامی قیمت‌های ثبت شده بر روی این سایت به دلار است و برای پرداخت هزینه باید از روش‌هایی مانند ویزا کارت یا مستر کارت استفاده کنید.

7

سایت گل‌فروشی آنلاین اینتر فلورا (Interflora)

سایت اینترفلورا یکی دیگر از منابعی است که می‌توان با کمک آن انواع گل‌های زیبا را تهیه کرد و به کشورهای مختلف ارسال نمود. این گل‌فروشی آنلاین در کشور انگلستان واقع است و از این مکان گل‌های سفارش داده شده را به بیش از ۱۳۰ کشور جهان ارسال خواهد کرد. گل‌های مختلفی در این سایت معتبر عرضه می‌‌شوند که شما باید در درجه اول نوع گل درخواستی خود را مشخص کنید. تمامی گل‌های این سایت به صورت تازه ارسال می‌شوند و در زیباترین حالت ممکن به دست مصرف کننده نهایی خود می‌رسند.

شاید برایتان جالب باشد که این گل‌فروشی حالت زنجیره‌ای دارد و در سراسر انگلستان بالای ۹۰۰ شعبه را به خود اختصاص داده است. به طور قطع می‌توان گفته که سایت اینتر فلورا یک غول اقتصادی بزرگ در زمینه فروش انواع گل‌ها در انگلستان است. طراحی هم گل‌ها توسط نیروهای متخصص در این زمینه انجام می‌شود که به همین علت آثار خلق شده توسط این گل‌فروشی جذابیت‌های فوق‌العاده‌ای برای شخص دارد. اگر بخوهید امکان اضافه کردن هدیه به گل خواهد بود و ترکیب گل و کادو به صورت یک طرح عالی به مقصد مورد نظر شما ارسال خواهد شد.

در حال حاضر بیشترین میزان فروش این گل‌فروشی در داخل انگلستان و در شهرهایی نظیر لندن، منچستر،‌ ادینبورگ و گلاسو دیده می‌شود. هدایا موجود بر روی این سایت به صورت فصلی شارژ می‌شوند و برای مناسبت‌های مهم مربوط به هر فصل می‌توانید از این امکان ویژه و ناب بهره‌مند شوید. تحویل سریع و به موقع گل‌ها نکته مثبت دیگری درباره این سایت است که آن را از سایر فروشندگان متمایز خواهد کرد. همچنین این فروشنده از هرگونه پیشنهاد یا انتقاد مشتریان خود استقبال می‌کند و از تمامی این نظرات برای بهبود خود استفاده خواهد کرد.

8

آیا ارسال گل به خارج از کشور توسط سایت‌های بین‌المللی امکانپذیر است؟

حال که دو مورد از بهترین گل‌فروشی‌های بین‌المللی را به شما معرفی کردیم، شاید با خود فکر کنید که این سایت ها منبع خوبی برای سفارش گل ها هستند. نکته بسیار مهمی که باید برای این موضوع در نظر بگیرید، مساله انجام پرداخت و واریز وجه است. شما برای خرید گل از این سایت‌ها باید حتما ارز معتبر همچون دلار یا یورو را در اختیار داشته باشید.

اگر بخواهید به صورت انلاین خرید کنید قطعا به ویزا کارت یا مستر کارت نیاز خواهید داشت. متاسفانه کشور ایران تحت تاثیر تحریم‌های بین‌المللی اقتصادی قرار دارد و امکان پرداخت توسط روش‌های معمول فراهم نیست. اگر در خارج از کشور دوستی دارید می‌توانید از او خواهش کنید که خرید را از طریق سایت‌های یاد شده انجام دهد.

 اگر راهکار مناسب برای خرید گل در ایران را پیدا نکردید، می‌توانید از سایت‌های داخلی ایران استفاده کنید که سیستم فروش و ارسال گل به خارج از کشور را راه‌اندازی کرده‌اند. شما در سرویس‌های ایرانی هزینه خود را به صورت ریالی پرداخت می‌کنید و گل سفارش داده شده توسط شما به خارج از کشور ارسال خواهد شد. خوشبختانه این روش در حال حاضر بهترین امکانی است که هر ایرانی می‌تواند از آن نهایت استفاده ممکن را ببرد و هدیه خود را به عزیزان خود در سایر کشورها ارسال کند.

9

وی‌آی‌پی شاپ؛ فروشگاه آنلاین گل برای ارسال گل به خارج از کشور

فرستادن گل برای یک انسان دیگر نشان‌دهنده علاقه و عشق شما به انسان دیگر است و جزو بهترین کارهایی است که یک شخص می‌تواند در زندگی خود انجام دهد. با این حال بعضی از افراد عزیزان خود را در خارج از کشور نمی‌توانند ببینند و ترجیح می‌دهند در مناسبت‌ها و شرایط مختلف برای آن‌ها گل بفرستند. سایت وی‌آی‌پی شاپ یکی از نمونه‌های موفق در زمینه فروش و عرضه گل به صورت آنلاین است. این سایت انواع مختلف گل‌های زینتی و آپارتمانی را در گلخانه‌های مخصوص آماده کرده و بعد از سفارش به دست مشتری می‌رساند.

در گذشته‌ای نه چندان دور، ارسال گل فقط برای داخل ایران میسر بود ولی در حال حاضر بخش بین‌المللی وی‌آی‌پی شاپ نیز فعال شده است. این سایت به به‌کارگیری بهترین نیروها تلاش می‌کند تا گل باکیفیت را در کمترین زمان ممکن به دست مشتری برساند. اگر به فکر ارسال گل به خارج از کشور هستید، بدون شک استفاده از وی‌آی‌پی شاپ یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها