کد خبر: 652370
تاریخ انتشار :

معرفی اشتباهات مرگبار در بازی پابجی موبایل

معرفی اشتباهات مرگبار در بازی پابجی موبایل
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

بازی یوسی پابجی موبایل اصول و قواعد خاصی دارد که پیروی نکردن از آن ها منجر به شکست در بازی می شود. یکی از مهم ترین موارد این گیم محبوب، یوسی پابجی است که در صورت جمع آوری مناسب آن، می توان در مبارزات به پیروزی رسید.

اهمیت خرید یوسی پابجی

ارز رایج این بازی محبوب جهانی، یوسی پابجی نام دارد. با استفاده از این ارز می توان امکانات مختلف موجود در بازی را خریداری کرده و به کمک آن ها در مبارزات به پیروزی رسید. آیتم هایی را که به استفاده از یوسی می توان خرید عبارتند از:

  • خرید و باز کردن صندوق ها
  • تهیه اسکین اسلحه های مختلف
  • خرید اسکین لباس ها
  • آیتم های دیگر

چند مورد از اشتباهات مرگبار و رایج پابجی موبایل

برخی از اشتباهات رایجی در بین کاربران وجود دارند که سبب پایین آمدن کیفیت جنگ در میدان مبارزات می شود که در این بخش توضیح داده می شوند.

·وارد شدن به درگیری های ناخواسته

برخی مواقع افراد برای یک kill جان خود را به خطر انداخته و اغلب شکست می خورند. قبل از اقدام به کشتن دشمنان، به دنبال موقعیت مناسبی باشید. همچنین شما کاربران می توانید با خرید uc pubg موبایل برای خود اسلحه های قدرتمندی تهیه کرده و در میدان نبرد پیروز شوید.

·استفاده از سلاح یکسان

جنگجویان این بازی می توانند به همراه خود دو اسلحه بزرگ و یک اسلحه کوچک حمل کنند. توجه داشته باشید که بهتر است از دو نوع اسلحه متفاوت استفاده نمایید و قادر به بهره مند شدن از قابلیت های مختلف آن ها شوید.

·فریب باکس های آسمانی

درست است که درون جعبه های فرود آمده از آسمان اسکین های قدرتمند و مناسبی وجود دارد، اما برخی مواقع برای به دست آوردن آن ها ممکن است جان خود را از دست دهید.

·استفاده غلط از تقویت کننده ها

یکی از مهم ترین قابلیت های پابجی موبایل استفاده از نوشیدنی های انرژی زا و سرنگ های آدرنالین است. اما بسیاری از افراد نمی توانند به صورت مناسب از آن ها استفاده کنند و به همین سبب شکست می خورند.

·تقویت کننده های بازی پابجی

  • مسکن
  • نوشیدنی آبی رنگ انرژی زا
  • نوشیدنی نارنجی رنگ انرژی زا
  • جلیقه نجات افزایش دهنده جان
  • سرنگ آدرنالین

ناگفته نماند که شما کاربران می توانید پس از خرید uc pubg تمامی تقویت کننده ها را خریداری کرده و استفاده نمایید.

·فراموش کردن پر کردن خشاب اسلحه

در برخی اوقات کاربران فراموش می کنند خشاب خود را مجددا پرکنند. همین امر موجب می شود در درگیری های یهویی تیر خورده و از بین رفت. چرا که نمی توان هم زمان خشاب اسلحه را پر کرده و شلیک نمود. توصیه می شود پس از هر درگیری (شلیک کردن) در موقعیت امنی پناه گرفته و خشاب را پر کنید.

·استفاده بی مورد از وسایل نقلیه

برخی از افراد به علت بی حوصلگی علاقه زیادی به طی کردن مسافت های کوتاه با وسایل نقلیه مختلف دارند. اما باید توجه داشت که حرکت با ماشین و موتور به علت داشتن سر و صدای زیاد می تواند منجر به کشته شدن کاربر شود. البته نا گفته نماند که در برخی مواقع استفاده از وسایل نقلیه ضروری بوده و برای رسیدن به Safe zone باید استفاده شود.

6

·رفتن به طرف اسکین های فرد کشته شده

استفاده از ذخایر و مهمات افراد کشته شده می تواند بسیار ارزشمند باشد اما قبل از رفتن به سمت آن ها لازم است محیط اطراف به خوبی آنالیز شود. در برخی مواقع دشمنان در موقعیت های مناسب کمین کرده و پس از مراجعه کاربر برای جمع آوری غنائم، اقدام به شلیک می کنند. کاربران با خرید یوسی پابجی موبایل و تهیه اسلحه و تقویت کننده می توانند خود را از غنائم پر خطر بی نیاز سازند. برای خرید یوسی پابجی می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید.

·فرود در موقعیت های خطرناک

از جمله رایج ترین اشتباهات مرگبار کاربران پابجی می توان به فرود نا مناسب اشاره داشت. مناطق پرخطر بسیاری در این بازی وجود دارد که با فرود در آن بخش ها می توان به غنائم بسیار ارزشمندی دست یافت اما احتمال کشته شدن نیز به شدت افزایش می یابد.

·پرش از صخره ها ساختمان های مرتفع

برخی از گیمر های مبتدی فراموش می کنند که پریدن از ساختمان های چند طبقه و صخره های بلند می تواند مقدار زیادی از جان آن ها را گرفته و حتی منجر به کشته شدن آن ها شود.

·گرفتار شدن در مناطق قرمز

پس از شروع بازی، قسمت های مختلف نقشه به حالت قرمز رنگ در می آیند. بسیاری از کاربران کم تجربه و تازه وارد از وجود مناطق قرمز رنگ بی خبرند. زمانی که منطقه ای به رنگ قرمز در می آید، پس از گذشت چند ثانیه بمباران بسیار مهیبی در آن بخش شکل می یابد. در این زمان لازم است کاربران از آن بخش خارج شده و یا در داخل ساختمان ها و برجک ها پناه بگیرند.

·شلیک نامناسب

در بسیاری از اوقات کاربران به محض مشاهده دشمن، سریع به آن شلیک می کنند. در این حالت دشمن رد شما را زده و ممکن است شما را غافلگیر کند. توصیه می شود پس از مشاهده دشمن بلافاصله اقدام به شلیک نکرده و منتظر موقعیت مناسبی برای شلیک باشید. همچنین می توانید برای خود یوسی پابجی تهیه کرده و با استفاده از آن، اسلحه های مناسبی خریداری نمایید در در هنگام مقابله با دشمن، به آسانی آن ها را از بین ببرید.

منابع:

https://www.newsbytesapp.com/news/sports/these-pubg-mobile-mistakes-can-get-you-killed/story

https://gurugamer.com/mobile-games/top-5-pro-mistakes-you-should-avoid-in-pubg-mobile-16098

https://asangem.com/چگونه-در-پابجی-یوسی-رایگان-انتقال-دهیم/

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها