کد خبر: 653060
تاریخ انتشار :

بررسی معایب و مزایا خرید دوج کوین

بررسی معایب و مزایا خرید دوج کوین
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

در میان انواع ارز دیجیتال، دوج کوین نسبت به بقیه دارای طرفداران بیشتری در بازار سرمایه‌گذاری است. با وجود این که در ساخت این ارز هدف مشخصی وجود نداشت و تولید آن تنها یک شوخی بود؛ اما توانست در مدت زمان بسیار کمی، کاربران زیادی را به خود جذب کند و باعث شود تا افراد زیادی جهت خرید دوج کوین اقدام کنند. یکی از دلایلی که باعث شد تا این ارز در مدت زمان کمی رشد کرده و به یکی از رمزهای دیجیتال برتر دنیا تبدیل شود، عرضه آن در زمان سقوط بیت کوین بود. لازم است بدانید که در کشور چین در یک بازه زمانی، خرید و فروش بیت کوین به طور کلی ممنوع شد و این ارز افت قیمت شدیدی پیدا کرد. درست در همین زمان شخصی به نام شیبوتسی ناکاماتو تنها برای شوخی، دوج کوین را عرضه کرد.

دوج کوین در حال حاضر در رتبه پنجم ارزهای دیجیتال برتر قرار دارد. به گفته کارشناسان این رمز ارز همچنان روند صعودی داشته و ممکن است تا سال آینده پیشرفت بسیار چشم‌گیری داشته باشد. بنابراین می‌توان گفت که در میان انواع مختلف ارز دیجیتال، انتخاب دوج کوین می‌تواند سود بسیار زیادی را نصیب شما کند‌. این مقاله برای کسانی نوشته شده ‌است که قصد خرید دوج کوین را دارند اما هنوز از تصمیم خود مطمئن نیستند. اگر شما نیز در مورد این رمز دیجیتال اطلاعات کافی ندارید، پیشنهاد می‌شود که حتما در ادامه با ما همراه باشید.

نحوه ورود دوج کوین به بازار دیجیتال

در ماه‌های آخر سال ۲۰۱۳ میلادی بود که دوج کوین به دنیای ارز دیجیتال وارد شد. ظهور این رمز دقیقا با زمان کاهش قیمت بیت کوین مصادف بود.  قیمت دوج کوین در مدت زمان کمی به هزار دلار رسید و باعث شد تا افراد زیادی جهت خرید ارز دیجیتال اقدام کنند.

همانطور که گفته شد، در ایجاد ارز دوج کوین هدف بزرگی وجود نداشت و سازنده این ارز تنها قصد داشت تا با دنیای ارز دیجیتال شوخی کند. اما پس از این‌که رمز دوج کوین با استقبال افراد زیادی مواجه شد، هدفی را برای خود تعیین کرد.  در حال حاضر هدف اصلی این ارز، حمایت از خیریه‌ها و فعالان مجازی است. این موضوع باعث شده تا رو‌ز به روز به طرفدارن دوج کوین افزوده شود و به رتبه‌های بالاتری برسد.

 

خرید دوج کوین چه میزان ارزش دارد؟

در واقع دوج کوین در اوایل ظهور خود به دنیای دیجیتال رشد خیلی زیادی نداشت. اما این ارز از سال ۲۰۱۸ میلادی تا به الان افزایش قیمت بسیار بالایی داشته و بیش از ۸ هزار درصد رشد کرده است. جالب است بدانید که قیمت دوج کوین نسبت به قیمت دیگر ارزهای دیجیتال پایین‌تر بوده اما سوددهی آن  بیش‌تر است. شما می‌توانید برای خرید دوج کوین به سایت اوکی اکسچنچ مراجعه کنید.

2

مزایا و معایب ارز دوج کوین

خرید ارز دیجیتال دوج کوین دارای مزایا و معایبی است که در ادامه آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

مزایا

  • کارمزد تراکنش دوج کوین در مقایسه با دیگر ارزهای دیجیتال بسیار کم‌تر است. همین مورد یکی از دلایل محبوبیت این رمز است.
  • در این ارز دیجیتال کاربران در استخراج، هیچ محدودیتی ندارند.
  • قیمت دوج کوین بسیار پایین است.

 

معایب

  • بلاک چین این ارز امنیت بالایی نداشته و می­توان به آن نفوذ کرد.
  • به دلیل کنارکشیدن جکسون پالمر، آینده ارز دوج کوین اصلا مشخص نیست. همچنین قسمت عمده‌ای از مدیریت این ارز را داوطلبین بر عهده می‌گیرند. همین موضوع باعث شده تا آینده این ارز چندان درخشان نباشد.

 

 

بهترین راه برای خرید دوج کوین در ایران

جهت خرید دوج کوین می‌توانید یکی از دو روش زیر را انتخاب کنید:

خرید مستقیم

آسان‌ترین راه جهت خرید ارز دوج کوین، مراجعه به صرافی‌های ارز دیجیتال آنلاین است که از جمله بهترین آن‌ها می‌توان به اوکی اکسچنچ اشاره کرد. این پتلفرم شرایطی را برای کاربران فراهم کرده تا بتوانند در کم‌ترین زمان ممکن  ارز مورد نظر خود را خریداری کنند.

خرید دیگر ارزهای دیجیتال

شما می‌توانید دوج کوین را به صورت غیرمستقیم نیز خریداری کنید. به این صورت که در ابتدا جهت خرید تتر اقدام کرده و سپس آن را به DOGECOIN  تبدیل کنید.

 

3

نتیجه‌گیری

دوج کوین در ابتدا تنها برای شوخی با دنیای دیجیتال عرضه شد، اما بنا به دلایلی توانست به یکی از بهترین رمزهای دیجیتال تبدیل شود. این ارز از سال ۲۰۲۱ تا به امروز رشد زیادی داشته و ممکن است به رتبه اول دست‌یابی پیدا کند. دوج کوین در حال حاضر هدفی را به صورت جدی دنبال می‌کند. همچنین حمایت‌های ایلان ماسک کارآفرین برتر آمریکای شمالی باعث شده تا این ارز دیجیتال ‌بیش‌تر مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار بگیرد.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها