کد خبر: 653910
تاریخ انتشار :

بهترین برند لامپ های کم مصرف کدام است؟

بهترین برند لامپ های کم مصرف کدام است؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

امروزه گرمای زمین به یکی از مهم ترین دغدغه های جامعۀ بشری تبدیل شده است. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به این موضوع مهم اهمیت زیادی می دهید، جالب است بدانید که استفاده از لامپ های کم مصرف می تواند باعث شود شما از ورود تقریبا یک تن دی اکسید کربن به جو جلوگیری کنید. لامپ های کم مصرف نسبت به لامپ های دیگر تقریبا 80 درصد انرژی کمتری استفاده می کنند، امروزه در دیزاین و نورپردازی  ساختمان ها و فضا های داخلی استفاده از نور بسیار پرکاربرد و مهم است پس نتیجه می گیریم، این لامپ ها علاوه بر فواید زیست محیطی که دارند، باعث صرفه جویی مصرف انرژی و همچنین هزینه ها نیز می شوند. با ما همراه باشید تا در این مقاله بهترین برند های لامپ های کم مصرف را بشناسیم.

بهترین برند های لامپ کم مصرف ایرانی کدامند؟

·پارس شهاب

اولین تولید کننده ی لامپ در ایران شرکت پارس شهاب می باشد که در سال 1348تاسیس شده است. این شرکت با بیش از نیم قرن تجربه،  دارای گواهینامه های معتبر بین المللی است که این امر نشان دهندۀ کیفیت بالای محصولات این شرکت می باشد. لامپ های کم مصرف این برند معتبر 12 ماه گارانتی دارند که از خدمات پس از فروش عالی به شمار می رود.

 این شرکت محصولات مختلفی در صنعت روشنایی دارد که عبارتند از: لامپهای کم مصرف (CFL) ، لامپهای فلورسنت ، لامپهای FPL ، گاز (HID) ، لامپهای هالوژنی ، لامپهای رشته ای ، روشنایی هوشمند ، محصولات هوشمند IoT و لوازم جانبی نور برقی و... لیست قیمت لامپ  کم مصرف و لامپ های ال ای دی این برند در وبسایت رسمی پارس شهاب بارگذاری شده است که به راحتی می توانید به مقایسه ی قیمت های این برند و سایر برند ها بپردازید.

·افرا تاب

یکی از شرکت های پیشرو در صنعت الکترونیک، افرا تاب است. این شرکت در سال 1377 تاسیس شده است و با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا به تولید محصولاتی همچون: لامپ های صنعتی، لامپ های حبابی، لامپ های ال ای دی ، لامپ های کم مصرف، پروژکتور و لامپ های سقفی و.. می پردازد که با در نظر گرفتن سلیقه ی مشتری و استاندارد های بین المللی سعی در ارائه ی هرچه بهتر محصولات و خدمات خود دارد.

قیمت لامپ  کم مصرف ال ای دی  شرکت افراتاب نسبت به محصولات مشابه،  کمی از میانگین بالاتر است، همچنین این برند برای جلب رضایت مشتریان خود ضمانت 12 ماهه بر روی لامپ های کم مصرف خود قرار داده است تا افراد به اطمینان و بدون نگرانی خرید خود را انجام دهند.

·نور

یکی از برند ها معتبر در صنایع روشنایی، شرکت لامپ نور می باشد. این شرکت با سابقه، محصولات بسیار متنوعی را در صنعت روشنایی هر روزه روانۀ بازار می کند. این شرکت در سال 1363 فعالیت خود را آغاز کرده و از ابتدا، از به روز ترین تکنولوژی ها در تولید محصولات خود به کار برده است . همچنین شرکت نور با شرکت اسرام آلمان نیز همکاری هایی داشته اند که گواه کیفیت بالا محصولات و اعتبار این شرکت می باشد.

تولیدات این شرکت عبارت است از: نواع لامپ های گازی،  انواع محصولات ال ای دی، محصولاتی از جمله لامپ هالوژن، لامپ های حبابی،  لامپ های کم مصرف و لامپ فلورسنت، در رنگ های مختلف که طرفداران بسیار زیادی دارند. قیمت لامپ های کم مصرف این برند نسبت به میانگین بازار کمی بالاتر است اما در مقابل دارای ضمانت نامه 18 ماهه می باشد که مزیتی بزرگ محسوب می شود و خرید این محصول را برای شما مقرون به صرفه تر می نماید.

·دلتا

برند دلتا با حدود بیست سال سابقه ی تولید محصولات روشنایی در طی این مدت با تولید لامپ های کم مصرف در طرح های مختلف، همیشه خود را دوست دار محیط زیست معرفی کرده است. لامپ های کم مصرف برند دلتا قیمت بالایی ندارند و از کیفیت معقولی برخوردار هستند. تنوع محصولات این برند بسیار زیاد است و برای مصارف مختلف لامپ های مناسبی را روانۀ بازار کرده است. محصولات این برند با مصرف انرژی A+ و با ضمانت 12 ماهه محصولات این برند را به یکی از بهترین های موجود در بازار تبدیل کرده است.

·پارس شعاع توس

یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان محصولات روشنایی در ایران، شرکت پارس شعاع توس می باشد. این برند با بیش از بیست سال سابقه در زمینه ی تولید محصولاتی الکترونیکی و روشنایی و با بهره گیری از نیروهای مجرب و متخصص و استفاده از تکنولوژی های روز دنیا توانسته است محصولاتی با کیفیت و ساگاز با محیط زیست را تولید و نیاز کشور را نیز تامین نماید. تولیدات این شرکت لامپ های ال ای دی و فلور سنت  می باشد که  از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. تمامی محصولات این برند در آزمایشگاه های تخصصی کنترل کیفیت می شوند تا شما خریدی ایمن و با کیفیت داشته باشید.

قیمت لامپ  ال ای دی و لامپ های کم مصرف این برند نسبتا بالا می باشد، شما می توانید قبل از اقدام به خرید به وبسایت این شرکت مراجعه کرده و با مشاهده ی لیست قیمت محصولات نسبت به سایر برند ها مقایسه انجام دهید و سپس اقدام به خرید نمایید. همچنین محصولات این برند دارای گارانتی 12 ماهه می باشد.

یک لامپ کم مصرف خوب باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

2

یکی از نکات حائز اهمیت در لامپ های کم مصرف پایداری شدت نور آنهاست، بعضی از لامپ ها به علت متریال نامناسب به کار رفته در آنها پس از مدتی شدت نور خود را از دست می دهند، یک لامپ کم مصرف مناسب باید حداقل یک سال شدت نور مداوم داشته باشد، خدمات پس از فروش یکی دیگر از نکاتی است که در هنگام خرید باید به آن توجه کرد . ضمانت کالا باعث می شود که شما به راحتی بتوانید لامپ خود را با لامپ جدید تعویض نمایید، البته که صرفا داشتن گارانتی نشان از مرغوبیت کالا نمی باشد و در ابتدا باید نوع لامپ و میزان روشنایی را در نظر بگیرید و سپس وجود گارانتی را مدنظر قرار دهید، نور دهی مناسب نیز یکی دیگر از پارامتر های مهم در انتخاب یک لامپ کم مصرف خوب است.

قیمت لامپ های کم مصرف ، ال ای دی و حبابی چقدر است؟

3

برای براورد قیمت لامپ  کم مصرف و لامپ های ال ای دی و همینطور قیمت لامپ حبابی باید پارامتر های زیادی را مثل توان، مدت گارانتی، نوع لامپ وغیره را درنظر گرفت. قیمت این نوع لامپ ها نسبت به لامپ های معمولی بیشتر است و همین عامل باعث می شود بسیاری از افراد به جای خرید لامپ های کم مصرف خرید و ال ای دی  لامپ های قدیمی را ترجیح دهند. این تفاوت قیمت معمولا بین 3تا10 برابر می باشد، شاید شما با خرید این لامپ ها هزینه ی بیشتر را متحمل شوید اما توجه داشته باشید که مصرف برق در این محصولات بسیار پایین است، طول عمر بیشتری نسبت به لامپ های قدیمی دارند و همچنین دارای نور طبیعی تر و دلنشین تری نیز هستند که تمامی این مسائل باعث می شود، شما توجیه اقتصادی خرید این لامپ ها را بهتر درک کنید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها