کد خبر: 659743
تاریخ انتشار :

بهترین وکیل طلاق را چگونه پیدا کنیم؟

بهترین وکیل طلاق را چگونه پیدا کنیم؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

 طلاق از طرف مرد و طلاق از طرف زن می تواند به طول بیانجامد چرا که باید هر یک از جزئیات و ادعا های طرفین به اثبات برسد. گذشته از این موضوع برخی افراد به هنگام جدایی مطالبات خواهند داشت که از طرف مقابل درخواست می نمایند.

به نقل از نامه نیوز: همان طور که می ‌دانید زندگی مشترک سراسر چالش و اتفاقات است بنابراین ممکن است زن و شوهر در برهه ‌ای از زمان احساس کنند که دیگر توانایی ادامه دادن زندگی مشترک با یکدیگر را ندارند هم چنین امکان ایجاد اختلاف و عدم تفاهم در میان زوج ها بسیار دیده می‌ شود بنابراین تنها راه ممکن در چنین شرایطی طلاق و جدایی می باشد. برای همین ممکن است تنها سوالی که برای شما در این زمینه پیش می آید این باشد که طلاق از چه راه و روش هایی امکان پذیر است؟ در پاسخ به چنین سوالی باید به طور مفصل به آن بپردازیم تو به طور کامل دریابید که چقدر اهمیت ویژه ای دارد. به همین خاطر از شما عزیزان دعوت می کنیم که تا پایان این مطلب با ما همراه باشید زیرا با توجه به این مطلب می توانید پاسخ سوالات خود را بیابید.

 

راه روش های طلاق و جدایی

با شنیدن واژه طلاق تنها چیزی که به ذهن افراد می رسد این است که زندگی مشترک پایان یابد و هر یک از زن و شوهر به دنبال زندگی خود بروند اما و روش این جدایی بسیار مهم است. حال کن از با خود بگویید آیا روش‌ های مختلفی برای جدایی وجود دارد باید بگوییم بله قطعاً روش های متفاوت و مختلفی برای جدایی وجود دارد که به شرح زیر می باشد:

  • یکی از روش های جدایی طلاق از طرف مرد است.
  • طلاق از طرف زن از دیگر روش های جدایی می باشد.
  • طلاق توافقی را نیز می توان از راه های جدایی نام برد.

با توجه به این موارد سه راه برای جدایی و طلاق به شما عزیزان معرفی نمودیم که قصد داریم در ادامه این مطلب به صورت کامل هر یک را توضیح دهیم.

طلاق از طرف مرد چگونه است؟

در گذشته ماده قانونی وجود داشت که باعث میشد مردان هر زمانی که اراده کنند همسر خود را طلاق داده و از او جدا شوند. اما با گذشت زمان و اصلاح قانون در سال ۸۱ تصویب شد که مردان دیگر حق طلاق زن خود را نداشته باشند مگر در صورت مراجعه به دادگاه و رعایت قانون و مقررات کشور نسبت به جدایی از همسر خود اقدام کنند. اقدام به جدایی از طرف مرد در صورتی است که مرد به دادگاه رفته و بگوید که می خواهد از همسرش جدا شود سپس طبق این اصل یک دادخواست طلاق تنظیم شده و پس از گذشت مراحل دادگاه و اثبات برخی جزئیات و همچنین ارجاع و داوری و دریافت گواهی عدم امکان سازش قاضی پرونده می تواند حکم طلاق را صادر نماید. بنابراین بدون طی کردن روند قانونی دادگاه جدایی از طرف مرد امکان پذیر نیست. از این رو باید همه چیز طبق مراحل دادگاه صورت گیرد.

9

طلاق از طرف زن چگونه است؟

همان طور که طلاق از طرف مرد در قانون امکان پذیر است طلاق از طرف زن هم در قانون رایج می باشد از این رو زن می تواند در صورت موارد خاصی اقدام به جدایی و طلاق کند. در واقع اگر زن بخواهد در برابر عدم پرداخت مهریه و نفقه و هم چنین غیبت مرد بیش از چهار سال اعتراضی نشان دهد و به دادگاه جهت جدایی و طلاق دادخواست ارائه کند به راحتی می تواند از همسرش جدا شود. حتی اگر زنی وکالت طلاق و یا به زبان ساده تر حق طلاق داشته باشد می تواند جهت جدایی از همسرش به دادگاه مراجعه کند. قطعاً در چنین مواردی دادگاه به سرعت حکم طلاق را صادر نمی کند در واقع باید مراحل قانونی و مختلف دادگاه طی شود تا همه این موارد به اثبات برسد در این صورت قاضی پرونده بنابر حقوقی که دارد می تواند حکم طلاق را صادر نماید.

طلاق توافقی چگونه است؟

اولین سوالی که به ذهن افراد مختلف می رسد در رابطه با طلاق توافقی است. اکنون دیگر شما طلاق از طرف مرد و طلاق از طرف زن را می دانید و زمان آن رسیده که اطلاعاتی در مورد طلاق توافقی به دست آورید. طلاق توافقی در واقع نوع دیگری از جدایی است که زن و شوهر به اتفاق یکدیگر و با توافقی که دارند اقدام به جدایی می کنند. در چنین مواقعی هر دوی آن ها باید برای تنظیم دادخواست طلاق اقدام کنند بنابراین طلاق و جدایی در چنین روشی بسیار ساده و راحت است زیرا دیگر نیازی به درگیری و کشمکش و طولانی شدن جلسات دادگاه برای اثبات بر موارد وجود ندارد بلکه تنها توافق و رضایت هر دو طرف برای جدایی کافی می باشد. قاضی پرونده نیز در چنین شرایطی در کوتاه ترین زمان ممکن حکم طلاق را صادر می نماید.

10

مراجعه به وکیل برای انواع روش های طلاق

همان طور که گفته شد طلاق از طرف مرد و طلاق از طرف زن می تواند به طول بیانجامد چرا که باید هر یک از جزئیات و ادعا های طرفین به اثبات برسد. گذشته از این موضوع برخی افراد به هنگام جدایی مطالبات خواهند داشت که از طرف مقابل درخواست می نمایند. در چنین شرایطی تنها چیزی که می تواند باعث کوتاه شدن روند دادگاه و رسیدن به نتیجه دلخواه در کوتاه ترین زمان ممکن شود مراجعه به وکیل است. وکیل طلاق می تواند با در دست داشتن وکالت از سوی موکل از مراحل دادگاه را پیگیری نموده و برای به نتیجه رسیدن سریع تر آن تلاش کند. قطعاً شما عزیزان می توانید کار هایی که یک وکیل انجام می دهد را انجام دهید زیرا از قوانین و مقررات و ماده و تبصره های موجود در کشور با خبر نیستید.

بهترین وکیل طلاق گروه دادورزان صلح و سازش

خوشبختانه در هر کجای کشور وکلای باتجربه و متخصص در زمینه ی طلاق و دیگر زمین ها وجود دارند بنابراین شما اگر در شرایط طلاق و جدایی هستید می توانید با مراجعه به سایت داده ورزان صلح و سازش از متخصص ترین و با تجربه ترین وکیل آن طلاق کمک بخواهید مطمئن باشید که این سایت به شما بهترین وکیلان را معرفی می کند. قطعاً با دادن وکالت به وکیل با سابقه در این زمینه خیالتون از بابت طی شدن روند قانونی دادگاه راحت خواهد بود و دیگر هیچ گونه دغدغه و استرس را نخواهید داشت. وکلای طلاق گروه دادورزان صلح و سازش تحصیلات حقوقی خود را در بهترین دانشگاه ‌های کشور گذرانده و تاکنون پرونده های طلاق بسیار زیادی را به سرانجام رسانده اند.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها