کد خبر: 666760
تاریخ انتشار :

معرفی سه مدل بهترین ساعت ست اوبلاک

معرفی سه مدل بهترین ساعت ست اوبلاک
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

ساعت های متنوعی از برندهای مختلف در بازار وجود دارد که انتخاب و خرید این محصول را کمی دشوار می‌ کند. اوبلاک واچز یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید ساعت مچی است که از آخرین تکنولوژی برای تولید محصولات خود بهره گرفته است. این برند قادر است با تنوع بالا، انواع ساعت های زنانه، مردانه و ست را به مشتریان خود عرضه کند. به همین منظور قصد داریم اطلاعات لازم درباره بهترین ساعت های ست اوبلاک را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

مشخصات بهترین ساعت ست

امروزه اکثر مردم فکر می ‌کنند با وجود تلفن همراه دیگر ساعت‌ مچی کاربرد ندارد اما بایستی به این نکته توجه کرد که ساعت به عنوان یک اکسسوری برای آقایان و خانم ها، باعث زیبایی و جذابیت هر فرد خواهد شد. همچنین ساعت مچی علاوه بر زیبایی، ظاهر را آراسته تر نشان می دهد. ساعت ها دارای انواع و برندهای مختلفی هستند که برند اوبلاک با تنوع و کیفیت بسیار بالا یکی از همین هاست.

برند ساعت کیفیت و اصالت آن را نشان می‌دهد؛ پس بایستی در خرید آن دقت زیادی داشته باشید. بسیاری از افراد تفکراتشان درباره ساعت ست این است که هم ‌شکل هستند و فقط سایزشان متفاوت است. در صورتی که ساعت هایی نیز وجود دارند که از نظر ظاهری شبیه به هم نیستند اما نقاط مشترک آن ها، یکدیگر را تکمیل می کنند. به گونه ای که فارغ از شباهت، نشان دهنده ارتباط زوج با هم هستند. به همین منظور ساعت اوبلاک توانسته انواع مختلف ساعت ها را متناسب با نیاز مشتری طراحی و عرضه کند.

ساعت اوبلاک مدل ریو

 

ساعت اوبلاک مدل ریو در سه نوع ست، مردانه و زنانه است. این مدل از قاب کروی شکل، شیشه ای از جنس معدنی و بدنه استیل تشکیل شده است که برای کارهای روزمره، اداری و رسمی بسیار ایده آل بوده و می تواند نظر هر فرد را جلب کند. ساعت ست اوبلاک دارای ابعادی معادل 26.5*33.5 است که در رنگ های استیل، طلایی، کافی و مشکی عرضه شده است. این ساعت بسیار جذاب، از تکنولوژی الکترونیکی (کوارتز) بهره گرفته است.

بند دسته های مدل ریو در رنگ های استیل + رزگلد، استیل + طلایی و رزگلد عرضه شده که نوع قفل بند آن به شکل کلیپسی ضامن دار بوده و به راحتی می توان بند ساعت را مطابق با نظر مشتری تعویض کرد. جنس بدنه آن از brass بوده و قاب آن شکلی کروی دارد که بسیار چشم نواز و زیبا است.  ساعت اوبلاک مدل ریو از رنگ ثابت برخوردار است و در برابر آب و گرد و غبار توانسته مقاومت خوبی را از خود نشان دهد.

ساعت اوبلاک مدل آکوا

ساعت اوبلاک مدل آکوا

این مدل ساعت ست از برند اوبلاک بوده و برای آقایان و بانوان مناسب است. مدل آکوا دارای بدنه ای با تنوع رنگی بالا نظیر طلایی، استیل، کافی، مشکی و بندهایی به رنگ طلایی، استیل، کافی و مشکلی است که به راحتی قابل تعویض بوده و می توان آن را متناسب با نظر مشتری عوض کرد. مدل آکوا از قاب گرد، شیشه معدنی و بدنه استیل تشکیل شده است که برای کارهای روزمره، اداری و رسمی بسیار ایده آل بوده و می تواند نظر هر فرد را جلب کند.

این ساعت ست اوبلاک دارای ابعاد متفاوتی است که قطر قابل مردانه آن معادل 40*48 میلی متر و قطر قاب زنانه 30*36 میلی متر با قفل کلیپسی است. این ساعت از ویژگی های منحصر به فردی نظیر تاریخ شمار، صفحه طرح دار و عقربه های شب تاب و به ویژه تکنولوژی ساخت الکترونیکی (کوارتز) نیز برخوردار است. مدل آکوا رنگ ثابت است و در برابر آب و گرد و غبار توانسته مقاومت خوبی از خود نشان دهد.

ساعت اوبلاک مدل تایگر

ساعت اوبلاک مدل تایگر

ساعت اوبلاک مدل تایگر دارای وزنی معادل 350 گرم بوده و وزن کلی آن به همراه بسته بندی حدودا چیزی معادل 400 گرم است. این مدل ساعت جز دسته محصولات ست برند اوبلاک است و در رنگ های طلایی طلایی، استیل، کافی، مشکی و استیل عرضه شده است. رنگ صفحه آن سفید، مشکی، زرد و کافی است. جنس بدنه آن از brass بوده و قاب گرد، بسیار چشم نواز و زیبایی دارد. بند این ساعت قابل تعویض بوده و در رنگ های طلایی، استیل، کافی و مشکی در بازار موجود است که متناسب با سلیقه خود می توانید آن را انتخاب کنید.

مدل تایگر برای مصارف روزمره، داری و رسمی کاربرد داشته و از ویژگی هایی فوق العاده ای نظیر تاریخ شمار، صفحه طرح دار و عقربه های شب تاب بهره گرفته است. این ساعت از رنگ ثابت برخوردار است و در برابر آب و گرد و غبار توانسته مقاومت خوبی از خود نشان دهد. لازم به ذکر است که برای نگهداری و تمیز کردن ساعت، بهتر است از مصرف مواد شوینده جهت شستشو جلوگیری کنید.

در زمان خرید ساعت ست به چه نکاتی توجه کنیم؟

ساعت مچی اوبلاک، برندی ایرانی است که توانسته توجه کاربران زیادی را به خود جلب کند. اما ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که به هنگام خرید ساعت با مشکل مواجه شده باشید. زیرا ساعت ها در فرم، رنگ، طرح و برند های متنوعی عرضه شده اند که انتخاب را سخت می کنند. معمولا پارامتر قیمت یکی از دغدغه های مهم افراد در خرید ساعت است. به همین منظور بهتر است قبل از خرید ساعت ست، به برخی نکات دقت کنید تا بتوانید انتخاب خوبی داشته باشید.

لازم به ذکر است که ممکن است این فرایند کمی پیچیده به نظر برسد، اما هنگامی که شما گزینه هایتان را بشناسید، قطعا می توانید ساعت ایده آل خودتان را به راحتی تهیه کنید. این نکات عبارت اند از:

  • انتخاب ساعت با توجه به سابقه برند ساعت
  • پرس و جو از دوستان و جمع آوری اطلاعات از طریق اینترنت
  • تهیه ساعت با توجه به نیاز
  • شکل و ظاهر ساعت
  • سایز ساعت و منطبق با استایل
  • و ...

خرید ساعت ست

خرید ساعت ست

ساعت‌، به عنوان یک وسیله شخصی و فردی، مطابق با سلیقه و نیاز افراد طراحی می ‌شود. عناصر مختلفی نظیر بند ساعت، نوع، استایل، برند و سایر پارامترها در قیمت ساعت اوبلاک تاثیر دارد و هر پارامتر می تواند نقش مهمی را ایفا کند. ساعت های پلاستیکی ارزان ترین نوع ساعت را به خود اختصاص داده اند. بعد از آن ساعت های چرمی و فلزی هستند که نسبت به ساعت قبلی گران تر هستند. ساعت ست نیز متناسب با ویژگی هایی که دارد قیمت های گوناگونی داشته و ممکن است نسبت به ساعت های تکی گرانتر باشد.

ساعت اوبلاک با عرضه انواع ساعت های زنانه و مردانه توانسته یکی از محبوب ترین برندها از نظر زیبایی و کیفیت در ایران باشد. برند اوبلاک دارای ساعت‌های ست با طراحی منحصر به فرد و قیمتی بسیار مناسب است که توجه هر فردی را به خود جلب می کند. برای اطلاع از ساعت های این برند فقط کافی است به مرکز خرید ساعت ست اوبلاک رفته یا در صورت عدم دسترسی به مرکز آن، به سایت رسمی این برند معروف مراجعه کرده و در کمترین زمان ممکن، بهترین و مناسب‌ ترین ساعت ست را تهیه کنید. همچنین می تواند با کارشناسان مجموعه تماس گرفته و اطلاعات کافی را در این زمینه دریافت کنید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها