کد خبر: 671671
تاریخ انتشار :

اهمیت نصب دوربین مداربسته

اهمیت نصب دوربین مداربسته
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

امنیت نصب دوربین مداربسته به قدری زیاد است که شما بخواهید یک شغل جدیدی را تاسیس بکنی ایا جواز کسب جدیدی را اخذ کنید، باید حتماً نسبت به نصب و راه اندازی دوربین مداربسته در محل کار خودتان اقدام کنید و از طرفی تمامی غذاهایی که در تهران زندگی می کنند روزانه با اتفاقات دزدی از همسایه ها و آشنایان خودشان متاثر می شود و بهترین گزینه را نصب دوربین مداربسته می داند.

بنابراین اهمیت نصب دوربین مداربسته و قدیمی در تهران زیاد است که تقریباً کسی در تهران وجود ندارد که به نصب و راه اندازی دوربین مداربسته نیاز نداشته باشد و برای همین لازم است که بهترین نصاب دوربین مداربسته تهران را شناسایی کنید تا بتوانید بهترین خدمات را از ایشان(البته به شرط داشتن شماره تلفن نصاب دوربین مداربسته با تجره و کاملا با اعتماد) بگیرید.

 در این بین لازم است که شما حتما نسبت به شناسایی مناسب دوربین مداربسته و امکاناتی که این این تجهیز به شما میدهد د در کنار خدمات فنی و مهندسی در زمینه نصب و راه اندازی آن داشته باشید.

 در این مقاله خبری می خواهیم به شما یکی از بهترین گزینه ها برای نصب و راه اندازی دوربین مداربسته را معرفی کنیم و آن استفاده از نصاب دوربین مداربسته در تهران می باشد بنابراین لازم است که حتماً با به کارگیری نیروهای متخصص س و باتجربه که مورد تایید ارگانهای دولتی و اتحادیه سیستمهای حفاظتی و نظارتی میباشند اقدام به نصب دوربین توسط بهترین نصاب دوربین مداربسته حرفه ای در تهران دقت کنید شما خودتون توانایی اجرا و راه اندازی دوربین مداربسته را دارید ولی با به کارگیری یک نیروی متخصص مانند نصاب دوربین مداربسته می توانید از خدمات بسیار حرفهای و تجربه بالای این افراد هزینه‌های خود را به شدت کاهش دهید.

 

شماره نصاب دوربین مداربسته

برای اینکه بخواهید با یک نصاب دوربین مداربسته متخصص و با تجربه ارتباط داشته باشید لازم است که شماره تلفن نصاب دوربین مداربسته را داشته باشیم. با توجه به توضیحاتی که دادیم می دانید که برای نصب دوربین مداربسته لازم است که حتما از افراد متخصص و با تجربه استفاده کنید بنابراین سعی کنید حتماً از بهترین نصاب دوربین مداربسته کاملاً حرفه ای بهره بگیرید و در واقع شماره تلفن نصاب دوربین مداربسته خوب را داشته باشید.

بر اساس تجربه چندین ساله ما در حوزه سیستم های حفاظتی و نظارتی می‌توانیم به صورت قاطع و خیلی دقیق به شما بگویم که برای اینکه شماره تلفن نصاب دوربین مداربسته محل خودتان را داشته باشید بهتر است با شرکت چشمان بیدار آریا تماس بگیرید تا زمان معرفی بهترین نیرو و نصاب دوربین مداربسته در محل زندگی و یا کسب و کار شما خیال شما از این راحت باشد که شما بهترین نیرو را جهت نصب و راه اندازی دوربین مداربسته در اختیار دارید.

ردیف

نوع دوربین

هزینه نصب دوربین

1

دوربین مداربسته آنالوگ

تا ارتفاع 3 متری، هر دوربین 140 هزار تومان

بالای ارتفاع 3 متری هر دوربین 210 هزار تومان

2

دوربین مداربسته AHD-CVI-TVI

تا ارتفاع 3 متری، هر دوربین 140 هزار تومان

بالای ارتفاع 3 متری هر دوربین 210 هزار تومان

3

دوربین مداربسته IP یا همان دوربین مداربسته تحت شبکه

تا ارتفاع 3 متری، هر دوربین 200 هزار تومان

بالای ارتفاع 3 متری هر دوربین 350 هزار تومان

4

دوربین مداربسته اسپیددام یا همان دوربین مداربسته چرخشی

در صورت نصب بر روی دیواربه ازای هر دوربین 1 میلیون تومان و در صورت نصب بر روی دکل به ازای هر متر دکل نیلز به دکل نورد متری 300 هزار تومان

 

 

همانطور که در جدول بالا مشاهده میکنید، هزینه نصب دوربین مداربسته براساس نوع دوربین که توسط نصاب دوربین مداربسته شرکت چشمان بیدار آریا در تمامی مناطق تهران نصب میشود به شرح بالا می باشد.

نصاب دوربین

انواع دوربین مداربسته

برای اینکه بدانید چه مدل دوربینی برای پروژه شما مناسب است و شما میتوانید از آن برای امنیت منزل و محل کار خودتان استفاده کنید، لازم است که انواع دوربین مداربسته را شناسایی کنید. دوربین مداربسته از نظر ظاهری به دو دسته دام و بولت تقسیم میشوند( دوربین دام همان دوربین سقفی است و دوربین بولت همان دوربین دیواری است) و از نظر تکنولوژی به چندین دسته قابل دسته بندی هستند، مانند دسته کیفیت تصویر که به دسته کلی آنالوگ، AHD و IP و از جهایت دیگر دسته بندی های متفاوتی دارد.

بهترین دوربین مداربسته که برای نصب در منزل در تهران به کار برده می شود دوربین های مداربسته HD میباشد که معمولا توسط بهترین نصاب دوربین مداربسته این مدل از دوربین پیشنهاد می شود.

برای اینکه بهترین دوربین را خریداری کنید باید با شماره تلفن نصاب دوربین مداربسته تماس بگیرد و با توضیحات اولیه در مورد محل نصب مشاوره اولیه را برای انتخاب دوربین مناسب خودتان اقدام نمایید.

بهترین نصاب دوربین مداربسته تهران

برای اینکه بتوانید از تمامی قابلیتهای دوربین مداربسته استفاده کنید، باید علاوه بر انتخاب دوربین مداربسته مناسب محل مورد نظر، حتما اجرا کار را به بهترین نصاب دوربین مداربسته بسپارید و رد شهر تهران بهترین نصابها در شرکت چشمان بیدار آریا مشغول به کار هستند و تمامی خدمات فنی و مهندسی مورد نظر را میتوانید از این افراد بخواهید.

برای انتخاب بهترین نصاب دوربین مداربسته در تهران کافی است که با شماره تلفن شرکت چشمان بیدار آریا تماس بگیرید و با معرفی نوع پروژه و همچنین منطقه که میخواهید اقدام به راه اندازی دوربین مداربسته کنید، بهترین نصاب دوربین مداربسته برای شما اعزام خواهد شد.

تمامی نصابهای این شرکت دارای کارت شناسایی و تماما به صورت رسمی در این شرکت حضور دارند بنابراین تمامی فعالیتهای آنها تحت نظر شرکت بود و شما با خیال راحت میتوانید امنیت منزل و محل کار خودتان را به این افراد بسپارید.

درباره شرکت چشمان بیدار آریا

یکی از بهترین شرکت ها در زمینه دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن در تهران فعالیت می‌کند شرکت مهندسین چشمان بیدار آریا میباشد که دارای سابقه بیش از ۲۰ سال فعالیت در حوزه سیستم های نظارتی و حفاظتی می باشد. این شرکت در تهران و در پاساژ امجد تأسیس شده و از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را در زمینه دوربین مداربسته آغاز کرده و توانسته سهم عمده ای را از بازار دوربین مداربسته به خود اختصاص بدهد.

این شرکت به علت دارا بودن تعداد زیادی از افراد متخصص در حوزه نصب و راه اندازی دوربین مداربسته آمادگی این را دارد تا در اسرع وقت بهترین نصاب دوربین مداربسته را برای شما اعزام کند تا با کمترین هزینه بیشترین بازده را از نصب و راه اندازی دوربین مداربسته خودتان داشته باشید.

در صورت نیاز میتوانید با شماره تلفن نصاب دوربین مداربسته شرکت چشمان بیدار آریا به تلفن 02166762449 تماس بگیرید تا در هر منطقه ای از تهران که هستید نسبت به اعزام بهترین نصاب دوربین مداربسته برای شما اقدام شود.

این شرکت همیشه نیروهای خوبش را آموزش میدهد تا بهترین نصاب دوربین مداربسته را آماده بکار داشته باشد و شما میتوانید شماره تلفن نصاب دوربین مداربسته منطقه خودتان در تهران را فقط و فقط از شرکت چشمان بیدار آریا بخواهید.

دفتر مرکزی این شرکت در منطقه جمهوری می باشد ولی دارای چندین شعبه در شرق تهران و غرب تهران نیز می باشد.

 

بهترین نصاب دوربین مداربسته تهران

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها