کد خبر: 673086
تاریخ انتشار :

نظافت کارخانه با مواد شوینده صنعتی

نظافت کارخانه با مواد شوینده صنعتی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

آیا تا به حال به اهمیت اسکرابرها در نظافت محیط‌های مختلف توجه داشته‌اید؟ باید قبول کنیم که باید از روش‌های جدید برای انجام خدماتی نظیر نظافت بهره برد تا کارها با کیفیت بالایی انجام شوند. در این مطلب می‌خواهیم شما را با اهمیت مواد شوینده صنعتی آشنا کنیم.

آشنایی با مواد شوینده صنعتی

مواد شوینده صنعتی یا دترجنت وظیفه اصلی پاک کردن آلودگی‌ها، کثیفی‌ها و چربی‌های روی سطح زمین را دارند. منظور از دترجنت مخلوطی از چندین سورفکتانت است که می‌توان آنها را از خانواده صابون‌هایی که حل شدن آنها در آب به‌سختی انجام می‌شود دانست.

ماده‌های شستشودهنده از آلکیل بنزن سولفونات‌ها هستند و به همین دلیل به سادگی می‌توانند سخت‌ترین لکه‌ها را از سطح بزدایند. برای هر سطح، مواد مخصوصی طراحی شده که علاوه بر اینکه آلودگی‌ها را از بین می‌برند، هیچ آسیبی به کیفیت آنها وارد نمی‌کنند.

استفاده از مواد شوینده اسکرابر

این روزها استفاده از زمین شو صنعتی در بسیاری از سازمان‌ها و اداره‌ها به یک امر ضروری تبدیل شده است. در این دستگاه‌ها دو مخزن آب در نظر گرفته شده که یکی از آنها قبل از شروع کار با آب تمیز پر می‌شود و دیگری با انجام عملیات شستشو آب کثیف را در خود ذخیره می‌کند.

بسیاری از آلودگی‌های کف زمین تنها با آب تمیز از بین نمی‌روند و به همین دلیل بخشی برای استفاده از دترجنت مناسب در دستگاه‌ها در نظر گرفته شده است. اسکرابرها به نوع طراحی می‌شوند که آب تمیز با ماده شوینده به مقدار کافی مخلوط می‌شود تا هیچ آلودگی در سطح باقی نماند.

با استفاده از این مواد رایحه فوق‌العاده دلپذیری در محیط پخش می‌شود و به این ترتیب از شر بوهای دیگر نیز رها می‌شوید. خرید این مواد نیز بهتر است از شرکت‌های معتبر انجام گیرد تا خیالتان از اصالت، کیفیت و کارایی محصول آسوده باشد.

مزایای استفاده از مواد شوینده صنعتی

اگر توجه داشته باشید در منازل در دستگاه‌های مختلف نظیر لباسشویی، ظرفشویی و ... از پودرها و مایع‌های شوینده استفاده می‌شود. این مواد در هر دستگاه با توجه به متریالی که با آن در ارتباط خواهند بود تهیه می‌شوند و هر برندی بهترین ترکیب را ارائه دهد محبوبیت بالایی کسب می‌کنند.

از شیشه‌پاک‌کن‌های ساده گرفته تا وسایل پاک کننده‌ای که در اتومبیل‌ها استفاده می‌شود، همگی ویژگی‌ها منحصربه‌فردی دارند. در اسکرابرها نیز استفاده از مواد شوینده صنعتی مزایای زیادی دارد که در ادامه به چند مورد از آنها اشاره می‌کنیم.

عملکردی سریع

وظیفه اصلی دترجنت این است که پیوند بین سطح و آلودگی‌های مختلف را بشکند یا سست کند تا آب تمیز و برس دستگاه به راحتی آنها را به مخزن آلوده انتقال دهد. برخی از آلودگی‌ها سرسخت هستند و تنها با آب تمیز نمی‌شوند بهترین راهکار برای تمیز کردن آنها استفاده از این مواد است.

8

سازگاری با سطح

یکی از مسائل بسیار مهم استفاده از محصولاتی سازگار با متریال سطح است. همانطور که شما از تیره شوی برای لباس‌های مشکی استفاده می‌کنید تا براقیت آنها حفظ شود و مثال‌های دیگری که شما نیز می‌توانید ذکر کنید، ماده‌های شوینده دستگاه اسکرابر را نیز می‌توان به همان شکل انتخاب کرد.

شما با کسب اطلاعات از مجموعه‌های معتبری نظیر شرکت اتحاد صنعت صدرا می‌توانید بهترین مواد تمیزکننده سطح را تهیه کنید. قبل از خرید سعی کنید دامنه اطلاعات خود را گسترش دهید.

دستورالعمل تولید کننده

شما با خرید هر ماده مخصوصی می‌توانید از دستورالعمل تولید کننده هر میزانی که باید به دستگاه بریزید را بدانید. به این ترتیب هیچ کس دچار سردرگمی نخواهد بود که چه مقدار از ماده را باید در دستگاه ریخت. نوشتن این دستورالعمل در تمامی برندها رعایت می‌شود.

سرعت دادن به عملیات

از مزایای اصلی مواد شوینده صنعتی می‌توان به تسریع انجام عملیات نظافت اشاره کرد. با استفاده از این مواد دیگر نیازی به عبور چند باره از یک مکان کثیف نیست و تنها با یک بار عبور هر نوع آلودگی از بین می‌رود. در این حالت کاربر نیز به‌راحتی می‌تواند مساحت زیادی را در طول روز تمیز کند و دچار خستگی نشود.

صرفه‌جویی در مصرف آب

بدیهی است که با توجه به مزیتی که در بالا اشاره شد، مقدار آب کمتری استفاده می‌شود. با توجه به کمبود آب‌های زیر زمینی در هر زمینه‌ای باید به صرفه‌جویی در آن توجه داشت. اسکرابرها در امر نظافت این مورد را به کمک دترجنت به خوبی عملی می‌کنند.

کاهش انتشار بیماری‌ها

با تجربه‌ای که از کرونا داریم اکنون بهتر می‌دانیم که یک ویروس چه بلاهایی می‌تواند در یک جامعه ایجاد کند. آلودگی‌های محیطی یکی از عوامل مهم انتشار بیماری‌ها هستند که به کمک دستگاه‌ها می‌توان این موارد را به حداقل رساند.

کاهش هزینه‌ها

برخی از افراد گمان می‌کنند که هزینه مواد مختلف شوینده به عنوان یک هزینه برای سازمان محسوب می‌شود در حالی‌که این محصولات در کاهش هزینه‌های نظافت نقش موثری ایفا می‌کنند. اولین نکته مهم این است که نیرو‌های انسانی کمتری را به کار خواهید گرفت. همچنین به دلیل کیفیت بالای این محصولات شما به جای خرید زیاد شوینده‌های بی‌کیفیت دیگر می‌توانید مقدار بسیار ناچیز این مواد را تهیه کنید.

9

پیمانکاری نظافت کارخانه

با توجه به اینکه در دنیای مدرن همه به این باور رسیده‌اند که بهتر است همه کارها به افراد و مجموعه‌های متخصص سپرده شود، در امر نظافت صنعتی نیز این موضوع مطرح است. این روزها شرکت‌های زیادی نیاز به این دارند که امور نظافتی خود را به بیرون از کارخانه محول کنند.

اگر شما نیز قصد چنین کاری دارید بهتر است با شرکت اتحاد صنعت صدرا در این مورد مشورت کنید. این مجموعه با بیش از 20 سال سابقه از برترین دستگاه‌های حال حاضر دنیا برای نظافت استفاده می‌کند و تمام کاربران با آموزش‌هایی که دیده‌اند می‌توانند در هر محیطی بالاترین کارایی را از دستگاه‌ها بگیرند.

این مجموعه با قبول پیمانکاری نظافت صنعتی سعی بر این دارد تا تفاوت انجام کار توسط متخصص و افراد ساده را برای مدیران مشخص کند.

خرید مواد شوینده از اتحاد صنعت صدرا

افراد زیادی با شرکت اتحاد صنعت صدرا در زمینه ارائه اسکرابرهای مختلف آشنا شده‌اند. این شرکت در طول خدمت خود دستگاه‌های مختلفی را برای راحتی حال هموطنان عرضه کرده و در بسیاری از زمینه‌های دیگر نیز فعالیت داشته است.

این مجموعه با اخذ نمایندگی رسمی برند  comac ایتالیا هم اکنون محصولات مختلف این برند را عرضه می‌کند. آشنای با تنوع محصولات این برند برای شما خالی از لطف نخواهد بود. محصولات برند comac ایتالیا در لیست برترین اسکرابرهای جهان جای دارند.

اگر شما با اتحاد صنعت صدرا همکاری خود را آغاز کنید مطمئن باشید که همیشه با این مجموعه در ارتباط خواهید بود. ماده‌های شوینده مختلف را می‌توانید از این مجموعه تهیه کنید. شما با شماره تلفن‌های مندرج در سایت می‌توانید با مسئولین این شرکت در ارتباط باشید و پاسخ سوالات خود را به‌طور کامل و شفاف دریافت نمایید.

جمع بندی

10

خرید اسکرابر صنعتی می‌تواند به شما در کاهش هزینه‌های نظافتی کمک بزرگی باشد. در صورتی که مشغله زیادی دارید می‌توانید امر نظافت کارخانه خود را به مجموعه‌های کاربلدی نظیر اتحاد صنعت صدرا بسپارید. این مجموعه با سابقه طولانی که دارد افراد حرفه‌ای در اختیار دارد که امر فروش و ... را برای مشتریان بسیار آسان کرده است.

در حال حاضر این شرکت نمایندگی رسمی برند comac ایتالیا در ایران است و شما می‌توانید محصولات مختلف این برند را از این مجموعه تهیه کنید.

 

۰۲۱-۴۵۹۴۷۰۰۰

etehadsanat.com

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها