کد خبر: 673556
تاریخ انتشار :

راهنمای خرید تلفن ویپ + انواع سیستم‌های تلفنی آن

راهنمای خرید تلفن ویپ + انواع سیستم‌های تلفنی آن
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

اگر قصد خرید تلفن ویپ را دارید، باید پیش از آن به مطالعه یک راهنمای خرید تلفن ویپ بپردازید؛ زیرا تنها در این صورت است که می‌توانید خریدی مطمئن و به‌صرفه داشته باشید و تلفن ویپی مطابق با نیاز خود را خریداری کنید. پیشنهاد ما به شما این است که پس از مطالعه این راهنمای خرید، برای خرید تلفن ویپ به سایت کاتالیزورها (https://www.catalizorha.com) مراجعه کنید!

آشنایی با تلفن ویپ و دلایل استفاده از آن

یکی از جدیدترین و به‌روزترین تکنولوژی‌ها و فناوری‌هایی که توانسته است به خوبی جایگاه خود را در شرکت‌ها و سازمان‌ها باز کند، ویپ (VOIP) است. ویپ که مخفف عبارت Voice Over IP است پروتکلی برای انتقال صدا در بستر اینترنت است. تلفن‌های ویپ امکان استفاده از این پروتکل را برای شما فراهم می‌کنند و به شما کمک می‌کنند تا بتوانید تماس‌های تلفنی خود را با اتصال به اینترنت انجام دهید. در واقع می‌توان گفت که پروتکل ویپ سیگنال‌های صوتی را به داده‌های دیجیتال تبدیل می‌کند و سپس انتقال این داده‌ها را از طریق اینترنت انجام می‌دهد.

استفاده از تلفن ویپ منجر به کاهش هزینه‌های تماس شما می‌شود. البته شاید برایتان جالب باشد که بدانید این سیستم‌های ویپ علاوه بر دارا بودن امکان تماس تلفنی، از قابلیت‌هایی از جمله اشتراک فایل، چت‌های متنی، کنفرانس‌های تصویری و ... نیز بهره می‌برند.

5

انواع سیستم‌های تلفن ویپ بر حسب کاربرد

اگر قصد دارید تا تلفن ویپی مناسب با کاربرد موردنظر خود تهیه کنید، ما در ادامه این راهنمای خرید تلفن ویپ، شما را با انواع سیستم‌های تلفن ویپ آشنا می‌کنیم. پس با ما همراه باشید!

1.تلفن ویپ کارمندی

این تلفن‌های ویپ دارای امکانات محدودی هستند و بیشتر برای ارتباطات تلفنی بر بستر اینترنت استفاده می‌شوند. بسیاری از تلفن‌های ویپ مورد استفاده در سازمان‌ها و ادارات از نوع کارمندی هستند و به همین دلیل برخورداری از کیفیت بالا در این تلفن‌ها بسیار ضروری است.

2.تلفن ویپ مدیریتی

این تلفن‌های ویپ به دلیل کاربرد کنترلی و مدیریتی دارای قابلیت‌های بیشتری نسبت به تلفن‌های کارمندی هستند. تلفن‌های ویپ مدیریتی امکان مدیریت و کنترل تماس‌ها را به طور کامل فراهم می‌کنند.

3.تلفن ویپ بی‌سیم IP

این تلفن‌های ویپ برای افرادی که به طور دائم در حال جابه‌جایی هستند کاربرد دارند. این تلفن‌ها از طریق wifi به اینترنت متصل می‌شوند و کاربردی مشابه سایر تلفن‌های ویپ دارند.

4.تلفن ویپ کنفرانسی

این تلفن‌ها برای استفاده در اتاق‌های کنفرانس و جلسات طراحی شده اند. تلفن‌های VOIP کنفرانسی دارای میکروفون‌ها و اسپیکر‌های بسیار قوی هستند و کیفیت صدای بسیار بالایی دارند.

5.تلفن ویپ تصویری

این تلفن‌ها امکان برقراری تماس‌های تصویری و ویدیویی را برای کاربران فراهم می‌کنند. برقراری ویدیو کنفرانس و جلسات غیرحضوری با استفاده از این تلفن‌ها بسیار رایج است.

راهنمای خرید تلفن ویپ با امکانات موردنیاز

با توجه به نکات گفته شد در بالا، باید تاکنون نوع تلفن ویپ موردنیاز خود را انتخاب کرده باشید. اکنون باید بررسی کنید که تلفن ویپ موردنظر باید چه امکاناتی را در اختیار شما قرار بدهد.

برخی از مهم‌ترین امکانات این تلفن‌های ویپ شامل صدای HD، کاهش نویز پس‌زمینه، بلوتوث، وای‌فای، صفحه نمایش لمسی، انتقال و فوروارد تماس، تاریخچه تماس، به‌روزرسانی سیستم‌عامل، فهرست تماس، صفحه نمایش رنگی، پشتیبانی از سیستم‌عامل اندروید و ... هستند که شما می‌توانید بنا به نیاز خود پس از مطالعه کامل راهنمای خرید تلفن ویپ به خرید این محصولات با امکانات موردنیاز خود بپردازید.

6

آشنایی با برندهای مختلف تلفن‌های تحت شبکه

با توجه به میزان تقاضای بالا برای خرید محصولات تلفن ویپ، شرکت‌ها و برندهای بسیار زیادی در حال ارائه این محصولات هستند. در زیر برخی از برترین برندهای تولیدکننده تلفن ویپ را به شما معرفی می‌کنیم، تا بتوانید خریدی مطمئن و به‌صرفه داشته باشید. آشنایی با این برندها می‌تواند به عنوان راهنمای خرید تلفن ویپ برای شما بسیار مفید باشد.

·سیسکو

بدون شک نام سیسکو برای هر کسی که کمترین اطلاعاتی در زمینه تجهیزات شبکه و تکنولوژی داشته باشد آشناست. این برند آمریکایی تلفن‌های ویپ را با بالاترین کیفیت و کارایی تولید و در بازار جهانی عرضه می‌کند.

·گرند استریم

این برند معروف آمریکایی، با وجود اینکه نسبت به سایر برندها از سابقه کمتری برخوردار است؛ اما به خوبی توانسته است تا جایگاه خود را در بازار جهانی پیدا کند و شما می‌توانید با خیال راحت به خرید محصولات تلفن ویپ این برند بپردازید.

·یالینک

یالینک یکی دیگر از برندهای معروفی است که به ارائه انواع تلفن ویپ باکیفیت در ایران می‌پردازد. این برند چینی با ارائه تجهیزات ویپ باکیفیت به عنوان یکی از بهترین برندهای تجهیزات شبکه در دنیا شناخته می‌شود.

از دیگر برندهای معروف که به ارائه تلفن ویپ در ایران می‌پردازند می‌توان به برندهای پاناسونیک، آوایا، فنویل، هواوری، نیوراک و سنگوما اشاره کرد.

خرید تلفن ویپ از سایت کاتالیزورها

اکنون که به مطالعه راهنمای خرید تلفن ویپ پرداختید و با انواع تلفن ویپ، ویژگی‌ها و امکانات و نیز برندهای ارائه کننده این محصول به طور کامل آشنا شدید، می‌توانید برای خرید تلفن ویپ از طریق سایت کاتالیزورها اقدام کنید و محصول موردنظر خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری کنید.

منبع : https://www.catalizorha.com/مقالات-تلفن-ویپ/

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها