کد خبر: 684642
تاریخ انتشار :

قهوه سوپریم دکتر بیز : قدرت گانودرما و جینسینگ در کنار هم

قهوه سوپریم دکتر بیز : قدرت گانودرما و جینسینگ در کنار هم در دنیای همیشه در حال تکاملِ قهوه، جایی که طعم، کیفیت و سلامتی برای مصرف کنندگان اهمیت پیدا می کند، قهوه سوپریم دکتر بیز به عنوان...

قهوه سوپریم دکتر بیز : قدرت گانودرما و جینسینگ  در کنار هم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

در دنیای همیشه در حال تکاملِ قهوه، جایی که طعم، کیفیت و سلامتی برای مصرف کنندگان اهمیت پیدا می کند، قهوه سوپریم دکتر بیز به عنوان برندی ظاهر می شود که حاصل ترکیبی خارق‌العاده از دو ماده قدرتمند و پر فایده است. قهوه فوری سوپریم دکتر بیز بر اساس ترکیب پودر قارچ گانودرما و جینسینگ به همراه قهوه به وجود می‌آید. این ترکیب منحصربه‌فرد نه تنها تجربه‌ای متفاوت را ارائه می‌دهد، بلکه مزایای سلامتی متعددی نیز دارد که این قهوه را در بین رقبای خود متمایز می‌کند.

قارچ گانودرما که به عنوان قارچ ریشی نیز شناخته می شود، قرن‌ها در طب سنتی چینی به دلیل خواص دارویی آن مورد توجه بوده است. امروزه محققین به این نتیجه رسیده‌ اند که قارچ گانودرما به دلیل خواص و ترکیبات طبیعی سودمند خود و همچنین با اثرات آنتی اکسیدانی قوی که دارد می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در تقویت کردن سیستم ایمنی و بهبود سلامت داشته باشد و علاوه بر آن به دلیل خصلت آداپتوژنی خود، سطح خستگی و استرس را به شکل چشم گیری کاهش دهد.

نکته‌ی مهم در رابطه با مصرف قارچ گانودرما، کیفیت قارچ مصرفی و نحوه‌ی مصرف آن است چرا که اولا قارچ گانودرما گونه‌های متفاوتی دارد که برخی از این گونه‌ها حتی ارزش مصرفی ندارند چه برسد به خواصی سودمند برای سلامتی و دوما دوز مصرفی و نحوه‌ی آماده سازی و چگونگی مصرف قارچ نیز در رسیدن به نتایج مثبت بسیار حائز اهمیت است.

اینجاست که اهمیت قهوه سوپریم دکتر بیز به عنوان تنها فرآورده‌ی قارچ گانودرمای استاندارد تولید شده در ایران مشخص می‌شود.

a1

قهوه فوری سوپریم دکتر بیز

قهوه فوری سوپریم دکتر بیز را می‌توان نماد طعم و کیفیت استثنایی دانست. این قهوه که با نهایت دقت و تخصص تولید شده، نوید یک تجربه‌ی متفاوت را برای همه علاقه‌مندان به قهوه می‌دهد. چه بخواهید صبح زود و قبل از شروع فعالیت‌های روزانه یک فنجان قهوه میل کنید و چه بخواهید عصر ها و بعد از کار، خستگی خود را با یک فنجان قهوه به‌ دَر کنید و یا حتی اگر قبل از شروع فعالیت های ورزشی خود نیاز به یک انرژی‌زای طبیعی دارید؛ قهوه سوپریم دکتر بیز یک انتخاب عالی، کامل و مطمئن است.

چیزی که قهوه فوری سوپریم دکتر بیز را از دیگر فرآورده‌های قهوه‌ی فوری متمایز می‌کند، انتخاب دقیق دانه‌های آن از بهترین مناطق کشت قهوه در سراسر جهان است. هر دانه قهوه عربیکا تحت یک فرآیند دقیق قرار می گیرد تا اطمینان حاصل شود که فقط بهترین دانه‌ها وارد فنجان شما می‌شود. در نتیجه طعمی که تجربه خواهید کرد بسیار نزدیک به قهوه‌های اصیل بوده که در هر جرعه‌ی آن تلخی و گسی دوست داشتنی قهوه را خواهید چشید.

در نتیجه قهوه سوپریم دکتر بیز هم طعم اصیل و دلچسب قهوه را به شما می‌دهد و هم خواص کم نظیر و فوق العاده ای را برای بهبود و افزایش سطح سلامتی‌تان به ارمغان می‌آورد.

1

قهوه فوری سوپریم همراه با پودر قارچ گانودرما و جینسینگ

اگر عاشق قهوه و علاقه‌مند به سلامتی هستید، آماده شوید تا قهوه فوری سوپریم دکتر بیز را به شما معرفی کنیم. قهوه سوپریم دکتر بیز نوشیدنی است که می‌تواند طعم غنی قهوه‌ی ممتاز را با فواید بی‌شمار پودر قارچ گانودرما و جینسنگ ترکیب کند و همه را یکجا و در قالب یک فنجان قهوه‌ در اختیارتان قرار دهد. قهوه فوری سوپریم همراه با پودر قارچ گانودرما و جنسینگ امروزه به‌عنوان یکی از مقوی‌ترین نوشیدنی‌های طبیعی شناخته می‌شود.

ترکیب گانودرما و جینسینگ قرن‌هاست که در طب سنتی چینی به دلیل خواص متعددی که برای سلامتی دارد، مورد توجه بوده است. و امروزه در کشورمان ایران نیز این ترکیب ارزشمند وجود دارد که در واقع همان قهوه سوپریم دکتر بیز می باشد. قهوه فوری سوپریم دکتر بیز ترکیبی از قارچ گانودرما و جینسینگ است که در بستری از قهوه قرار گرفته تا بتواند بهترین عملکرد و اثربخشی را داشته باشد.

2

جینسینگ که به دلیل اثرات جوان‌ کنندگی‌ اش مشهور است با قرار گرفتن در کنار قارچ گانودرما می‌تواند انقلابی در سبک زندگی شما ایجاد کند. نکته ی جالب در رابطه با این ترکیب فوق العاده قرار گرفتن آنها در بستری از قهوه است چراکه خود قهوه علاوه بر دارا بودن کافئین طبیعی که خود به عنوان یک محرک برای افزایش اثر بخشی عمل می‌کند، دارای مقادیر بسیار زیادی آنتی اکسیدان است که می‌تواند برای سلامتی و جوانسازی به شدت سودمند باشد.

مصرف مداوم قهوه سوپریم دکتر بیز برخلاف مصرف قهوه‌‌های معمولی نه تنها هیچگونه عوارضی برای بدن ندارد بلکه بسیاری از افرادی که به قهوه حساسیت داشته و یا با مصرف معمول آن مشکل دارند می‌توانند به لطف وجود قارچ گانودرما، بدون هیچ حساسیت و مشکلی از آن استفاده کنند؛ البته این موضوع در رابطه با افرادی که ممنوعیت مصرف کافئین دارند صدق نمی‌کند.

همچنین قهوه فوری سوپریم دکتر بیز هرچه بیشتر و طولانی تر مصرف شود می‌تواند عملکرد بهتر و کاملتری در بدن داشته باشد که خود این موضوع به کاهش و رفع بسیاری از اختلالات داخلی بدن کمک می‌کند پس شما هم هرچه زودتر نسبت به مصرف این نوشیدنی فوق‌العاده اقدام کنید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها