کد خبر: 705323
تاریخ انتشار :

آیا استند دیجیتال باعث فروش بیشتر شما می‌شود؟

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

تا حال به این مورد فکر کرده‌اید که چگونه می‌توانید با کم‌ترین هزینه، فروش و سود خود را افزایش دهید؟ در زمان کنونی رقابت و خلاقیت در کارها باعث می‌شود که بتوانید سایر رقبای خود را کنار بزنید. تبلیغات درست و اصولی مهم‌ترین عاملی است که می‌تواند سود شما را افزایش داده و محصول شما را در میان رقبا، منحصر به فرد کند. اما سوالی که حال پیش می‌آید این است که چه روش تبلیغاتی برای کسب و کار شما مناسب‌تر است؟ استند دیجیتال یکی از جدیدترین متدهای تبلیغاتی به شمار می‌آید که نظر مثبت بسیاری را به خود جلب کرده است.

استند دیجیتال محصول تبلیغاتی با قیمتی مناسب به حساب می‌آید که با مزایای منحصر به فردی که دارد؛ توجه کسب و کارهای خرد و کلان را به خود جلب کرده است. این استندها در سایزها و اندازه‌های مختلفی یافت می‌شوند. در ادامه توضیحات کامل و جامعی درباره این محصول تبلیغاتی به شما ارائه می‌شود تا با داشتن اطلاعاتی کامل اقدام به خرید آن کنید.

استند دیجیتال چیست؟

استندهای دیجیتال از قرار گرفتن یک استند دیجیتال تبلیغاتی بر روی پایه تشکیل شده است. این استند هوشمند تبلیغاتی به صاحبان کسب و کار کمک می‌کند تا محصول و خدمات خود را به شیوه‌ای نوین به مشتریان معرفی کنند. استند دیجیتال بر ذهن افراد تاثیر می‌گذارد و تصمیم آن‌ها برای خرید و مراجعه به فروشگاه تغییر می‌دهد. ویترین فروشگاه اولین عنصر از مغازه شما است که ارتباط بین مخاطب و کسب و کار را به وجود می‌آورد.

وجود استند ایستاده تبلیغاتی در محیط داخلی فروشگاه برای چند لحظه هم که شده توجه افراد را به خود جلب می‌کند. از این ترافیک عبوری که جلوی مغازه ایجاد می شود؛ می توان در راستای جذب مشتری استفاده کرد. شما در همین مدت زمان کوتاه هم می‌توانید پیام‌های مد نظر خود را به مخاطب برسانید. در چنین شرایطی افراد به خرید ترغیب می‌شوند. یک صفحه نمایش خوب توجه خریداران را به خود جلب می‌کند و آن‌ها را تشویق می‌کند تا برای کشف محصولات و خدمات به داخل مغازه بروند.

کیوسک دیجیتال فناوری نوین است که با کمک جذابیت‌های بصری تبلیغ، نفوذ از برند را افزایش داده و فروش را نیز افزایش می‌دهند. یک استند ایستاده تبلیغاتی، مشتریان وفادار و همچنین کسانی را که قبلاً هرگز از شما خرید نکرده اند را تشویق می‌کند تا به داخل فروشگاه بیایند. این موضوع به طور طبیعی آمار فروش را در فروشگاه شما را افزایش می‌دهد. با توجه به نظرسنجی‌هایی که صورت گرفته است؛ استند دیجیتال امروزه به عنوان یکی از برترین وسیله‌های تبلیغاتی شناخته می‌شود.

کاربردها و مزایای استند دیجیتال

استند هوشمند امروزه کاربرد وسیعی در کسب و کار های گوناگون دارد. از انواع پرکاربرد آن می توان به استند ایستاده تبلیغاتی، مانکن دیجیتال و کیوسک دیجیتال اشاره کرد. از مهم‌ترین مزایای این استند‌های led می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

امکان حمل و نقل و جابجایی

در محل‌های مختلفی از فروشگاه می‌توانید از این نوع استند‌ها استفاده کنید. این وسیله تبلیغاتی را می‌توان از نوع چرخدار خریداری کنید تا بتوانید به راحتی از نقطه‌ای به نقطه دیگر انتقال دهید.

وزن سبک

از دیگر مزیت‌های این محصول تبلیغاتی می‌توان به وزن کم آن اشاره کرد. این ویژگی به حمل و نقل آسان محصول کمک کرده و اجازه می‌دهد استند led دیجیتال عملکرد یکپارچه و ظریفی داشته باشد. این استند‌ها را حتی می‌توان بر روی پیشخوان قرار داد. از تبلیغ تخفیفات مخصوص فصل و آخر سال می‌توان در این استند‌ها نهایت استفاده را کرد.

انعطاف پذیری بالا در نصب

این محصول تبلیغاتی به گونه‌ای ساخته شده است که شما می‌توانید آن را در موقعیت‌های مختلف استفاده کنید. برای مثال استندها قابلیت نصب بر روی دیوار، قرار گرفتن بر روی پایه یا زمین را نیز دارند. به عبارتی شما با تهیه این محصول هیچ محدودیتی در استفاده از آن احساس نخواهید کرد.

به روز رسانی آسان

به سادگی می‌توانید محتوای این استند‌ها را تغییر دهید. شما با دسترسی به نرم افزار استند دیجیتال می‌توانید در مدت زمان کوتاه، تبلیغات خود را به روز کنید. تغییر تبلیغ در بازه‌های زمانی مختلف، جذابیت محتواهای فروشگاه شما را برای مخاطبان افزایش می‌دهد. تکراری بودن تبلیغات برای مدت زمانی طولانی تصویری ذهنی قدیمی برای محصولات شما در بدن مخاطب می‌سازد. شما می‌توانید در لحظه محتوای استند دیجیتال خود را تغییر دهید. در زمان‌های نزدیک به ناهار، تبلیغات مربوط به ساندویچ را پخش کنید. در ساعات ابتدایی صبح با توجه به نیاز افراد، انواع مختلف قهوه و چای را تبلیغ کنید.

جذابیت بصری محتوا‌های نمایشی

استفاده از محتواهای ویدیوئی و تصاویر، باعث می‌شود نظر مخاطبان ناخواسته به سمت مغازه شما جلب شود. جذابیت بصری این تبلیغات سبب می‌شود تا افراد برای دیدن سایر محصولات مغازه شما بیایند. در انتخاب رنگ و گرافیک محتواهای تبلیغاتی خود دقت کافی را داشته باشید. هرچه آمار مراجعه مخاطبان به فروشگاه شما بیشتر شود؛ شانس تبدیل شدن آن‌ها به مشتری و میزان فروش شما افزایش می‌یابد.

خریدی سریع

یک استند دیجیتال می‌تواند نظر مخاطبان را به خود جلب می‌کند و آن‎ها را با محصولاتی آشنا می‌کند که قبلاً ندیده‎‌اند یا قصد خرید نداشتند. این موضوع می‌تواند منجر به خریدهای فوری و افزایش فروش شود. نمایش درصد‌های تخفیف بالا برای محصولات گوناگون راهی است که افراد را به خرید‌های سریع و بدون فکر وا می‌دارد. در چنین تبلیغ‌هایی مقایسه قیمت قبل و بعد از تخفیف اغلب افراد را متقاعد می‌کند که آن محصول را بخرند. با خرید سریع، میزان فروش شما در مدت زمان کوتاهی افزایش قابل توجهی می‌یابد.

سخن پایانی

در این مقاله با یکی از محصولات به روز و جدید تبلیغاتی آشنا شدید. اگر شما هم دغدغه افزایش میزان فروش محصول و خدمات خود را دارید و به دنبال راه مناسبی برای کسب سود بیشتر و جذب مشتریان بیشتر هستید، بی‌شک استند دیجیتال می‌تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد. اکنون می‌توانید با توجه به اطلاعاتی که کسب کرده‌اید اقدام به سفارش و خرید محصول موردنظر خود کنید. دیاکو مرجع خرید انواع استندهای دیجیتال است. شما می‌توانید برای دانستن قیمت استند دیجیتال و سفارش محصول با کارشناسان مجرب این مجموعه در تماس باشید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها