کد خبر: 612737
تاریخ انتشار :

معرفی و بررسی صرافی انلاین و رمز ارز دیجیتال در کشور

به طور خلاصه هدف ارزهای دیجیتال، انتقال و یا ذخیره امن پول است. ابه همین دلیل آن را می‌توان یک سیستم پرداخت و بانکداری دیجیتال امن دانست. در واقع رمزارزها در واقع کنترل واقعی پول را به دست خود افراد برگردانده و با کلمه عبور ویژه‌ای که کلید خصوصی نام دارد

معرفی و بررسی صرافی انلاین و رمز ارز دیجیتال در کشور
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

امروز قصد داریم موضوع صرافی آنلاین و خرید و فروش ارزهای دیجیتال را در کشور بررسی کنیم و به معرفی بهترین صرافی انلاین یا بعبارتی صرافی ارز دیجیتال در کشور بپردازیم . خرید ارز دیجیتال یا فروش ارز دیجیتال ، ترید ارز دیجیتال و یا نیازمند استفاده از خدمات یک صرافی معتبر و آنلاین در این حوزهع میباشد که در ادامه برای آشنایی با برترین مرکز خدمات ارزی انلاین در کشور همراه ما باشید ...

این روزها با اصطلاحاتی در بازار ارز، اخبار اقتصادی و فضای مجازی مواجه میشویم که شاید درک درست و تعریف مشخصی از این اصطلاحات نداشته باشیم. مثل رمز ارز، ارز دیجیتال، بیت کوین و بلاک جین و موارد دیگه. درک این موارد در دنیای امروزی که به سرعت در حال تغییر و تحول می باشد به ما کمک می کند تا بتوانیم بهترین انتخاب­ها، استراتژی­ها و چشم انداز را در حوزه مسائل اقتصادی خود پیش رو داشته باشیم. حالا اگر موافق هستید در اینجا می­خواهیم هر کدام از این موارد را بررسی کنیم. در قدم اول به تاریخچه رمز ارز اشاره می­کنیم.

هدف ارزهای دیجیتال

به طور خلاصه هدف ارزهای دیجیتال، انتقال و یا ذخیره امن پول است. ابه همین دلیل آن را می‌توان یک سیستم پرداخت و بانکداری دیجیتال امن دانست. در واقع رمزارزها در واقع کنترل واقعی پول را به دست خود افراد برگردانده و با کلمه عبور ویژه‌ای که کلید خصوصی نام دارد ، تنها مالکین این کلیدها قادر به خرج کردن و انتقال بیت کوین‌ها خواهند بود.

ویژگی­های ارزهای دیجیتال

  • محدود بودن آن­ها
  • تراکنش­های نیمه ناشناس
  • تراکنش‌های غیر قابل برگشت
  • قابل جعل کردن نمی باشند
  • حمل آسان
  • عدم نیاز به داشتن حساب در بانک­ها

یکی دیگر از اصطلاحات پر کاربرد در دنیای ارزهای دیجیتال، بلاک جین می­باشد که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت.

بلاک جین

نگهداری توزیع شده اطلاعات تراکنش‌ها ، به وسیله فناوری بلاک چین ممکن شده است. بلاک چین به زبان ساده، یک دفترچه یادداشت دیجیتال است که اطلاعات آن به صورت غیرقابل تغییر بین همه نودها توزیع شده است. بلاک چین مفهومی گسترده‌تر از ارز دیجیتال است که می‌تواند کاربردهای دیگری هم داشته باشد. اگر بخواهیم خیلی ساده این تفاوت را نشان بدهیم، بلاک چین را می‌توانیم به اینترنت و ارز دیجیتال را به موتور جستجو تشبیه کنیم.

با توجه به موارد گفته شد، شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چرا باید ارز دیجیتال خریداری کنم و ورود به این بازار نوپا تا چه حد می­تواند در حفظ و ارتقای سرمایه­ی من موثر باشد. با نگاهی به نمودار صعودی قیمت ارز دیجیتال میتوانیم متوجه شویم که همواره ارزش ارز دیجیتال از قبل بیشتر شده است و این می­تواند یک انگیزه برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال باشد. اما نکته مهمی ­که حائز اهمیت است که خود این رشد قیمت می­تواند باعث هجوم به این بازار و خرید آن شود که باعث گران خریدن و احیاناً ضرر در این بازار گردد. بنابراین داشتن یک مرجع و با تجربه در حوزه ارزهای دیجیتال می­تواند یک پشتوانه خوب برای موفقیت، حفظ سرمایه و ارتقای آن باشد.

مرکز تبادلات ارزی و صرافی آنلاین صرافر

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها