کد خبر: 614867
تاریخ انتشار :

آموزش  0 تا 100 تولید محتوا مناسب برای کسب درآمد

آموزش  0 تا 100 تولید محتوا مناسب برای کسب درآمد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

امروزه تولید محتوا یک کسب و کار پر سود است که نمی توان این را نادیده گرفت که عده ای از افراد با حداقل امکانات و تنها با تولید محتوا جذاب و هدفمند درآمد های بسیار بالا و نجومی دارند. از این جهت قصد داریم دوره " آموزش 0 تا 100 تولید محتوا مناسب برای کسب درآمد " را به شما معرفی کنیم.

معرفی دوره :

در این دوره تلاش کرده ایم تا تولید محتوای جذاب و هدفمند را به ساده ترین شکل ممکن به کاربران آموزش دهیم ، به نحوی که کاربر پس از اتمام دوره بتواند هر نوع محتوای جذابی که در سراسر وب و شبکه های اجتماعی مشاهده می کند را تولید کند.

ذکر این نکته الزامی است که این دوره برخلاف دیگر دوره های آموزشی کاملا عملی و پروژه محور است ، یعنی کاربر در تمامی مراحل باید مطابق آموزش عمل کند و قدم به قدم با آموزش پیش برود.

چه کسانی باید از دوره استفاده کنند ؟

تمامی افراد که در حوزه های مختلف نیاز به تولید محتوای جذاب و هدفمند دارند می توانند از این دوره استفاده کنند و در صورت وجود ابهام نیز با مدرس دوره در ارتباط باشند. برخی از گروه های مهم کاربران به شرح زیر است :

  • ادمین های سایت ها
  • ادمین های بلاگ ها
  • ادمین های شبکه های اجتماعی (اینفلوئنسر ها و کسانی که دوست دارند اینفلوئنسر شوند)
  • فروشندگان محصولات (فروشندگان انواع محصولات فیزیکی و مجازی)
  • ارائه دهندگان خدمات (پزشکان ، مدرسین و...)
  • و تمامی افراد نیاز مند به تولید محتوا

چه نوع محتوایی می توان با این دوره ساخت ؟

انواع محتوا را که در سراسر وب و شبکه های اجتماعی مشاهده می کنید را می توان با استفاده از این دوره آموزشی بسازید. برخی از انواع محتوا به شرح زیر است :

  • آموزشی
  • فروش محصولات و خدمات
  • سرگرمی
  • تفریحی
  • خبری
  • و هر نوع محتوای دیگر در قابل متن ، تصویر ، ویدئو و...

آموزش  0 تا 100 تولید محتوا مناسب برای کسب درآمد

خلاصه محتوای دوره :

در این دوره کاربران به صورت کاملا حرفه ای به یادگیری مبحث پرسود تولید محتوا می پردازند و می توانند پس از اتمام دوره نسبت به تولید محتوا اقدام کنند.

تقریبا می توان گفت 70 درصد الگوریتم تولید محتوا در بستر های مختلف مثل موتور های جستجو، شبکه های اجتماعی و... مشابه یکدیگرند و مهم ترین نکات در تولید محتوا این است که اولاً محتوای شما کپی نباشد ، ثانیاً محتوای شما جذاب باشد و در آخر هم باید مخاطبان هدف خود را بشناسید.

مطابق توضیحات ارائه شده اکثر کاربران مخاطب خود را به خوبی میشناسند، اما مهم ترین نکته اینجاست که محتوای خود را از جایی کپی نکرده باشند که البته اکثر کاربران به این مورد هم توجه ویژه ای دارند اما در آخر همه چیز را کپی می کنند زیرا توانایی ساخت محتوای جذاب را ندارند ، که دقیقا در این دوره آموزش میبینند.

تولید محتوا برای سایت و وبلاگ :

بدیهی است که صاحبان سایت ها و وبلاگ ها در صورت نداشتن محتوای جذاب، کاربردی و هدفمند نمی توانند دیده شوند و صفحات اول موتور های جستجو دقیقا جای افرادی است که محتوای سئو شده و حرفه ای منتشر می کنند ، مثل سایت دیجی کالا.

با استفاده از این دوره کاربر به آسانی یاد میگیرد که چطور باید محتوای سئو شده تولید کند. وقتی صحبت از محتوای سئو شده به میان می آید بیشتر کاربران به فکر محتوای متنی می افتند در صورتی که محتوای سئو شده یعنی محتوایی که هم متن آن و هم رسانه های موجود در آن سئو شده و جذاب باشند، مثل ویدئو ها و تصاویر.

سایت دیجی کالا 100 درصد محتوای خود را می سازد ، یعنی متن را می نویسد و اصول نگارشی را رعایت میکند، سپس ویدئو و تصاویر را می سازد و این یعنی محتوای عالی که هیچ کدام از بخش های آن از جایی کپی یا ترجمه نشده اند.

تولید محتوا در کدام نوع سایت ها و وبلاگ ها مورد بررسی قرار گرفته است ؟

عمدتا محتوایی که تولید می کنید قابلیت انتشار در تمامی سایت ها و وبلاگ ها را دارد اما در این آموزش ما محتوای آموزشی، فروشگاهی، سرگرمی و... را مورد بررسی بیشتری قرار داده ایم.

آموزش  0 تا 100 تولید محتوا مناسب برای کسب درآمد

تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی :

قطعا شما که در حال مطالعه این مقاله هستید حداقل در یکی دو شبکه اجتماعی فعال هستید و اسم اینستاگرام ، آپارات ، یوتیوب ، گپ ، سروش ، تلگرام و... را شنیده اید و می دانید که افراد زیادی بدون صرف یک ریال هزینه و داشتن دانش فنی در این بسترهای رایگان با تولید محتوا به کسب درآمد می پردازند.

در این بین افراد زیادی هستند که درآمد بالای دلاری دارند و از بسترهای رایگان درآمد های نجومی دارند ، مثلا از یوتیوب و آپارات بر اساس بازدید کسب درآمد می کنند و یا در اینستاگرام و تلگرام با تبلیغات در صفحات و کانال های خود به کسب درآمد می پردازند که این موارد هم در این دوره آموزشی مورد بررسی قرار گرفته است.

تولید محتوا در کدام شبکه های اجتماعی مورد بررسی قرار گرفته است ؟

عمدتاً محتوایی که تولید می کنید قابلیت انتشار در تمامی شبکه های اجتماعی را دارد اما در این آموزش ما تولید محتوا در یوتیوب ، تولید محتوا در اینستاگرام و تولید محتوا در آپارات را مورد بررسی قرار داده ایم و پس از اتمام دوره شما می توانید به تولید محتوا برای اینستاگرام ، تلگرام ، آپارات ، یوتوب و... بپردازید.

موارد مورد نیاز برای تولید محتوا :

برای تولید محتوا کاربران به چیزهایی نیاز دارند که بتوانند محتوای کاملا حرفه ای و سطح بالا با استاندارد های بستر مورد نظر خود تولید کنند. برخی از موارد مورد نیاز به شرح زیر است :

سیستم عامل و دستگاه :

با هر دستگاهی از جمله رایانه ، لپتاپ و تلفن همراه با هر سیستم عاملی از جمله اندروید، ویندوز، مک و ios می توانید نسبت به تولید محتوا اقدام کنید.

سخت افزار :

سخت افزار مورد نیاز برای انجام تولید محتوا بسیار گسترده نیست و شما حتی با یک تلفن همراه هوشمند با سیستم عامل معمولی و نه خیلی بروز هم می توانید نسبت به تولید محتوا اقدام کنید.

نرم افزار :

در این دوره آموزشی ، از نرم افزار های کاملا حرفه ای و رایگان استفاده می کنیم و نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای برای نرم افزار های این دوره نیست.

ابزار :

در طول آموزش ابزار هایی معرفی خواهد شد که هزینه های بسیار کمی دارد شاید کمتر از 100 هزارتومان که می توانید با استفاده از آن ها بستر تولید محتوای خود را گسترش دهید. البته ذکر این نکته الزامی است که اصلا این مورد هیچ ارتباطی به دوره ندارد و برای کسانی مناسب است که قصد دارند فراتر از دوره حرکت کنند و نداشتن ابزار در یادگیری و عملکرد شما هیچ تاثیری ندارد.

آموزش  0 تا 100 تولید محتوا مناسب برای کسب درآمد

نحوه خرید و دسترسی به دوره :

برای خرید دوره باید در مرحله اول به سایت امکادو مراجعه کنید و دوره را خریداری کنید، پس از خرید دوره می توانید به فایل های دوره ، 3 ماه پشتیبانی رایگان از جانب مدرس ، 7 روز عودت وجه دست یابید. ذکر این نکته الزامی است که سایت امکادو دارای نماد اعتماد و ساماندهی می باشد.

برای ورود به صفحه دوره در سایت امکادو لطفا اینجا کلیک کنید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها