کد خبر: 658655
تاریخ انتشار :

کارواش

کارواش
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

کارواش یا واترجت صنعتی وسیله ای با فشار آب قوی می باشد که برای عملیات شستشو و از بین بردن انواع جرم از سطوح گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. کارواش صنعتی در انواع کارواش خانگی، کارواش نیمه صنعتی و کارواش صنعتی وجود دارد. علاوه بر آن کارواش ها به کارواش آب گرم و کارواش آب سرد نیز تقسیم بندی می شوند. یکی دیگر از تقسیم بندی های کارواش صنعتی کارواش تک فاز و کارواش سه فاز میباشد. کارواش های تک فاز به راحتی قابلیت استفاده با برق های شهری را دارند. فشار در انواع کارواش صنعتی یکسان نمی باشد و می توان گفت با توجه به نیازهای مشتریان فشار آب نیز تغییر خواهد کرد. از کارواش صنعتی تنها برای شستشوی انواع خودروها استفاده نمی شود و در صنایع گوناگون از این کارواش استفاده می کنند. از جمله این صنایع میتوان به صنعت غذاسازی، صنعت فولاد و .... اشاره کرد.

مجموعه ایتال سرویس از جمله فروشگاه های اینترنتی می باشد که انواع و اقسام پمپ کارواش همچون کارواش صنعتی، کارواش خانگی، کارواش آب سرد و کارواش آب گرم را به فروش می رساند. کارواش هایی که در این مجموعه به فروش میرسند از بهترین و مطرح ترین برند های جهان می باشند. از جمله این برندها می‌توان به شرکت پمپاک، اینترپمپ، برتولینی، کومت و آنووی اشاره کرد. علاوه بر برندهای ایتالیایی انواع پمپ کارواش آلمانی و چینی نیز در این مجموعه به فروش میرسند.

مزایای خرید کارواش از فروشگاه اینترنتی ایتال سرویس

محصولات فروشگاه اینترنتی ایتال سرویس متنوع و گسترده می باشد. به همین جهت می‌توان گفت خرید کارواش توسط این مجموعه مطابق با  نیاز مشتری امکان پذیر میباشد.

بسیاری از محصولات این فروشگاه از جمله کارواش صنعتی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند. بنابراین می‌توان گفت نگرانی بابت تعمیرات پمپ کارواش وجود نخواهد داشت.

2

امکان مشاهده قیمت انواع کارواش از طریق وب‌سایت این مجموعه وجود دارد.

علاوه بر خرید کارواش خرید لوازم و قطعات کارواش از هر برندی توسط این مجموعه امکان پذیر است.

امکان تماس با این مجموعه جهت مشاوره خرید کارواش وجود دارد. کارشناسان این مجموعه آماده ارائه مشاوره به خریداران گرامی میباشند.

همانطور که اشاره شد خرید کارواش از تمامی برند های مطرح جهان در مجموعه ایتال سرویس امکان پذیر میباشد.

امکان پرداخت حضوری ( در تهران ) وجود دارد.

مجموعه ایتال سرویس کارواش مورد نظر خریداران گرامی را در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل میدهد.

3

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها