کد خبر: 658693
تاریخ انتشار :

خریدار ضایعات در تهران

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

خریدار ضایعات در تهران توسط بنگاه های ضایعاتی که ضایعات یک ماده قابل بازیافت است که در وسط طبیعت ریخته شده است. تمام تجهیزاتی که ما با آن آشنا هستیم و اطراف ما را احاطه کرده است خرید ضایعات آهن در تهران شامل اقلام قابل بازیافت مانند خودرو، مصالح ساختمانی و مواد دور ریختنی است. همه آنها دارای قطعات قابل بازیافت هستند که بر خلاف زباله، ضایعات، ارزش پولی قابل توجهی دارند و از این رو می توان آنها را به عنوان زباله گران قیمت نامید.

 

بهترین خریدار ضایعات در تهران

بهترین خریدار ضایعات در تهران با خرید فلزاتی مانند مس ، برنج ، آلومینیوم ،آهن، چدن، و سایر مواد ضایعات آهنی که در اطراف خود بی استفاده مانده اند میخرد و این ضایعات فلزی نباید فقط دور ریخته شوند در عوض ، آنها باید به درستی بازیافت شوند. فلز یک منبع با ارزش است که می تواند بازیافت شود و تبدیل به مواد قابل استفاده جدید شود

 

مرکز خرید ضایعات در تهران

مرکز خرید ضایعات در تهران توسط انبار مرکزی ضایعات برادران همتا اداره میشود با تسویه حساب نقدی در محل باسکول به بهترین مرکز خرید ضایعات در تهران تبدیل شده هستش  جهت فروش ضایعات خود میتوانید با شماره ذکر شده در بالا تماس حاصل فرمایید

مرکز خریدار ضایعات در کرج

مرکز خریدار ضایعات در کرج که بنگاه انبار مرکزی ضایعات میباشد که با تسویه نقدی در محل باسکول در خدمت مشتریان عزیز میباشد جهت فروش ضایعات در مرکز خرید ضایعات در کرج با ما تماس بگیرد.

 

ضایعات آهن چیست و چه فرقی با زائدات آهن دارد؟‌

ضایعات آهن واحدهایی هستند که مطابقتی با استانداردهای لازم تولید ندارند و به همین دلیل قابل مصرف نمی‌باشند و در فرآیند خرید ضایعات آهن به شرکت‌های بازیافتی فروخته می‌شوند تا بعد از بازیافت به عنوان مواد اولیه همان محصول آهنی یا سایر محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما به ضایعات مواد اولیه دم قیچی یا دور ریز که در زمان تولید محصولات از برش ورق‌های آهنی حاصل می‌گردد، زائدات آهن گفته می‌شود. برای زائدات آهن می‌توان قطعات برش خورده و نامنظم در زمان تولید محصولاتی مانند میز و صندلی‌های فلزی یا باقی‌مانده برش ورق‌های آهنی را مثال زد. ضایعات آهن به دو گروه ضایعات برگشتی خط و ضایعات خریداری شده تقسیم می‌شوند. ضایعات برگشتی همان ضایعاتی هستند که طی فرآیندهای نوردسازی و فولادسازی حاصل می‌شوند و برای استفاده در کوره قوس کاربرد دارند. ضایعات خریداری شده نیز همان‌طور که از نامشان پیداست از طریق خرید ضایعات آهن محصولاتی مانند تجهیزات صنعتی، لوازم‌خانگی، ساختمان‌سازی و پل‌سازی تامین می‌شوند. ضایعات فلزی شامل آهن، استیل، چدن، آلومینیوم، برنج، روی، سرب، ورق روغنی، ضایعات پرسی خودرو، حلب، آهن‌های گالوانیزه، آلیاژی و غیره می‌باشد.

 

مزایای خرید ضایعات آهن و بازیافت آن برای محیط زیست

 

کمک به صرفه‌جویی در مصرف انرژی

 

صرفه‌جویی در استفاده از مواد خام به عنوان مواد اولیه

 

کمک به کاهش آلودگی در محیط زیست

 

صرفه‌جویی در مصرف آب

 

کاهش آلودگی‌های موجود در منابع آبی

 

صرفه‌جویی در مصرف زغال سنگ با تولید فولاد بازیافت شده از ضایعات آهن

 

کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای

 

کاهش میزان آلودگی در هوای شهرها

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها