کد خبر: 633029
تاریخ انتشار :

نمونه طراحی بسته بندی زعفران خلاقانه خارجی و ایرانی

نمونه طراحی بسته بندی زعفران خلاقانه خارجی و ایرانی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

چند نمونه طراحی بسته بندی زعفران خلاقانه ایرانی و خارجی را با هم مشاهده کنیم. اگر تولید کننده زعفران باشید می‌دانید که بسته بندی کردن زعفران و صادرات طلای سرخ یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که می‌تواند کمک کننده شرایط بد اقتصادی ایران باشد. بسته بندی کردن محصولات به ویژه محصولات صادراتی می‌تواند باعث شود که ارزش آن محصول چندین برابر شود. طراحی بسته بندی زعفران صادراتی در صورتی که به درستی انجام شود می‌تواند باعث افزایش فروش، جذب مخاطبان بیشتر و سودآوری بیشتری برای کشور شود. شرکت‌های مختلفی خدمات طراحی گرافیک و بسته بندی محصولات را انجام می‌دهند اما طراحی بسته بندی زعفرانی می‌تواند باعث افزایش فروش شود که از لحاظ بصری زیبایی مناسبی داشته باشد. در ادامه این مقاله چند نمونه طراحی بسته بندی خلاقانه زعفران را با هم مشاهده خواهیم کرد.

پیاده سازی بسته بندی زعفران اگر با قصد صادرات این محصول باشد باید علاوه بر ویژگی‌های ابتدایی بسته بندی نظیر کیفیت ظاهری، دارای وضعیت و استحکام بالایی باشد، به نوعی می‌توان گفت که بسته بندی زعفران خلاقانه‌ای را می‌توان گفت عالی و حرفه‌ای طراحی شده است که باعث افزایش قیمت محصول، شیک بودن محصول، حفظ زعفران تا قبل از مصرف و دیگر موارد شود.

هزینه طراحی بسته بندی زعفران به پارامترهای گوناگونی وابسته است، از جمله این پارامترها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • شرکت طراحی کننده بسته بندی زعفران
  • نوع طراحی بسته بندی زعفران
  • طراح بسته بندی زعفران
  • کیفیت بسته بندی زعفران
  • نوع جنس بسته بندی زعفران
  • و...

در این مقاله در رابطه با انواع بسته بندی زعفران و همچنین روش‌های گوناگون بسته بندی طلای سرخ مطالب بیشتری خواهیم گفت.

چرا طراحی بسته بندی زعفران

816

خام فروشی محصولات به ویژه زعفران یکی از مشکلات صادر کنندگان ایرانی است. بسته بندی کردن زعفران باعث می‌شود که علاوه بر دید بهتر زعفران، قیمت نهایی این محصول صادراتی ایرانی افزایش پیدا  کند. طراحی بسته بندی زعفران به روش‌های گوناگونی انجام می‌شود که از جمله این روش‌ها می‌توان به طراحی بسته بندی زعفران پاکتی، طراحی بسته بندی زعفران شیشه‌ای، طراحی بسته بندی زعفران فلزی اشاره کرد.

خدمات طراحی بسته بندی زعفران

شرکت‌های مختلفی خدمات طراحی بسته بندی زعفران ارائه می‌دهند، شرکت طراحی گرافیک سلام گرافیک به عنوان بهترین شرکت طراحی گرافیک در حال حاضر خدمات متنوعی در زمینه طراحی بسته بندی به ویژه طراحی بسته بندی زعفران ارائه می‌دهد. مجتبی ملاکی طراح ارشد گرافیک در شرکت طراحی گرافیک سلام گرافیک توانسته است نمونه کارهای طراحی بسته بندی متنوعی از محصولات زعفران، لبنیات و... ارائه دهد. از جمله انواع طراحی بسته بندی می‌توان به بسته بندی موارد زیر اشاره کرد.

  • طراحی بسته بندی زعفران
  • طراحی بسته بندی پسته
  • طراحی بسته بندی حبوبات
  • طراحی بسته بندی لبنیات
  • طراحی بسته بندی خرما
  • و...

سفارش طراحی بسته بندی زعفران

برای ثبت سفارش طراحی بسته بندی زعفران کافی است به وب سایت سلام گرافیک مراجعه کنید و با برقراری تماس با شماره‌‍‌های درج شده در وب سایت از خدمات طراحی بسته بندی سلام گرافیک برخوردار شوید. مدت زمان میانگین برای طراحی بسته بندی زعفران بین 5 الی 15 روز خواهد بود.

قیمت طراحی بسته بندی زعفران

هزینه طراحی بسته بندی زعفران به موارد گوناگونی وابسته است که از جمله این موارد می‌توان  به گزینه‌های زیر اشاره کرد.

جنس بسته بندی زعفران

مشخص است که جنس بسته بندی زعفران از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. شیشه بودن طراحی بسته بندی زعفران یا فلزی بودن جعبه بسته بندی زعفران می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در هزینه طراحی بسته بندی داشته باشد. با برقراری تماس با شرکت طراحی گرافیک سلام گرافیک می‌توانید از قیمت طراحی بسته بندی زعفران به صورت دقیق اطلاع پیدا کنید.

نوع طراحی بسته بندی زعفران

وابسته به آن که نوع طراحی بسته بندی چه طراحی داشته باشد، قیمت طراحی بسته بندی زعفران متفاوت خواهد بود. شرکت‌های طراحی بسته بندی وابسته به آن که نوع بسته بندی چه باشد هزینه‌های گوناگونی از 1.000.000 تومان تا 10.000.000 تومان دریافت خواهند کرد. برای اطلاع از قیمت طراحی بسته بندی کافی است سری به وب سایت سلام گرافیک بزنید و از خدمات سلام گرافیک استفاده کنید.

شرکت طراحی کننده بسته بندی زعفران

همان طور که گفته شد، شرکت‌های گوناگونی وجود دارند که خدمات طراحی بسته بندی ارائه می‌دهند. هر شرکت عموما لیست قیمتی متفاوتی را برای خود در نظر می‌گیرد که این مورد را هم می‌توان از جمله موارد موثر در طراحی بسته بندی در نظر گرفت.

نوع طرح طراحی بسته بندی زعفران

از دیگر مواردی که تاثیر بسیار زیادی در قیمت نهایی طراحی بسته بدی خلاقانه زعفران دارد می‌توان به هزینه نوع طراحی اشاره کرد. مشخص است که طراحی که از خلاقیت زیادی برخوردار باشد، هزینه بیشتری برای طراحی در نظر گرفته خواهد شد. شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت سلام گرافیک، از خدمات طراحی بسته بندی زعفران و دیگر محصولات بهره‌مند شوید.

چرا به خدمات طراحی بسته بندی نیاز داریم؟

817

طراحی بسته بندی وظایف مختلفی بر عهده دارد. که از جمله این وظایف می‌توان به حفاظت فیزیکی از محصول، ارائه محصول به صورت مناسب به مشتری، افزایش مدت زمان ماندگاری محصول، حفظ مرغوبیت محصول و... از جمله دستاوردهای بسته بندی کردن محصول است. شرکت‌های گوناگون عموما با بسته بندی کردن محصولات خود سعی می‌کنند علاوه بر موارد نام برده شده در بالا، قیمت محصول را به میزان قابل توجه‌ای افزایش دهند.

بهترین شرکت طراحی بسته بندی زعفران

شرکت‌های مختلفی در حال حاضر اقدام به طراحی و پیاده سازی بسته بندی زعفران می‌کنند، از این میان شرکت طراحی گرافیک سلام گرافیک به دلیل سابقه طولانی در پیاده سازی انواع بسته بندی و همچنین ارائه انواع کارهای گرافیکی، به یکی از شرکت‌های فعال و حرفه‌ای طراحی بسته بندی تبدیل شده است. در ادامه بیشتر در رابطه با شرکت طراحی گرافیک سلام گرافیک خواهیم گفت. همان طور که در مقاله زعفران به جای نفت بیان کردیم که وجود و کاشت زعفران در ایران می‌تواند اقتصاد ایران را از سختی راهایی ببخشد.

شرکت طراحی گرافیک سلام گرافیک

شرکت سلام گرافیک در سال 1395 در حوزه طراحی گرافیک تاسیس شد. مدیریت این مجموعه طراحی گرافیک فعال و خلاق بر عهده کارشناس طراح گرافیک، مجتبی ملاکی است. در حال حاضر شرکت طراحی گرافیک سلام گرافیک در حوزه‌های مختلفی از گرافیک فعالیت دارد که همین فعالیت خلاقانه، باعث تبدیل مجموعه طراحی سلام گرافیک به بهترین شرکت طراحی گرافیک شده است.

818

 

مدیریت و کارشناس گرافیک ارشد این مجموعه با استفاده از طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه در رسیدگی به سفارش‌های مشتریان، باعث محبوبیت بهترین شرکت طراحی گرافیک (سلام گرافیک) در بین نیازمندان به خدمات گرافیکی شده است. به صورتی که برتری مجموعه سلام گرافیک در  میان تمام شرکت‌های طراحی گرافیک مشهود است.

تمام خدمات طراحی گرافیک در این مجموعه توسط کادر مجرب و نظارت مجتبی ملاکی، کارشناس طراح گرافیک، انجام می‌شود. مجموعه خدمات شرکت طراحی گرافیک سلام گرافیک را می‌توان این‌گونه معرفی کرد

  • طراحی بسته بندی محصولات
  • طراحی هویت بصری
  • طراحی کاتالوگ
  • طراحی بروشور
  • طراحی پوستر
  • طراحی ست اداری
  • و ...

در صورتی که نیاز به خدمات طراحی گرافیک دارید، می‌توانید با شرکت طراحی گرافیک سلام گرافیک تماس بگیرید و از کارشناس ارشد گرافیک، خدمات مشاوره رایگان دریافت کنید.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها