کد خبر: 681412
تاریخ انتشار :

افشای دلیل پاسخ منفی لوکاکو به میلان و الهلال

سباستین لدور، این جت روم لو لوکاکو مهاجم فصل گذشته اینتر میلان حقیقت شایعات مطرح شده در مورد این بازیکن بلژیکی را فاش کرد.

افشای دلیل پاسخ منفی لوکاکو به میلان و الهلال
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش‌سه"، طی روزهای اخیر صحبت‌هایی درباره حضور لوکاکو در در میلان مطرح بوده و همچنین زمزمه‌هایی پیرامون او برای پیوستن به الهلال وجود داشته است.

مدیر برنامه‌های لوکاکو در بیانیه‌ای که Futbol Italia منتشر کرده، اینطور درباره شایعات پیوستن این مهاجم بلژیکی شفاف سازی کرده است:« ما با میلان درباره قرارداد روملو لوکاکو وارد مذاکره نشدیم.»

او همچنین درباره پیشنهاد تیم‌های عربستانی هم با این پاسخ صریح به طور کلی ابهامات را از بین برده است:« لوکاکو می‌خواهد در اروپا به بازی خود ادامه دهد و به همین دلیل پیشنهاد لیگ عربستان را رد کرد.»

ایجنت لوکاکو تاکید کرده که توپ اکنون در زمین اینترمیلان است تا این بازیکن را برای فصل آینده هم در میلان حفظ کند؛ به خصوص که این مهاجم چیزی جز ماندن در نراتزوری در ذهن خود ندارد.

گفتنی است پیرو آسیلیو، مدیر ورزشی اینترمیلان هفته گذشته با مسئولان چلسی ملاقات کرد، زیرا تیم ایتالیایی می خواهد لوکاکو را به صورت قرضی در اختیار بگیرد و این در حالی است که چلسی را به صورت دائمی به اینتر واگذار کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها