کد خبر: 685303
تاریخ انتشار :

حمله به ستاره لیورپول: در حد ساکا هم نیستی!

ریو فردیناند، اسطوره باشگاه منچستریونایتد، می‌گوید بوکایو ساکا بازیکن بسیار بهتری نسبت به محمد صلاح است.

حمله به ستاره لیورپول: در حد ساکا هم نیستی!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، ساکا در چند فصل اخیر پیشرفتی باورنکردنی داشته و فصل گذشته یکی از مهره‌های کلیدی آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس بود.

این بازیکن فصل جدید را هم طوفانی شروع کرد و توانست در جریان دیدار آرسنال در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس یک گل به ثمر برساند و در باز کردن دروازه ناتینگام فارست موفق ظاهر شد. 

میکل آرتتا حساب ویژه‌ای روی این ستاره انگلیسی باز کرده و امیدوار است که او بتواند به تیمش در جبران ناکامی فصل گذشته و کسب عنوان قهرمانی پس از 20 سال کمک کند. 

فردیناند که مجذوب درخشش این بازیکن شده هم با اشاره به درخشش او و مقایسه‌اش با محمد صلاح گفت: «صلاح زمانی که همسن ساکا بود، کاری که او در حال حاضر مشغول انجام آن است را انجام نمی‌داد و به این شکل بازی نمی‌کرد. 

باید این را بپذیریم که صلاح در جوانی این شرایط را نداشت که بتواند برای مدتی طولانی و با ثباتی درخشان برای تیمی درجه یک در لیگ برتر انگلیس به میدان برود. ساکا حالا این فرصت را دارد که قدرتش را تمام و کمال به عنوان یکی از بهترین وینگرهای راست حاضر در این لیگ نشان دهد.»

این ادعاها در حالی مطرح شده که صلاح هم در چند سال اخیر به ستاره درخشان لیگ برتر در ترکیب لیورپول تبدیل شده و بسیاری از رکوردها را به نام خودش ثبت کرده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها