کد خبر: 686778
تاریخ انتشار :

شایعات روی شمارش معکوس: فقط ۴ روز!

امروز تو بازار نقل و انتقالات چه خبره؟ کدوم باشگاه دنبال کدوم بازی کنه؟

شایعات روی شمارش معکوس: فقط ۴ روز!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، کمتر از یک هفته به پایان بازار نقل و انتقالات تابستونی باقی مونده و باشگاه‌ها آخرین تلاش‌هاشونو برای به خدمت گرفتن بازیکن جدید انجام می‌دن. با توجه به اینکه همه لیگ‌ها شروع شدن، مربیا با شناخت بیشتر از نقاط ضعف تیم‌هاشون و البته مصدومیت‌هایی که تو همین یکی دو هفته اتفاق افتاد، برای آخرین بار وارد بازار می‌شن تا بازیکن جدید بخرن.

برای اینکه از آخرین شایعات بازار پر تب و تاب تابستانی فوتبال اروپا مطلع بشوید، ورزش سه را دنبال کنید:

 پوشش زنده خبری

07 شهریور 1402 ساعت 10:42

خب بالاخره مشخص شد گره کار انتقال بنجامین پاوارد به اینتر دست کیه: استاد تروو چالوبا. بایرن می‌خواد چالوبا رو از چلسی قرضی بگیره اما چلسی می‌گه خرید قطعی. خلاصه اگه این انتقال انجام بشه، پاوارد طفلی هم می‌ره سر خونه و زندگی جدیدش تو میلان.

07 شهریور 1402 ساعت 10:38

یکی دیگه از انتقال‌های مهمی که ممکنه یه دفعه بترکونه، رفتن محمد صلاح به الاتحاده. هرچند لیورپول و کلوپ فعلا مقاومت کردن اما پول رو بذاری رو آهن، آهن خم‌ می‌شه. خلاصه که احتمال این انتقال اصلا کم نیست.

07 شهریور 1402 ساعت 10:36

سلام به همگی؛ رسیدیم به یه روزایی که دیگه مدیرای باشگاه‌ها و مدیر برنامه‌های بازیکنا خواب ندارن و شب و روز در حال مذاکره‌ان. تو این چهار روز باید تکلیف چند تا انتقال مشخص بشه که یکی‌ش رفتن یا نرفتن مهدی طارمی به میلانه. اونجوری که من فهمیدم، امروز روز خیلی مهمیه واسه انتقال مهدی. یعنی پورتو تصمیم نهایی‌ش رو می‌گیره؛ اینکه حاضر زیر ۲۰ تا مهدی رو بفروشن یا ترجیح می‌دن نگهش دارن و فصل بعد به عنوان بازیکن آزاد بره.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها