کد خبر: 686904
تاریخ انتشار :

تحقیقات ثابت کرد: هواداران یونایتد بدترین هستند

هواداران منچستریونایتد بر اساس تحقیقات انجام شده به عنوان بدترین هواداران بین تیم‌های لیگ برتر انتخاب شدند.

تحقیقات ثابت کرد: هواداران یونایتد بدترین هستند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، هواداران منچستریونایتد در چند سال اخیر تحمل زیادی به خرج دادند و سعی کردن به تیم‌شان برای بازگشت به دروان اوج کمک کنند. 

اما این موضوع ظاهرا کافی نبوده و تحقیقات انجام شده از سیو بتفر و YouGOV از بین 1300 هوادار تیم‌های حاضر در لیگ برتر انگلیس باعث شده که هواداران شیاطین سرخ به جایگاه بدترین هواداران حاضر در این رقابت‌ها دست پیدا کنند. 

دلیل اصلی انتخاب آنها این بوده که هواداران این تیم معمولا پیش از پایان بازی و به صدا در آمدن سوت پایان مسابقه ورزشگاه را ترک می‌کنند و به نوعی امید و باور زیادی به تیم‌شان برای تغییر شرایط در لحظات پایانی ندارند. 

هرچند شاید باید این موضوع را هم در نظر گرفت که یونایتد رده دوم بیشترین وقت‌های اضافه را به خودش اختصاص داده که شاید توجیه مناسبی برای رفتار هواداران این تیم به حساب بیاید. 

نکته جالب این تحقیقات این است که نشان داده تقریبا یک چهارم تماشاگران ورزشگاه را زودتر از سوت پایان بازی ترک می‌کنند و بارها پیش آمده که گل یکی از دو تیم را به همین دلیل از دست داده‌اند. 

تقریبا یک نفر از هر چهار نفر که نشانگر 23 درصد افراد حاضر در این تحقیقات بوده تایید کرده که در طول فصل حداقل یک بازی را زودتر از به پایان رساندن آن ترک کرده که آمار جالبی به نظر می‌رسد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها