کد خبر: 686995
تاریخ انتشار :

شایعات روی شمارش معکوس: فقط 2 روز!

امروز تو بازار نقل و انتقالات چه خبره؟ کدوم باشگاه دنبال کدوم بازی کنه؟

شایعات روی شمارش معکوس: فقط 2 روز!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، کمتر از 48 ساعت به پایان بازار نقل و انتقالات تابستونی باقی مونده و باشگاه‌ها آخرین تلاش‌هاشونو برای به خدمت گرفتن بازیکن جدید انجام می‌دن. با توجه به اینکه همه لیگ‌ها شروع شدن، مربیا با شناخت بیشتر از نقاط ضعف تیم‌هاشون و البته مصدومیت‌هایی که تو همین یکی دو هفته اتفاق افتاد، برای آخرین بار وارد بازار می‌شن تا بازیکن جدید بخرن.

برای اینکه از آخرین شایعات بازار پر تب و تاب تابستانی فوتبال اروپا مطلع بشوید، ورزش سه را دنبال کنید:

 پوشش زنده خبری

09 شهریور 1402 ساعت 12:09

بایرن که همچنان دنبال هافبک دفاعیه، الان قفلی زده روی ژوائو پالینیا اما فولام گفته فقط اگه بتونیم یک بازیکن جای این بچه بگیریم، اجازه می‌دیم بره. حالا فقط هم دو روز مونده!

09 شهریور 1402 ساعت 11:33

بالاخره بخت نیکلاس فولکروگ داره باز می‌شه و داره از وردربرمن می‌ره دورتموند. توافق انجام شده و قرار تست پزشکی هم گذاشته شده. قراردادش با دورتموند تا 2026 ه.

09 شهریور 1402 ساعت 11:04

وولوز و منچسترسیتی برای انتقال ماتیوس نونس بالاخره به توافق رسیدن و دارن مدارک رو امضا می‌کنن که دیگه زود تست پزشکی هم انجام بشه و خلاص.

09 شهریور 1402 ساعت 10:50

انتقال بردلی بارکولا به پاری سن ژرمن هم قطعی شد. امروز تو تست پی‌اس‌جی شرکت می‌کنه و لیون هم واسه این انتقال 5+45 میلیون یورو می‌زنه به جیب.

09 شهریور 1402 ساعت 10:45

یانیک کاراسکو که یه بار به خاطر پول چینی‌ها اتلتیکو مادرید رو ول کرد، الان از الشباب عربستان پیشنهاد داره و دوباره می‌خواد بره اما اتلتیکو گفته فقط در صورت که الشباب یه پیشنهاد کت و کلفت بده. 

09 شهریور 1402 ساعت 10:40

نمی‌دونم چرا احساس می‌کنم که انتقال محمد صلاح به الاتحاد انجام می‌شه. حتما شنیدین که پنجره نقل و انتقالات عربستانی‌ها تا هفت‌هشت ده روز بیشتر از اروپا بازه و از اونجایی که پنجره کشور مقصد مهمه، مشکلی واسه رفتن صلاح وجود ندارد. خلاصه که تو این روزا لیورپولی بودن خیلی سخت و غم‌انگیز شده!

09 شهریور 1402 ساعت 10:40

سلام به همگی؛ فقط دو روز مونده و خیلی وقته من کامنت جواب ندادم. البته امروز فقط یه کامنت جواب می‌دم، چون کامنتش ویژه‌س

البرز ایران ما: خدا بگم چیکارت نکنه پسر!من ساکن لیدز انگلستانم.کلی به این خبر انتقال ندیم امیری خندیدم که نوشتی دیده لیدز دو تا سوپری و .... اون اوائل مخالف این سبک نوشتن بودم،اما هرچه پیش رفت، بیشتر علاقه مندتون شدم.

دمت گرم البرزجان اما من از همون اوائل دوستت داشتم. خیلی مخلصیم.

خب چرا گفتم این کامنت ویژه‌س، به خاطر اینکه بیاین بگین از کجا شایعات رو می‌خونین، ببینیم شایعات در کجاها بیشتر طرفدار داره. اسم شهرتون رو کامنت کنین و اگه یکی زودتر نوشته بود، لایک بزنین که یه آماری بگیریم، خدا رو چه دیدی، شاید اومدیم شایعات رو زنده مثلا از تبریز، اصفهان یا بابلسر نوشتیم!

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها