کد خبر: 690757
تاریخ انتشار :

عاشق نی مارم، پاپ کو رن شانسی به سرش خورد!

پرتاب پاپ کو رن به سمت نی مار توسط یک هوادار برزیلی بعد از تساوی تیم ملی این کشور مقابل ونزوئلا، نی مار را به شدت عصبانی کرده بود. علت این حرکت هوادار برزیلی امروز فاش شد.

عاشق نی مارم،  پاپ کو رن شانسی به سرش خورد!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، نیمار که این روزها با پیراهن الهلال به میدان می‌رود برای شرکت در بازی‌های تیم ملی کشورش در انتخابی جام جهانی به برزیل برگشته بود اما دیدار سلسائو مقابل ونزوئلا برای او با حاشیه‌های عجیبی همراه بود.

برزیل در خانه خود با حضور همه ستاره‌هایش به مصاف ونزوئلا رفت که در آمریکای جنوبی تیمی درجه دو به حساب می‌آید. تساوی 1-1 برزیل مقابل این تیم هواداران را به شدت خشمگین کرده بود. در پایان بازی زمانی که نیمار در حال ترک زمین و ورود به تونل بود یک هوادار به سمت او پاپ کورن پرتاب کرد. پرتابی که به سر نیمار اصابت کرد و او را آنقدر خشمگین کرد که بازیکنان برزیل پا در میانی کرده و او را به تونل ورزشگاه بردند.

رسانه‌های برزیلی تا امروز هویت هواداری که به سمت نیمار پاپ کورن پرتاب کرده بود را مخفی کرده بودند چرا که این نگرانی وجود داشت هواداران سرسخت نیمار برای او مشکل ایجاد کنند. اما این هوادار امروز هویتش را فاش کرده و گفت علت اقدامش خشم از نیمار یا نفرت از او نبوده و در واقع ستاره برزیلی دچار سوتفاهم شده است.

پایگاه خبری Leo Dias در برزیلی فایلی صوتی از این هوادار منتشر کرد. او در این فایل می‌گوید: "در پایان بازی من از سکوها پایین رفتم تا به بازیکن‌ها نزدیک‌تر باشم. داشتم پاپ کورن می‌خوردم که نیمار نزدیک شد. من داد زدم و صدایش زدم ولی نیمار حتی به سمت من نگاه هم نکرد. من هم پاپ کورن را به طرفش پرت کردم ولی اصلا منظورم این نبود که تو بد بازی‌ کرده‌ای! واقعا می‌خواستم توجهش را جلب کنم. شرایط طوری بود که همه فکر کردند من از نیمار خشمگینم که بد بازی کرده ولی اینطور نبود. من هوادار نیمارم و فوتبالش را خیلی دوست دارم".

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها