کد خبر: 691818
تاریخ انتشار :

کارشناسی صحنه‌های جنجالی استقلال - آلومینیوم

قضاوت سید رضا مهدوی در بازی استقلال به شدت مورد اعتراض و نقد قرار گرفته است.

کارشناسی صحنه‌های جنجالی استقلال - آلومینیوم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش ورزش سه، دیدار استقلال و آلومینیوم در شرایطی با یک گل به سود شاگردان جواد نکونام به پایان رسید که قضاوت آن بر عهده سید رضا مهدوی بود‌. این دیدار از همان ابتدا با صحنه‌های مشکوک و جنجالی همراه بود و تصمیمات داور در صحنه‌های مختلف مورد اعتراض بازیکنان و اعضای دو تیم واقع شد.

در دقیقه ۷ مسابقه، مهرداد محمدی در محوطه جریمه با بهروز نوروزی‌فرد برخورد کرد و سرنگون شد اما داور دستور به ادامه بازی داد تا بازیکنان استقلال که اعتقاد به خطای پنالتی داشتند، به تصمیم داور اعتراض کنند. همچنین در دقیقه ۳۵ مسابقه و پیش از گل استقلال، داور در شرایطی نقطه کرنر را نشان داد که آلومینیومی‌ها معتقد بودند توپ به اوت رفته است اما با این حال مهدی‌پور پشت ضربه کرنر ایستاد تا زمینه‌ساز گل پیروزی استقلال شود.

ده دقیقه پس از آغاز نیمه دوم پاس اکبرپور در موقعیتی تک به تک به مرتضی تبریزی رسید اما پرچم کمک داور به نشانه آفساید بالا رفت که البته در ادامه نیز مهاجم آلومینیوم موفق نشد این توپ را وارد دروازه سید حسین حسینی کند.

اما جنجالی‌ترین صحنه بازی در دقیقه ۷۹ رخ داد؛ جایی که روزبه چشمی در میانه زمین مرتضی تبریزی را با خطا متوقف کرد و در ادامه مرادمند مانع شروع سریع بازی شد تا بازیکنان دو تیم با یکدیگر درگیر شوند و حاجی‌‌عیدی نیز با حرکتی عجیب مرادمند را روی زمین بیندازد. دقایقی بعد نیز مرادمند پس از خطا روی مرتضی تبریزی از زمین اخراج شد.

در دقایق پایانی مسابقه نیز ارسالی از روی نقط کرنر به رضا جبیره رسید که این بازیکن پس از ضربه به توپ در پی برخورد با سید حسین حسینی سرنگون شد تا دومین صحنه مشکوک به پنالتی بازی شکل بگیرد.

در ادامه نظرات کارشناسان داوری در خصوص این‌ صحنه‌ها را می‌خوانید:

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها