کد خبر: 693338
تاریخ انتشار :

زنده از نقش جهان: حواشی پرسپولیس - سپاهان

دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس تحت تاثیر حواشی پیش از مسابقه برگزار خواهد شد.

زنده از نقش جهان: حواشی پرسپولیس - سپاهان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس و سپاهان بعد از نتایج ناامیدکننده در هفته‌های اخیر در حالی به مصاف هم خواهند رفت که این بازی با حضور تماشاگران و در استادیوم بزرگ نقش جهان برگزار خواهد شد.

نکته مهم این است که همچنان سرماخوردگی تاثیر خود را روی اسکواد پرسپولیس گذاشته و این تیم با غیبت چند بازیکن دست به گریبان است و از آن سو سپاهان نیز بعد از باخت به ملوان از شرایط مطلوب خود دور است.

در همین حال تیم اعزامی "ورزش سه" برای پوشش این دیدار به همراه خبرنگاران محلی در اصفهان، از صبح روز بازی حال و هوای سپاهان - پرسپولیس را به صورت زنده از اصفهان و ساعاتی بعد از نقش جهان پوشش خواهند داد.

با بررسی اخبار و حواشی این بازی با ما همراه باشید:

 پوشش زنده خبری

21 آبان 1402 ساعت 12:47

باشگاه پرسپولیس تصویر میلاد سرلک را روی پوستر خود قرار داده و در عین حال شایعاتی پیرامون تمایل یحیی به استفاده از این بازیکن در ترکیب اصلی دیده می‌شود.

1953046

21 آبان 1402 ساعت 12:33

پیام نیازمند که اولین‌بار با درخشش مقابل پرسپولیس با پیراهن پیکان به فوتبال ایران معرفی شد، حالا ماموریت کلین‌شیت را به عنوان گلر ملی پیش روی خود می‌بیند.

1953037

21 آبان 1402 ساعت 12:11

کدام بازی الکلاسیکوی ایرانی است؟

۱) پرسپولیس سپاهان

۲) استقلال سپاهان

۳) پرسپولیس تراکتور

۴) استقلال تراکتور

۵) سپاهان تراکتور

دیدگاه خود را در قسمت نظرات سایت برای ما ارسال کنید.

21 آبان 1402 ساعت 12:10

با پیروزی مقابل تراکتور، استقلال حاشیه امن مناسبی در صدر جدول دارد و حالا پرسپولیس حتی در صورت برد هم نمی‌تواند به صدر جدول برسد.

21 آبان 1402 ساعت 11:52

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، حسین کنعانی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، میلاد سرلک، مهدی ترابی، سروش رفیعی، سعید صادقی، نبیل باهویی و مسعود ریگی.

21 آبان 1402 ساعت 11:46

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس: 

پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر، هادی محمدی، رامین رضائیان، محمد کریمی (کاپیتان)، محمد قربانی، محمدجواد حسین‌نژاد، فرشاد احمدزاده، رضا اسدی و عیسی آل‌کثیر.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها