کد خبر: 695180
تاریخ انتشار :

پرچم جنجالی و جلوگیری از گل تماشایی(عکس)

تصمیم عجیب کمک داور در بازی آلومینیوم و پیکان نگذاشت مدافع اراکی ها به سومین گل فصل خود برسد.

پرچم جنجالی و جلوگیری از گل تماشایی(عکس)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، پر تنش‌ترین بازی هفته که بزرگترین جنجال لیگ برتر در هفته یازدهم را رقم زد، تصمیم اشتباه محمدصالح عرب آبادی، کمک داور دوم بازی آلومینیوم پیکان بود که منجر به تصمیم سریع کمیته داوران برای محرومیت فوری و بی‌سابقه شد، اما تاثیرگذاری این تصمیم در نتیجه غیرقابل انکار بود.

این کمک داور جوان که مشخص نبود چرا چنین تصمیم عجیبی را گرفته و با وجود اصرار پیام حیدری، داور وسط و دیگر داوران و حتی ناظر داوری مسابقه از اشتباه خود کوتاه نمی‌آمد، با یک بالا بردن پرچم جو عجیبی در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک رقم زد و تنش و استرس را به بالاترین حد رساند.

آلومینیوم اراک در لحظات پایانی نیمه اول روی ارسال میلاد فخرالدینی و ضربه سر تماشایی سید مهران موسوی دروازه پیکان را باز کرد، اما با وجود اینکه پیام حیدری نقطه وسط زمین را نشانه رفته بود، محمد صالح عرب‌آبادی پرچم خود را به شکل عجیبی بالا برد تا مانع از ثبت این گل دیدنی شود.

تصمیم کمک داور دوم آلومینیوم و پیکان کاری کرد تا اراکی‌ها دوباره نسبت به داوری معترض شوند و از یک برد خانگی محروم بمانند و البته این کمک داور هم مدتی باید در خانه بنشیند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها