کد خبر: 695190
تاریخ انتشار :

خیال راحت ستاره بارسا: این که فینال نیست!

ژوائو فلیکس، ستاره پرتغالی بارسلونا، معتقد است که بازی برابر پورتو دشوار است اما در حد بازی فینال نیست.

خیال راحت ستاره بارسا: این که فینال نیست!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا باید در ورزشگاه خانگی‌اش روبروی پورتو قرار بگیرد. 

شکست شاگردان ژاوی هرناندز در بازی قبل برابر شاختار باعث شده است که این بازی از اهمیت خاصی برای آنها برخوردار باشد چون پیروزی در این دیدار برای صعود به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان بسیار ضروری است.

در روزهای اخیر بارها این بحث مطرح شده که این بازی حالا برای بارسا در حکم فینال خواهد بود و آنها باید تمام تلاش‌شان را برای شکست دادن حریف پرتغالی به کار بگیرند اما فلیکس چنین نظری ندارد. 

این بازیکن در آستانه این بازی حساس برابر تیمی از کشورش به خبرنگاران گفت: «من انتظار دارم که این دیدار هم مانند بازی رفت باشد. پورتو تیمی بسیار قدرتمند است و ما باید آماده رویارویی با آنها باشیم. باید در این بازی برنده شویم و سه امتیاز را به دست آوریم. نمی‌توانیم در این بازی هم امتیاز از دست بدهیم. 

رفتار ما همیشه مثبت است و همیشه امیدوار هستیم. من فکر می‌کنم هنوز خیلی زود است که بخواهیم این بازی را فینال بدانیم. هنوز در اوایل فصل هستیم اما امیدواریم که بتوانیم همین امشب صعودمان به مرحله حذفی لیگ قهرمانان را قطعی کنیم. دوست دارم در این فصل با بارسلونا قهرمان شوم. دوست دارم از حضورم در این تیم لذت ببرم و باید ببینیم در آینده چه پیش خواهد آمد.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها