کد خبر: 695769
تاریخ انتشار :

ویدئوی جدید: هالند نزدیک به کتک‌کاری با لوس لوس

ویدیوی جدیدی از لحظه خروج ارلینگ هالند از زمین در پایان دیدار جنجالی سی تی-تاتنهام منتشر شده که نشان از درگیری لفظی او با جیووانی لوس لوس دارد.

ویدئوی جدید: هالند نزدیک به کتک‌کاری با لوس لوس
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دیشب تیم‌های سیتی و تاتنهام 3-3 به پایان رسید و البته در ثانیه‌های پایانی بسیار هم جنجالی و پرتنش شد. سیتی گل تساوی را در دقیقه 90 دریافت کرده بود و در تلاش بود هر طور شده به گل چهارم و برتری برسد. 

سیتی در ثانیه پایانی به این هدف نزدیک شده بود ولی در حالی‌که گریلیش می‌رفت روی پاس هالند با گلر تاتنهام تک به تک شود، داور بازی سوت پایان را زد تا خشم شدید ارلینگ هالند و دیگر بازیکنان سیتی را موجب شود. پپ گواردیولا هم باور نمی‌کرد داور در چنان موقعیتی سوت پایان را زده باشد در حالی‌که ابتدا آوانتاژ داده بود.

برای دقایقی در وسط زمین بازیکنان سیتی داور را احاطه کرده بودند و از همه عصبانی‌تر نیز هالند بود. پس از صحبت‌های بی‌نتیجه با داور، هالند ترجیح داد راهی رختکن شود.

 

yektanet.com

ویدیوی جدیدی از لحظه خروج هالند از میدان منتشر شده که نشان می‌دهد او در مسیر خود با لوسلسو تنشی لفظی پیدا می‌کند. او ابتدا با یکی دو بازیکن تاتنهام دست می‌دهد ولی به لوسلسو که می‌رسد، این دو تنه به تنه می‌شوند. بعد از این برخورد کوچک و در حالی‌که هالند کمی دور شده بود، با سر و صدای لوسلسو برمی‌گردد و به طرف او می‌رود. پس از یک جر و بحث کوتاه با دخالت دیگر بازیکنان این دو از همدیگر جدا شده و هالند با عصبانیت مسیر رختکن را پی می‌گیرد.

آنچه که این دو در مورد آن صحبت کردند مشخص نیست. لوسلسوی آرژانتینی گل دوم تاتنهام را به ثمر رساند و یازده دقیقه مانده به پایان بازی تعویض شد.

 آیا می‌توان هالند را برای بیرون رفتن به این شکل تنبیه کرد؟ برخی می‌گویند که بازیکنان سیتی داور را محاصره کرده‌اند، بنابراین می‌توانند به‌خاطر آن مجازات شوند. اتحادیه فوتبال انگلیس قوانین سخت‌گیرانه‌ای برای رفتارهایی دارد که ممکن است باعث آزار داوران شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها