کد خبر: 697506
تاریخ انتشار :

شمس آذر 0 - 0 نفت آبادان: سریع و جذاب اما بدون گل!

دیدار تیم‌های شمس آذر و صنعت نفت آبادان در یک دیدار جذاب و سریع با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

شمس آذر 0 - 0 نفت آبادان: سریع و جذاب اما بدون گل!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، این دیدار که با میزبانی شمس آذر برگزار شد در بیشتر دقایق میدان با برتری آنها همراه بود و توپ و میدان در اختیار شاگردان سعید دقیقی قرار داشت، اما نتوانستند از این برتری استفاده کنند و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

شمس آذر در این مسابقه حساب ویژه‌ای روی خلق موقعیت از جناحین از ارسال روی دروازه نفت آبادان کرده بود که عملکرد خوب مدافعان آبادانی و بی‌دقتی مهاجمان شمس آذر باعث شد تا دروازه فهد طالب بسته بماند.

در سوی دیگر میدان شاگردان عبدالله ویسی روی استفاده از ضدحملات حساب کرده بودند و چند موقعیت نصفه نیمه هم نصیب آنها شد، اما ضربات آخر با دقت کافی به سمت دروازه شمس آذر شلیک نشد تا آنها هم در گلزنی ناکام بمانند.

این دیدار در نهایت با نتیجه بدون گل تساوی به پایان رسید تا شمس آذر به هشتمین بازی بدون شکست خود برسد، همچنین صنعت نفت پس از تحمیل دو شکست متوالی امروز با امتیاز از میدان خارج شدند تا شکست‌های متوالی آنها به پایان برسد.

پایان نیمه اول شرح نیمه نخست:

بازی در نیمه اول از سرعت بالایی برخوردار بود و دو تیم بازی دفاعی انجام ندادند، شمس آذر با استفاده از بازیکنان کناری سعی داشت رحمان جعفری را صاحب موقعیت کند و در مقابل صنعت نفت نگاه بیشتری به ضدحملات داشت.

رحمان جعفری و طالب ریکانی بازیکنانی بودند که خط هافبک و بازیکنان کناری سعی در خلق موقعیت برای آنها داشتند که در نهایت نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

پایان بازی شرح نیمه دوم:

روند بازی در نیمه نخست در نیمه دوم هم ادامه داشت، شمس آذر با حضور عیسی مرادی سعی داشت سرعت بازی را بالا ببرد و روی حرکات ترکیبی از جناحین خلق موقعیت کند، اما تفکرات سعید دقیقی به بار نشست.

فشار زیادی که روی طالب ریکانی و رحمان جعفری در نیمه نخست و دقایقی از نیمه دوم به دلیل بازیکن محوری وارد شده بود، باعث شد تا هر دو این بازیکنان از میدان خارج شوند و شکل حملات تیم‌ها پس از خروج این بازیکنان متفاوت شود، دوندگی بالا دو تیم باعث شد که در نهایت توپ از خط دروازه عبور نکند و بازی با نتیجه تساوی به پایان برسد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها