کد خبر: 700510
تاریخ انتشار :

دستگیری و اخراج فوتبالیست رژیم اشغالگر در ترکیه

شادی نژادپرستانه بازیکن اسراییلی آنتالیا اسپور جنجال بسیار زیادی در کشور ترکیه به وجود آورد.

دستگیری و اخراج فوتبالیست رژیم اشغالگر در ترکیه
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، فوتبالیست اسرائیلی به اتهام حمایت از جنایات جنگی غزه در ترکیه دستگیر شد. این گزارش را به نقل از روزنامه صباح ترکیه بخوانید:

او عکسی با پرچم رژیم اشغالگر قدس که روی مچ بندش بود و همچنین پیام «100 روز پس از هفت اکتبر» گرفت و این موضوع با اعتراض بسیاری روبه‌رو شد. 

تحقیقات درباره این بازیکن آغاز شده و رسانه‌های ترکیه معتقد هستند که این بخشی از پروپاگاندای رژیم صیهونیستی که در طول این مدت هزاران انسان بی‌گناه از جمله کودکان، زنان و افراد مسن را در غزه به قتل رسانده است. 

حالا وزیر دادگستری کشور ترکیه اعلام کرده است که این بازیکن تا انجام تحقیقات و تصمیم نهایی که درباره او اتخاذ خواهد شد از همراهی تیمش محروم است و اجازه حضور در هیچ دیداری را ندارد.

در بیانیه منتشر شده در شبکه اجتماعی وزیر دادگستری ترکیه آمده است: «تحقیقات اولیه درباره شادی گل بازیکن اسراییلی که مرتکب نفرت پراکنی و خصومت عمومی به‌خاطر دفاع زننده از قتل عام مردم غزه پس از گلزنی برابر ترابوزان اسپور در لیگ ترکیه شده از سوی دادستان عمومی آنتالیا در جریان است. 

ما بار دیگر حمله به مردم غزه که باعث مرگ بسیاری شده و جنایت علیه بشریت با نسل کشی مردم این شهر از کودک تا پیر و جوان است را محکوم می‌کنیم. ما همیشه در کنار مردم مظلوم فلسطین خواهیم بود.»

گفته می‌شود که پلیس ضد تروریستی ترکیه و همچنین دادستان عمومی آنتالیا برخورد جدی با این بازیکن داشتند و قرار است او در ساعات ابتدایی صبح امروز راهی دادگاه شود. او پیش از این هم به دلیل خودداری از یک دقیقه سکوت به‌خاطر قتل عام مردم غزه از فهرست تیمش خط خورده بود.

باشگاه آنتالیا اسپور با انتشار بیانیه‌ای به این اتفاق واکنش نشان داد و اعلام کرد که یهزکل را به‌صورت کلی و با تصمیم مدیران این باشگاه از فهرست این تیم خط زده و تاکید کرد که ارزش‌های ملی از هر چیزی مهم‌تر است و قرارداد او به زودی فسخ خواهد شد.  

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها